Ίσως θυμάστε την τεράστια παραγγελία της Hertz για 100.000 Tesla EVs (Model 3 και Model Y) τον περασμένο Οκτώβριο. Ένα πολύ μεγάλο ποσοστό νέων οχημάτων καταλήγει πλέον σε εταιρείες ενοικίασης/leasing και όχι σε χέρια ιδιωτών, οπότε, όπως γίνεται κατανοητό εύκολα, οι εταιρείες αυτές έχουν μια δεδομένη προτεραιότητα στις παραλαβές οχημάτων. Η Hertz μόλις έκανε μια νέα, μεγάλη παραγγελία για ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Αυτή τη φορά στη General Motors (GM), για 175.000 οχήματα.

Η εταιρεία δήλωσε πως αναμένει στην κατοχή της και τα 100.000 Tesla μέχρι το τέλος του 2022. Ωστόσο, η ίδια η Tesla σε δεύτερο χρόνο είχε δηλώσει πως δεν υπάρχει συμφωνία για ένα τέτοιο timeline παραδόσεων. Τον περασμένο Απρίλιο, η Hertz ανακοίνωσε πως θα προσθέσει 65.000 Polestar EVs στο στόλο της μέσα στα επόμενα 5 χρόνια. Για όσους δεν το γνωρίζουν, η Polestar είναι το EV sub-brand των Volvo/Geely.

chevrolet bolt

Τώρα, η Hertz παρήγγειλε 175.000 EVs από τη GM, όπως ανακοίνωσαν οι δύο εταιρείες από κοινού. Η παραγγελία αφορά τα επόμενα 5 χρόνια και θα περιλαμβάνει ηλεκτρικά μοντέλα των Chevrolet, Buick, GMC, Cadillac και Brightdrop brands. Όπως καταλαβαίνετε, αυτά αφορούν την αμερικάνικη αγορά. 

Αρχικά θα προστεθούν στο στόλο της εταιρείας τα Chevrolet Bolt EV και Bolt EUV, μέσα στο Q1 του 2023. Η Hertz προσπαθεί να δημιουργήσει το μεγαλύτερο στόλο EVs στη Β. Αμερική και εκτός των παραδοσιακών πελατών της, παρέχει Tesla μοντέλα και στους οδηγούς της Uber. 

Επιπλέον, η παραγγελία είναι πολύ σημαντική και την GM, η οποία έχει μείνει αρκετά πίσω στην αγορά EVs σε σχέση με την Tesla και θέλει γρήγορα να καλύψει το χαμένο έδαφος, επενδύοντας ταυτόχρονα πολλά δις.

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!

Δείτε επίσης:

instacar: Η ελληνική startup που άλλαξε για πάντα το leasing οχημάτων στη χώρα μας

Πηγή: Electrek

Προηγούμενο άρθροΗ Bosch λανσάρει πρωτοπόρα τεχνολογία ηλεκτροκίνησης για τα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα
Επόμενο άρθροΤο ηλεκτρικό Volvo EX90 θα είναι το ασφαλέστερο Volvo μέχρι σήμερα
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.