Η Nissan e.dams κατευθύνεται στο Λονδίνο, αυτό το Σαββατοκύριακο, για να συμμετάσχει στην προτελευταία διοργάνωση του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος της ABB FIA Formula E 2021/22, αγωνιζόμενη στη μοναδική ημίκλειστη πίστα στο ExCeL London και στο Royal Victoria Dock.

Στον προηγούμενο γύρο στη Νέα Υόρκη, οι Sébastien Buemi και Maximilian Günther σημείωσαν ανταγωνιστικούς χρόνους στους προκριματικούς και έδειξαν σταθερό ρυθμό στον αγώνα, με τον Ελβετό οδηγό να συγκεντρώνει 10 βαθμούς, τερματίζοντας στην πέμπτη θέση στον 11ο  γύρο. Η ομάδα επικεντρώνεται τώρα στη συνέχιση της εξέλιξης του μονοθεσίου, ενόψει των τεσσάρων τελικών αγώνων της σεζόν, που θα κλείσει με ένα “δικέφαλο” στη Σεούλ.

Μετά την επιστροφή του London E-Prix στον νέο του χώρο  την περασμένη σεζόν, η διοργάνωση έρχεται για δεύτερη φορά στην πίστα, η οποία έχει κάποιες μικρές τροποποιήσεις σε σχέση με τη διάταξη που χρησιμοποιήθηκε το 2021.

|Driver: Maximilian Guenther|Team: Nissan e.dams|Number: 22|Car: Nissan IM03|Car: Spark SRT05e||Photographer: Shiv Gohil|Event: New York City ePrix|Circuit: Brooklyn Street Circuit|Location: New York City, New York|Series: FIA Formula E|Season: 2021-2022|Country: United States|Keyword: season 8|Keyword: season eight|Keyword: S8|Keyword: motorsport|Keyword: electric racing|Keyword: single seater|Keyword: open wheel|Keyword: 2022|Keyword: July|Keyword: NY|Keyword: NYC|Keyword: North America||Session: FP2|Keyword: free practice 2|

Η γραμμή εκκίνησης / τερματισμού της πίστας μήκους 2,141 χιλιομέτρων βασίζεται στο ExCeL London και το πρώτο μισό της πίστας λαμβάνει χώρα στην απίστευτα ομαλή και υψηλής πρόσφυσης επιφάνεια, σε εσωτερικούς χώρους. Στη συνέχεια, οι οδηγοί κατευθύνονται στην εξαιρετικά λεία άσφαλτο που περιβάλλει την αρένα, προτού επιστρέψουν στο εκθεσιακό κέντρο για τις τελευταίες στροφές, διανύοντας έναν ενδιαφέρον και μοναδικό γύρο.

“Η μισή πίστα εσωτερικού και μισού εξωτερικού χώρου κάνει αυτό το E-Prix πολύ μοναδικό”, δήλωσε ο Tommaso Volpe, γενικός διευθυντής της Nissan Formula E και διευθύνων σύμβουλος της ομάδας Formula E της Nissan e.dams. “Είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρον γιατί οι δύο επιφάνειες παρέχουν εντελώς διαφορετικά επίπεδα πρόσφυσης. Αυτό δυσκολεύει περισσότερο τους οδηγούς, ειδικά αν έχουμε βροχή, αλλά το κάνει και διασκεδαστικό για τους θεατές. Υπάρχουν μερικές αλλαγές στη διάταξη φέτος, με τις διπλές φουρκέτες στις στροφές 10 και 11 να έχουν αντικατασταθεί από ένα σικάν, το οποίο θα είναι  καλύτερο όσον αφορά την εξοικονόμηση ενέργειας. Την περασμένη σεζόν είχαμε διατηρήσει ένα σταθερό ρυθμό εδώ, με τον Séb να έχει μια καλή πρόκριση και ήμασταν ανταγωνιστικοί και στους δύο αγώνες. Θα επικεντρωθούμε στην επίτευξη παρόμοιας ταχύτητας με αυτή που δείξαμε στη Νέα Υόρκη και ελπίζουμε ότι μπορούμε να κερδίσουμε μια καλή βαθμολογία.”

Και σε αυτή τη σεζόν,  η ομάδα θα συνεχίσει να συνδέει την παρουσία της στο αμιγώς ηλεκτρικό πρωτάθλημα, με τα επιβατικά ηλεκτρικά οχήματα της Nissan. Ο Buemi θα αγωνιστεί ξανά με το #23 Nissan Ariya, που πήρε το όνομά του από το ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό crossover SUV της Ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Ο Günther θα αγωνιστεί με  το #22 Nissan LEAF, που πήρε το όνομά του από το γνωστό EV της Nissan που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 2010.

|Driver: Sebastien Buemi|Team: Nissan e.dams|Number: 23|Car: Nissan IM03|Car: Spark SRT05e||Photographer: Shiv Gohil|Event: New York City ePrix|Circuit: Brooklyn Street Circuit|Location: New York City, New York|Series: FIA Formula E|Season: 2021-2022|Country: United States|Keyword: season 8|Keyword: season eight|Keyword: S8|Keyword: motorsport|Keyword: electric racing|Keyword: single seater|Keyword: open wheel|Keyword: 2022|Keyword: July|Keyword: NY|Keyword: NYC|Keyword: North America||Session: FP2|Keyword: free practice 2|

Η Nissan αγωνίζεται στο αμιγώς ηλεκτρικό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της ABB FIA Formula E για να φέρει τον ενθουσιασμό και την απόλαυση της οδήγησης ηλεκτρικών οχημάτων μηδενικών εκπομπών, σε ένα παγκόσμιο κοινό. Ως μέρος του στόχου της να επιτύχει ουδετερότητα άνθρακα στις λειτουργίες της και στον κύκλο ζωής των προϊόντων της έως το 2050, η Nissan σκοπεύει να “εξηλεκτρίσει” τα επερχόμενα μοντέλα της, μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του 2030. Η Nissan στοχεύει στα οφέλη που πηγάζουν από την εμπειρία της στην ηλεκτροκίνηση και από την μεταφορά γνώσεων και τεχνολογίας μεταξύ των αγώνων και των καθημερινών οδικών συνθηκών, για να προσφέρει καλύτερα ηλεκτρικά οχήματα στο καταναλωτικό κοινό.

Προηγούμενο άρθρο7 χρόνια δωρεάν service για τα EVs της Audi από την Kosmocar
Επόμενο άρθροΑνοίγει αύριο η πλατφορμα του Κινούμαι Ηλεκτρικά 2
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.