Η Lime ανακοίνωσε σήμερα πως κατάφερε να εξασφαλίσει νέα χρηματοδότηση ύψους $170 εκ. από επενδυτές, με κυριότερη την Uber, ενώ στο πλαίσιο της συμφωνίας θα αποκτήσει επίσης τον έλεγχο και τα assets της ανταγωνίστριάς της, Jump, η οποία ανήκει στην Uber.

Σύμφωνα με τις υπάρχουσες πληροφορίες, οι δύο εταιρείες θα συνεχίσουν να λειτουργούν παράλληλα, μέσω ξεχωριστών apps, όμως στο μέλλον είναι αρκετά πιθανό η Lime να απορροφήσει πλήρως τη Jump και να διατηρήσει μόνο το “πράσινο” brand για την ενοικίαση dockless ηλεκτρικών πατινιών. Η Jump διατηρούσε στόλους ηλεκτρικών ποδηλάτων και πατινιών σε Βερολίνο, Μόναχο, Λισαβόνα, Μαδρίτη, Μάλαγα, Παρίσι, Βρυξέλλες, Ρώμη και Ρότερνταμ.

Αξίζει να αναφερθεί πως η εξέλιξη αυτή έρχεται μια μέρα μετά την απόλυση του 14% των υπαλλήλων της Uber, ήτοι 3.700 ατόμων. Η εταιρεία προσπαθεί να μειώσει άμεσα τα έξοδά της ώστε να επιβιώσει από την κρίση που έφερε η πανδημία. Οι υπάλληλοι της Uber/Jump που θα “μεταφερθούν” στην Lime δεν συμπεριλαμβάνονται στους προαναφερθέντες 3.700, έτσι είναι ένα επιπλέον “κέρδος” για την εταιρεία.

Και η Lime, όμως, δεν βρίσκεται σε καλύτερη μοίρα, εξ΄αιτίας του κορωνοϊού. Στις 30 Απριλίου αναγκάστηκε να απολύσει το 13% του προσωπικού τους, όμως ο απόλυτος αριθμός τους ήταν αρκετά μικρότερος στην περίπτωση αυτή, “μόλις” 80 άτομα. Η αποτίμηση της Lime έχει πέσει από τα $2,4 δις πέρυσι τον Απρίλιο στα $510 εκ., όμως η νέα “ένεση” ρευστότητας και η απορρόφηση της Jump αναμένεται να ενισχύσει την εταιρεία.

Το “ξεκαθάρισμα” της αγοράς

Εν γένει, οι συγχωνεύσεις και οι εξαγορές στον χώρο των διαμοιραζόμενων ηλεκτρικών πατινιών συνεχίζονται καθώς οι πολυάριθμες startups δυσκολεύονται να σημειώσουν κέρδη και μοιραία βρίσκονται σε αδιέξοδο, η μια μετά την άλλη. Παρά τη δημοφιλία των πατινιών σε πολλές χώρες του κόσμου, τα λειτουργικά έξοδα παραμένουν υψηλά για εταιρείες όπως η Lime, οι οποίες προσπαθούν σταδιακά να καταστούν βιώσιμες, χρησιμοποιώντας νεότερη τεχνολογία και πιο αποτελεσματικές διαδικασίες.

Η μετοχή της Uber σημειώνει άνοδο 6,61% σε σχέση με εχθές.
Πηγή: TechCrunch
Προηγούμενο άρθροΗ Ιταλία “χορεύει” στο ρυθμό των… πατινιών!
Επόμενο άρθροΠαρουσιάστηκε το SEAT MÓ eScooter 125
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.