Τις πιο όμορφες αναμνήσεις έχουμε όλοι όσοι μεγαλώσαμε βλέποντας τη θρυλική Lancia Delta Integrale να αφήνει ανεξίτηλο το στίγμα της στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι. Ο Sebastian Loeb πρέπει να ένιωσε κάπως έτσι όταν δοκίμασε πέρυσι για πρώτη φορά την “ηλεκτρική” μετενσάρκωση του οχήματος. Τόσο που η ομάδα του παρήγγειλε δύο Lancia Delta Evo-e, τα πρώτα ηλεκτρικά restomods στην ιστορία που θα διαγωνιστούν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rallycross.

Τα νέα οχήματα θα χρησιμοποιούνται από την ομάδα Special One Racing και θα αγωνιστούν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rallycross για τουλάχιστον τρεις σεζόν. Κάθε μια από τις Delta έχει δύο ηλεκτροκινητήρες των 335 ίππων (246 kW). Η ισχύς και η ροπή περιορίζονται από τους κανονισμούς του Πρωταθλήματος. Η μέγιστη ισχύς ορίζεται στους 680 ίππους και η ροπή δεν μπορεί να υπερβαίνει τα 880 Nm. Παρόλο που η συνδυασμένη ισχύς των 670 ίππων δεν ακούγεται τεράστια, το Delta Evo-e έχει εξαιρετικές επιδόσεις.

Το αυτοκίνητο μπορεί να ξεπεράσει ακόμα και ένα μονοθέσιο της F1 στο 0-100 Km/h, αφού το επιτυγχάνει σε 1,8″! Βέβαια, πολλά EVs έχουν ξεπεράσει τις F1 σε αυτή την επίδοση, ακόμα και ένα “κοινό” Tesla Model S Plaid. Το εντυπωσιακό, όμως, είναι οτι η Delta Evo-e ξεπερνά ακόμα και το Rimac Nevera των 2.000 ίππων (1,9″ για το 0-100 Km/h)!

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rallycross αφορά μόνο EVs από το 2022. Ξεκινά αυτό το Σαββατοκύριακο στην Πορτογαλία και στη συνέχεια μεταβαίνει στο Ηνωμένο Βασίλειο για πρώτη φορά από το 2019.

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!

Δείτε επίσης:

Το Audi Quattro αναβιώνει ως ηλεκτρικό!

Πηγή: ArenaEV

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.