Η κυβέρνηση της Ινδίας υιοθετεί ένα πρόγραμμα κινήτρων για να μετατρέψει τη χώρα σε κόμβο παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα μπορούν να εισάγουν περιορισμένο αριθμό ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ινδία με σημαντικά μειωμένους δασμούς, εάν εγκαταστήσουν εκεί μέρος της παραγωγής τους.

Κεντρική εικόνα: Ένα Tata Nexon EV βγαίνει από τη γραμμή παραγωγής

Η νέα οδηγία αποτελεί κίνητρο για παγκόσμιους κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων ώστε να επενδύσουν. Σύμφωνα με το Reuters, η οδηγία θα τεθεί σε ισχύ άμεσα και αντικατοπτρίζει τις μακροχρόνιες προσπάθειες πίεσης της Tesla. Σύμφωνα με το ειδησεογραφικό πρακτορείο, οι ινδικές Mahindra & Mahindra και Tata Motors τάχθηκαν μέχρι τέλους εναντίον του προγράμματος και εν τέλει υπέστησαν άμεσες χρηματιστηριακές απώλειες.

Η συμφωνία επικεντρώνεται στο ότι η Ινδία θα μειώσει τους φόρους εισαγωγής έως και 8.000 ηλεκτρικών αυτοκινήτων (με τιμή 35.000 ευρώ και άνω) ετησίως, εάν ένας κατασκευαστής αυτοκινήτων δεσμευτεί να επενδύσει τουλάχιστον 500 εκατομμύρια δολάρια και να ξεκινήσει την εγχώρια παραγωγή εντός τριών ετών. Ο κανονισμός περιλαμβάνει ακόμη ορισμένα υποκριτήρια για τις επενδύσεις και την παραγωγή. Αυτό που είναι σαφές, ωστόσο, είναι ότι η Ινδία θα μειώσει τον φορολογικό συντελεστή στο 15% για μέγιστο διάστημα πέντε ετών. Η χώρα επιβάλλει επί του παρόντος φόρο 70-100% στα εισαγόμενα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ανάλογα με την αξία τους. Αυτό δίνει στους εγχώριους κατασκευαστές ένα σαφές πλεονέκτημα… μέχρι τώρα.

tesla gigafactory nevada
Tesla Gigafactory Nevada

Άλλοι κατασκευαστές, όπως η VinFast, θα μπορούσαν επίσης να επωφεληθούν από τον μειωμένο φόρο εισαγωγής για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η βιετναμέζικη εταιρεία άρχισε να κατασκευάζει εργοστάσιο στο νότιο κρατίδιο Ταμίλ Ναντού τον περασμένο μήνα. Σύμφωνα με τη Vinfast, η ετήσια δυναμικότητα θα ανέρχεται σε 150.000 μονάδες. Ο κατασκευαστής ανακοίνωσε επίσης πρόσφατα ότι “εργάζεται” για μια συνολική επένδυση έως και 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων μαζί με την κυβέρνηση – συμπεριλαμβανομένης μιας δόσης 500 εκατομμυρίων δολαρίων για την πρώτη φάση του έργου, η οποία θα κατανεμηθεί σε πέντε χρόνια.

Η Ινδία είναι η τρίτη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο. Ωστόσο, τα EVs κατέχουν μόλις 2% μερίδιο στην αγορά αυτή (στοιχεία 2022), έστω και με ανοδική τάση. Αυτός ήταν πιθανότατα ο λόγος για την κάπως επιφυλακτική προσέγγιση της κυβέρνησης μέχρι στιγμής. Οι αλλαγές ισορροπιών που θα προκύψουν από αυτή τη νέα πολιτική θα επηρεάσουν την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία και είναι βέβαιο οτι η παραγωγή EVs θα μεταφερθεί από πολλές χώρες προς την Ινδία, με ό,τι αυτό συνεπάγεται.

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!

Δείτε επίσης:

Η Ινδία πλημμυρίζει την Ευρώπη με ηλεκτρικά ποδήλατα

Πηγή: Electrive

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.