Σε μια… αναπάντεχη κίνηση που θα αναδιαμορφώσει το τοπίο στη βιομηχανία μοτοσικλετών, η Honda και η Yamaha ανακοίνωσαν στρατηγική συνεργασία στον τομέα των ηλεκτρικών σκούτερ και μοτοσικλετών μικρού “κυβισμού”. Η συνεργασία αυτή, αποτέλεσμα διαπραγματεύσεων που ξεκίνησαν το 2016, σηματοδοτεί μια ιστορική στιγμή για την ιαπωνική βιομηχανία δικύκλων.
Σύμφωνα με πανομοιότυπες δηλώσεις που εξέδωσαν οι δύο εταιρείες, η Honda θα προμηθεύσει τη Yamaha με πλατφόρμες ηλεκτρικών μοτοσικλετών που βασίζονται στα υπάρχοντα μοντέλα τους: το EM1 e: και το BENLY e: I Class 1.
Αυτά τα δίκυκλα υπάγονται στην ιαπωνική κατηγορία Class 1, η οποία αναφέρεται σε ελαφρά οχήματα κυρίως για αστική χρήση, που αντιστοιχούν σε μοτοποδήλατα 50 κυβικών εκατοστών ή με ηλεκτροκινητήρες με ονομαστική ισχύ έως 0,60 kW (περίπου 1 hp). Στην Ευρώπη πρόκειται για τα γνωστά μας “50άρια”, κατηγορίας L1e, με μέγιστη ταχύτητα 45 Km/h και ισχύ έως 4 KW.
Η συνεργασία αυτή είναι η τελευταία εξέλιξη στο πλαίσιο της κοινοπραξίας ανταλλασσόμενων μπαταριών για ηλεκτρικές μοτοσικλέτες, η οποία ιδρύθηκε το 2017 από τους «Big Four» της Ιαπωνίας – Honda, Kawasaki, Suzuki και Yamaha. Στόχος της κοινοπραξίας είναι η ανάπτυξη ενός κοινού τύπου μπαταρίας για μικρές και μεσαίες ηλεκτρικές μοτοσικλέτες.
Η ημερομηνία κυκλοφορίας των πρώτων μοντέλων από αυτή τη συνεργασία δεν έχει ακόμη γνωστοποιηθεί. Ωστόσο, οι δύο ιαπωνικοί κολοσσοί επιβεβαίωσαν ότι θα συνεχίσουν να συνεργάζονται στενά για την αντιμετώπιση των προκλήσεων των ηλεκτρικών μοτοσικλετών, όπως η αυτονομία, ο χρόνος φόρτισης, οι επιδόσεις και το κόστος.
Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!
Δείτε επίσης:
Πηγή: Motociclismo.pt