Η Schneider Electric, πρωτοπόρος στον ψηφιακό μετασχηματισμό της διαχείρισης ενέργειας και του αυτοματισμού, συμμετέχει στο πρόγραμμα ‘ΚΙΝΟΥΜΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, που επιδοτεί την αγορά ηλεκτρικών ποδηλάτων, αυτοκινήτων, δίκυκλων και τρίκυκλων. Η εταιρεία συμμετέχει με τους ‘έξυπνους’ σταθμούς επαναφόρτισης για ηλεκτρικά οχήματα, EVlink Smart Wallbox, που αποτελούν την ιδανική λύση για κατοικίες, δημόσιες εγκαταστάσεις στάθμευσης, εταιρικούς στόλους EV και συγκροτήματα διαμερισμάτων.

Με τα EVlink Smart Wallbox δίνεται η δυνατότητα μέτρησης ενέργειας, καθώς και η απαιτούμενη συνδεσιμότητα για τη διασφάλιση του ελέγχου ταυτότητας του χρήστη, τη δημιουργία αναφορών και χρεώσεων, την εκχώρηση κόστους σε μεμονωμένους χρήστες, αλλά και την απομακρυσμένη συντήρηση, χρησιμοποιώντας στο μέγιστο βαθμό τη διαθέσιμη ηλεκτρική ενέργεια της εγκατάστασής τους.

Χαρακτηριστικά: Έλεγχος φόρτισης

  • Ξεκλειδώστε το φορτιστή (με κλειδί ή κάρτα RFID).
  • Συνδέστε το όχημά σας με τον φορτιστή, με το καλώδιο φόρτισης.
  • Ξεκινήστε τη φόρτιση πιέζοντας το πλήκτρο Start/Stop.

Η ισχύς της φόρτισης μπορεί να περιοριστεί είτε από οποιαδήποτε συσκευή μέσω μίας απλής επαφής ON/OFF, συνδεδεμένη πάνω στο φορτιστή, είτε από το πλήκτρο του φορτιστή.

Τεχνικά χαρακτηριστικά τροφοδοσίας

  • 220-240 V μονοφασική – 50/60 Hz για φορτιστές ισχύος 7.4 kW
  • 380-415 V τριφασική – 50/60 Hz για φορτιστές ισχύος 22 kW
  • Γείωση: TT, TN ή IT

Καθώς η Πολιτεία έχει στραφεί σε ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και οι καταναλωτές αναζητούν λύσεις που βελτιώνουν την καθημερινότητά τους, η Schneider Electric δίνει το παρών με τις ολοκληρωμένες λύσεις και τα προϊόντα της, συνθέτοντας ένα ‘πράσινο’ και καινοτόμο μέλλον για όλους

Προηγούμενο άρθροΗ Nissan ετοιμάζει Gigafactory μπαταριών στο UK
Επόμενο άρθροΙδού το ηλεκτρικό Rimac Nevera με 1.888 ίππους!
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.