Αρχική EVs e-Motorcycles Η Ινδία πλημμυρίζει την Ευρώπη με ηλεκτρικά ποδήλατα

Η Ινδία πλημμυρίζει την Ευρώπη με ηλεκτρικά ποδήλατα

Η αγορά ηλεκτρικών ποδηλάτων (e-bikes) έχει γνωρίσει τεράστια αύξηση μεγέθους τα τελευταία δύο χρόνια, χάρη και στην πανδημία. Η αγορά της Ευρώπης καλύπτει τις ανάγκες της “εσωτερικά”, σε μεγάλο βαθμό, παρά την αθρόα εισαγωγή ποδηλάτων από την Κίνα. Ωστόσο, με τους κινέζους κατασκευαστές να αντιμετωπίζουν προβλήματα τόσο με την παραγωγή, όσο και με τους περιορισμούς και τους δασμούς που θέτουν ΗΠΑ και Ε.Ε. στις εισαγωγές, η Ινδία στοχεύει να “εισβάλλει” στη Γηραιά Ήπειρο και να κατακτήσει ένα σημαντικό μερίδιο με τα ηλεκτρικά της δίκυκλα.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα η Hero Cycles, που ανήκει στη Hero Motors, τον μεγαλύτερο κατασκευαστή μοτοσυκλετών παγκοσμίως. Η Hero Cycles εξειδικεύεται στα ηλεκτρικά ποδήλατα και έχει βάλει στο “στόχαστρο” την Ευρώπη. Οι πρώτες αποστολές της ήδη κατέφθασαν στη Γερμανία, μάλιστα. Μέχρι το 2025, η Hero αναμένει ανάπτυξη €300 εκ. στην ευρωπαϊκή αγορά και άλλων €200 εκ. μέσω συγχωνεύσεων και εξαγορών.

Δεν είναι ο μόνος Ινδός κατασκευαστής που εποφθαλμιά την ευρωπαϊκή αγορά, όμως. Άλλοι κατασκευστές όπως η, Ola Electric, αυξάνουν την παραγωγή τους ώστε να εξάγουν μαζικά στην Ευρώπη. Το νέο εργοστάσιο που ετοιμάζει η εταιρεία θα μπορεί να κατασκευάζει έως και 2 εκ. ηλεκτρικά σκούτερ ετησίως. Αυτό σε πρώτη φάση, καθώς θα μπορεί να επεκτείνει την παραγωγή του έως και στα 10 εκ. σκούτερ!

Με το άτυπο “embargo” της Δύσης στην Κίνα, η Ινδία αναμένεται να καλύψει ένα μεγάλο μέρος του κενού που θα δημιουργηθεί. Αυτό δεν αφορά μόνο την αγορά ηλεκτρικών οχημάτων, αλλά και άλλα προϊόντα τεχνολογίας. Εν αναμονή των εξελίξεων…

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!

Δείτε επίσης:

Πως να υπολογίσετε την επιδότηση για ηλεκτρικό αυτοκίνητο, σκούτερ, ποδήλατο

Πηγή: Electrek

Προηγούμενο άρθροAir Race E: Ο πρώτος αγώνας ηλεκτρικών αεροσκαφών!
Επόμενο άρθροΕυρώπη “δύο ταχυτήτων” στα δίκτυα φόρτισης EVs
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.