Με αποφασιστικότητα η Lyft άρχισε να χρεώνει με τέλη αναμονής πελάτες που “στήνουν” τους οδηγούς της. Σύμφωνα με τη νέα πολιτική της εταιρείας, αν οδηγός φτάσει στο προκαθορισμένο σημείο και ο πελάτης καθυστερήσει πάνω από 2 λεπτά να εμφανιστεί και να επιβιβαστεί, θα χρεώνεται επιπλέον.

Οι χρεώσεις δεν θα ισχύουν σε όλες τις περιπτώσεις. Για παράδειγμα, αν κάποιος οδηγός ακυρώσει τη διαδρομή λόγω μη εμφάνισης του πελάτη, δεν θα επιβάλλεται το τέλος αναμονής, πλέον του τέλους ακύρωσης. Επιπλέον, η Lyft προσφέρει περίοδο χάριτος 5′ για βόλτες με Lux Black και Lux Black XL. Αν ο οδηγός φτάσει νωρίτερα, προφανώς, δεν είναι πρόβλημα του πελάτη.

Οι χρήστες με αναπηρίες ή όσοι είναι συνοδοί ατόμων που χρειάζονται περισσότερο χρόνο για επιβίβαση (π.χ. ηλικιωμένοι), μπορούν να αιτηθούν απαλλαγή από τα τέλη. Η εταιρεία λέει ότι αυτοί οι πελάτες μπορούν επίσης να ζητήσουν επιστροφές χρημάτων για τέλη αναμονής που μπορεί να έχουν επιβαρυνθεί στο παρελθόν.

Γιάννης Τσομπάνογλου

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!

Δείτε επίσης:

Η Uber σύντομα θα διαθέτει στην Ευρώπη Polestar και Tesla EVs

Πηγή: Engadget

Προηγούμενο άρθροEγκαινιάστηκε ο πρώτος διάδρομος ηλεκτρικών φορτηγών στην Ευρώπη
Επόμενο άρθροΣε δυσχερή οικονομική κατάσταση η VanMoof
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.