Αρχική EVs e-Cars Ιδού η νέα ηλεκτρική πλατφόρμα E-GMP της Hyundai!

Ιδού η νέα ηλεκτρική πλατφόρμα E-GMP της Hyundai!

Η Hyundai είναι μεταξύ των κατασκευαστών που έχουν “αγκαλιάσει” την ηλεκτροκίνηση και προσφέρει ήδη στο κοινό ορισμένα μοντέλα της σε αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή, όπως το Hyundai Kona EV. Σήμερα, η εταιρεία παρουσίασε τη νέα της πλατφόρμα E-GMP, στην οποία θα βασιστούν αρκετά ηλεκτρικά μοντέλα της, στο μέλλον.

Συγκεκριμένα, 23 νέα BEVs θα λανσάρει η Hyundai τα επόμενα χρόνια, βασισμένα στην Electric-Global Modular Platform (E-GMP). Φυσικά, η E-GMP θα αποτελέσει βάση και για αρκετά μοντέλα με το KIA brand. Το πρώτο μοντέλο που αναμένεται να κυκλοφορήσει είναι το Hyundai Ioniq 5, που έχουμε δει μόνο σε concept μορφή, μέχρι στιγμής.

Χαρακτηριστικά και δυνατότητες

Τα κύρια χαρακτηριστικά της πλατφόρμας θα είναι η μπαταρία κάτω από την καμπίνα μαζί με έναν AIO (all-in-one) ηλεκτροκινητήρα που θα ενσωματώνει τη μετάδοση και το inverter, όλα “made by Hyundai”. Με τον τρόπο αυτό η εταιρεία διατηρεί τις compact διαστάσεις αλλά ταυτόχρονα αυξάνει τη μέγιστη ταχύτητα περιστροφής του μοτέρ κατά 70% σε σχέση με τα τωρινά της μοτέρ. Με δυνατότητα μέγιστης απόδοσης έως και 600 ίππων, τους οποίους και θα δούμε σε ένα σπορ Hyundai μοντέλο το 2021.

Η εταιρεία δήλωσε επίσης πως το sport όχημα αυτό θα κάνει το 0-96 Km/h σε 3,5″ και θα έχει τελική 260 Km/h, ενώ θα διατίθεται σαν RWD αλλά και σαν AWD. Η δεύτερη εκδοχή θα έχει δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε “άξονα”, ενώ ο εμπρόσθιος θα απεμπλέκεται από τους τροχούς όταν δεν απαιτείται η λειτουργία του. Κοινώς, όταν η πρόσφυση των οπίσθιων τροχών αρκεί.

Όσο για την αυτονομία, η Hyundai ανακοίνωσε πως τα E-GMP μοντέλα της θα μπορούν να καλύπτουν έως και 500 Km με μία φόρτιση (κατά WLTP) και θα επαναφορτίζονται ταχέως, κατά 80% μέσα σε μόλις 18′, μέσω του κατάλληλου φορτιστή (έως 800V, 350kW). Μια φόρτιση 5′ θα προσφέρει επιπλέον 100 Km αυτονομίας, περιορίζοντας σημαντικά το range anxiety των κατόχων.

Δείτε επίσης: Hyundai Ioniq, το νέο brand ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Τέλος, η πλατφόρμα E-GMP θα υποστηρίζει αμφίδρομη φόρτιση, κάτι που σημαίνει πως το όχημα θα μπορεί να “επιστρέφει” την ενέργεια της μπαταρίας του στο δίκτυο ή στο σπίτι/κτίριο που το στεγάζει, αν υπάρχει η δυνατότητα και αν επιθυμεί ο κάτοχος. Η λειτουργία V2L (Vehicle-to-Load) θα μπορεί να παρέχει έως 3,5kW ισχύος, ώστε να τροφοδοτείται ένα κλιματιστικό και μια 55άρα τηλεόραση για 24 ώρες (ενδεικτικό παράδειγμα). Χρήσιμο σε περιπτώσεις διακοπής ρεύματος στην περιοχή, αλλά και για να επαναφορτιστεί κάποιο άλλο ηλεκτρικό όχημα μέσω του Hyundai οχήματος.

Πηγή: Caranddriver

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.