Αν, όπως κι εμείς, έχετε κουραστεί από το διαρκές μποτιλιάρισμα στην πόλη σας, την έλλειψη θέσεων στάθμευσης και τα έξοδα χρήσης ενός Ι.Χ., ίσως ήρθε η ώρα να δείτε την εναλλακτική ενός μικρού, ηλεκτρικού δικύκλου! Δεν είναι τόσο δύσκολο όσο νομίζετε… Ένα ηλεκτρικό “50άρι” οδηγείται εξ’ίσου εύκολα με ένα ποδήλατο, χωρίς δίπλωμα και έχει αρκετή ισχύ και ταχύτητα για να καλύψει τις καθημερινές ανάγκες μετακίνησης ενός ατόμου, με αυτονομία αρκετών Km. Ένα από τα μοντέλα της αγοράς με το μεγαλύτερο value for money έρχεται από τη γκάμα της γνωστής EMW. Πρόκειται για το EMW Portable/1000 και παρακάτω θα μάθετε αρκετά γι’αυτό το ηλεκτρικό μοτοποδήλατο…

EMW Portable/1000

Το Portable/1000, όπως υποδηλώνει και η ονομασία του, έχει ισχύ 1.000W, με το μοτέρ στον πίσω τροχό. Η ισχύς του είναι αρκετή για να μεταφέρει τον μέσο αναβάτη οπουδήποτε, ακόμα και σε κλίσεις 35%. Αυτό, χάρη και στο μικρό βάρος του σκούτερ καθαυτού, το οποίο οριακά ξεπερνά τα 50 Kg. Για ατομικές μετακινήσεις, λοιπόν, είναι ένα ιδανικό, οικονομικό μοντέλο. Αν θέλετε, όμως, αντέχει φορτίο έως και 150 Kg (μαζί με τον αναβάτη)!

Φυσικά, είναι ένα entry-level μοντέλο, έτσι καταφέρνει να διατίθεται και τόσο φθηνά. Στα €1.275 με την επιδότηση του Κινούμαι Ηλεκτρικά, είναι από τα πιο οικονομικά ηλεκτρικά μοτοποδήλατα που θα βρείτε στην Ελλάδα, με ικανοποιητική ποιότητα κατασκευής και εξαρτημάτων. Μπορείτε να το αποκτήσετε ακόμα και με δόσεις, από €42/μήνα!

Στα μεγάλα του πλεονεκτήματα, οι τροχοί των 18″ με 18×2,5″ tubeless ελαστικά, που προσφέρουν άνεση και ασφάλεια. Φυσικά, για τον ίδιο σκοπό, είναι εξοπλισμένο με αμορτισέρ αερίου εμπρός και πίσω. Από πλευράς πέδησης έχουμε δισκόφρενα εμπρός και πίσω.

Όλα τα φώτα είναι LED, ενώ η LCD οθόνη είναι ευκρινής τη νύχτα αλλά και την ημέρα. Εμφανισιακά, το EMW Portable/1000 είναι διαθέσιμο σε λευκό ή μαύρο χρώμα, χαρακτηρίζεται από το μικρό όγκο του (μήκος 1,7m και πλάτος 65cm), αλλά και την “floating” θέση του αναβάτη. 

Αυτονομία και smart features

Η αυτονομία είναι, μαζί με την ισχύ, τα σημαντικότερα σε ένα ηλεκτρικό δίκυκλο. Η μπαταρία του Portable/1000 είναι 48V και 26Ah Li-Ion Battery, προσφέροντάς του έως 80 Km αυτονομίας ανάλογα με την οδηγική συμπεριφορά του αναβάτη. Υπερ-αρκετά για τις τυπικές, καθημερινές σας μετακινήσεις, ενώ αφαιρείται εύκολα και επαναφορτίζεται πλήρως μέσα σε 5 ώρες, με τον παρεχόμενο φορτιστή. Μην αγχώνεστε για τη διάρκεια ζωής της καθώς αντέχει τουλάχιστον 850 κύκλους φόρτισης. Αυτό σημαίνει, πρακτικά, έως και ~70.000 Km, με την ίδια μπαταρία! Όσο για το κόστος φόρτισης και χρήσης του; Πρακτικά δεν ξεπερνά τα €0,20/100 Km, καθιστώντας το πιο οικονομικό από κάθε άλλο σκούτερ της αγοράς! Ακόμα κι αν κάνετε 10.000Km το χρόνο, θα σας κοστίσουν… €20!

Τέλος, το μοντέλο αυτό έχει και διάφορα έξυπνα χαρακτηριστικά. Παράδειγμα, το keyless entry, για εύκολη εκκίνηση/κλείδωμα χωρίς κλειδί, θύρα USB για την φόρτιση του κινητού σας και συναγερμό με τηλεχειρισμό.

Το EMW Portable/1000 έρχεται σε δύο εκδόσεις:

Την EMW Portable/1000 C25, με τελική ταχύτητα 25 Km/h που μπορεί να οδηγηθεί από οποιονδήποτε άνω των 15 ετών, χωρίς κανένα δίπλωμα (άδεια οδήγησης).

Την EMW Portable/1000 C45, με τελική ταχύτητα 45 Km/h, που ανήκει στην κατηγορία των “50cc”/μοτοποδηλάτων και μπορεί να οδηγηθεί με το αντίστοιχο δίπλωμα, ή από οποιονδήποτε είναι άνω των 27 ετών και έχει δίπλωμα Ι.Χ. τουλάχιστον τα τελευταία 6 έτη.

Τα υπόλοιπα τεχνικά χαρακτηριστικά είναι τα ίδια και στα δύο μοντέλα. Φυσικά, καλύπτονται πλήρως από την EMW με εγγύηση 1 έτους. Για σέρβις (που πρακτικά, αφορά μόνο ελαστικά και φρένα) και γενικότερο after-sales support, η EMW διαθέτει  πλήρης γκάμα ανταλλακτικών και εξειδικευμένους τεχνικούς και θα καλύψει κάθε σας ανάγκη.

Προηγούμενο άρθροΗ Kosmocar-SKODA δίπλα στον Νίκο Παπαγγελή στους Παραολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο 2020
Επόμενο άρθροGotrax G Pro, ένα τρίκυκλο ηλεκτρικό πατίνι!
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.