Η Formula E και η FIA έδωσαν στη δημοσιότητα ένα πρώτο “teaser” της 3ης γενιάς του ηλεκτρικού μονοθεσίου της πρώτης. Η Gen 3 Formula E θα αγωνιστεί στην 9η σεζόν του ABB FIA Formula E World Championship. Ο Jean Todt, Πρόεδρος της FIA, την περιέγραψε ως ένα συνδυασμό υψηλής απόδοσης, αποδοτικότητας και βιωσιμότητας. Λέξεις πολύ ωραίες και στο πνεύμα της εποχής, αλλά ας δούμε λίγο τα specs του μονοθεσίου!

Η Gen 3 Formula E παρουσιάστηκε στην Βαλένθια της Ισπανίας σε ελάχιστους και επιλεγμένους κατασκευαστές, ομάδες, οδηγούς και συνεργάτες. Οι κατασκευαστές θα έχουν στα χέρια τους τα πρώτα μονοθέσια μέσα στην ερχόμενη άνοιξη. Μέχρι τότε, γνωρίζουμε τα εξής:

Η Gen 3 Formula E θα είναι το πιο αποδοτικό αγωνιστικό αυτοκίνητο στον κόσμο. Τουλάχιστον το 40% της ενέργειας που θα καταναλώνει, θα προέρχεται από το σύστημα ανάκτησης ενέργειάς της κατά την πέδηση (regenerative braking). Θα είναι η πρώτη τετρακίνητη Formula με ισχύ 335 ίππων στους εμπρός τροχούς και 470 ίππων στους πίσω. Διπλάσια συνολικά ισχύς, λοιπόν, σε σχέση με τα τωρινά (Gen 2) μονοθέσια, η οποία θα φτάνει τους 800 ίππους (600kW). Επίσης θα είναι η πρώτη Formula χωρίς υδραυλικά πίσω φρένα, χάρη στο σύστημα αναγεννητικής πέδησης. Η τελική της ταχύτητα θα φτάνει τα 320 Km/h και συνολικά θα είναι ελαφρύτερη από την Gen 2.

Όσον αφορά την “βιωσιμότητα” του μονοθεσίου, όλα τα carbon τμήματα που πιθανώς σπάσουν ή καταστούν άχρηστα στους αγώνες θα ανακυκλώνονται. Τα ελαστικά θα παράγονται από βιώσιμα υλικά κατά 26%. Οι ηλεκτροκινητήρες θα έχουν αποδοτικότητα 90% και συνολικά ο θεσμός θα παραμείνει “net-zero” από πλευράς εκπομπών ρύπων.

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!

Δείτε επίσης:

Δείτε Formula E “μέσα” από το κράνος του οδηγού!

Προηγούμενο άρθροΗλεκτρικό πατίνι από την MV Agusta στην EICMA 2021
Επόμενο άρθροREVIEW: Livall MT1 έξυπνο κράνος με LED
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.