Αρχική Micromobility Ηλιακές θέσεις στάθμευσης και φόρτισης για πατίνια στο Παρίσι!

Ηλιακές θέσεις στάθμευσης και φόρτισης για πατίνια στο Παρίσι!

θέσεις στάθμευσης πατίνια

Το Παρίσι είναι η “πρωτεύουσα” της μικροκινητικότητας στην Ευρώπη, αυτό μάλλον το γνωρίζετε ήδη, αν μας ακολουθείτε. Με 15.000+ πατίνια στους δρόμους του καθημερινά, το πρόβλημα της στάθμευσης εμφανίστηκε αρκετά νωρίς. Ιδίως όσον αφορά τα κοινόχρηστα, ενοικιαζόμενα πατίνια, οι δημοτικές αρχές κάνουν τεράστια προσπάθεια, σε συνεργασία με τους παρόχους, ώστε οι χρήστες να μην τα εγκαταλείπουν σε σημεία που εμποδίζουν πεζούς και λοιπά οχήματα. 

Μια νέα λύση, λοιπόν, έρχεται από την εταιρεία Duckt, η οποία δημιουργεί υποδομές μικροκινητικότητας. Η Duckt θα εγκαταστήσει πιλοτικά 150 βάσεις στάθμευσης, κλειδώματος και φόρτισης στην περιοχή Rive Gauche του Παρισιού. Ο στόχος είναι να ενθαρρυνθεί η last-mile μετακίνηση με ΕΠΗΟ (ηλεκτρικά πατίνια κ.λπ.). Οι χρήστες πατινιών θέλουν να νιώθουν ασφαλείς αφήνοντας κλειδωμένο το πατίνι τους σε εξωτερικό χώρο, ώστε να κάνουν τις δουλειές τους χωρίς το φόβο κλοπής.

Οι θέσεις στάθμευσης πατινιών της Duckt είναι σχεδιασμένοι να δέχονται τους μικρούς τροχούς των πατινιών και να τα κλειδώνουν αποτελεσματικά, ενώ ο έλεγχός τους γίνεται μέσω app. Επιπλέον, θα μπορούν να λειτουργούν και ως σταθμοί φόρτισης πατινιών. Για το σκοπό αυτό θα συνδέονται σε στάσεις λεωφορείων, στύλους φωτισμού ή διαφημιστικές επιγραφές. Επίσης, σε ένα από τα σχέδια, βλέπουμε και την πρόβλεψη για ηλιακό panel που θα τροφοδοτεί τις βάσεις και όχι μόνο.

Το Παρίσι οδεύει ολοταχώς προς την απαγόρευση των συμβατικών ΙΧ. Από το 2024, τα diesel μοντέλα δεν θα επιτρέπονται στην Πόλη του Φωτός και από το 2030, το ίδιο θα ισχύσει για τα βενζινοκίνητα. Ο απώτερος των αρχών, όμως, είναι να περιορίσουν συνολικά τη χρήση ΙΧ στην πόλη, ενθαρρύνοντας τη χρήση πατινιού, ποδηλάτου κ.λπ.

Η πιλοτική φάση των σταθμών της Duckt θα διαρκέσει 12 μήνες και αν αποδειχθεί επιτυχημένη, θα έχουμε ένα εμπορικό λανσάρισμά τους.

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News!

Προηγούμενο άρθροΈρευνα της EY για τον εξηλεκτρισμό των στόλων επαγγελματικών οχημάτων
Επόμενο άρθροΗ Xiaomi επεκτείνεται στα ηλεκτρικά οχήματα
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.