Οι μοναδικοί ήχοι που βγαίνουν από τους κινητήρες της Ferrari είναι εδώ και δεκαετίες ένα από τα selling points των μοντέλων της, πίσω φυσικά από το πανίσχυρο brand name της. Αναμφίβολα θα λείψει σε πολλούς πελάτες της ο ήχος των πολυκύλινδρων κινητήρων, μελλοντικά. Ναι μεν η εταιρεία προσελκύει νέο κοινό που “γαλουχείται” με την ηλεκτροκίνηση και δεν νιώθει αυτή την ανάγκη, αλλά σε κάθε περίπτωση η Ferrari πρέπει να ικανοποιήσει και τους παραδοσιακούς της αγοραστές. Έτσι, η εταιρεία αναζητεί τρόπους να διατηρήσει αυτές τις “μελωδίες”, στην εποχή των EVs.

Η Ferrari κατέθεσε αίτηση για δίπλωμα ευρεσιτεχνίας στο USPTO των ΗΠΑ. Αυτό αφορά ένα σύστημα που μοιάζει αρκετά με την θαλαμοειδή “εξάτμιση” Fratzonic του Dodge Charger Daytona SRT EV. Η Dodge λέει ότι αυτό το σύστημα είναι ικανό να παράγει έως και 126 db θορύβου. O ήχος αλλάζει ανάλογα με τη θέση του γκαζιού, την ταχύτητα και άλλους παράγοντες. Για το σκοπό αυτό γίνεται χρήση ενός ηχείου και αρκετών θαλάμων συντονισμού. Εν τέλει ο ήχος εκπέμπεται από μια μακρόστενη έξοδο που εκτείνεται σχεδόν σε όλο το πλάτος του πίσω προφυλακτήρα.

Η Ferrari θα έχει ένα σύστημα ικανό να παράγει ήχους που θα κάνουν το όχημα αντιληπτό από απόσταση. Επιπλέον, χάρη σε ένα άλλο ηχείο τοποθετημένο κοντά στο κιβώτιο ταχυτήτων του οχήματος, ο ήχος θα είναι βαθύτερος και πιθανώς παρόμοιος με τον ήχο μιας V8, V10 ή V12 Ferrari.

Προς το παρόν, η εταιρεία δεν έχει πρόθεση να εφαρμόσει τη λύση στα υπάρχοντα EVs της. Αναμένεται να χρησιμοποιηθεί από το 2025 και έπειτα.

Γιάννης Τσομπάνογλου

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!

Δείτε επίσης:

Η πρώτη ηλεκτρική Ferrari έρχεται το 2025

Πηγή: CarBuzz

Προηγούμενο άρθροΗ Volkswagen αντικαθιστά τον Jozef Kaban ως επικεφαλής σχεδίασης
Επόμενο άρθροΜεγαλώνουν οι χρόνοι αναμονής για Tesla Model Y στην Ευρώπη
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.