Αρχική EVs e-Motorcycles Infinity E1, ηλεκτρικό σκούτερ χωρίς μπαταρία και φορτιστή!

Infinity E1, ηλεκτρικό σκούτερ χωρίς μπαταρία και φορτιστή!

bounce infinity e1 ηλεκτρικό σκούτερ μπαταρία swappable (1)

Με τα ηλεκτρικά σκούτερ να γίνονται ολοένα και πιο δημοφιλή, ήδη βρίσκουν το δρόμο τους στους στόλους εταιρειών delivery, ενώ το επόμενο βήμα είναι η “shared” χρήση τους στις πόλεις. Όπως με τα ηλεκτρικά πατίνια (αν και στην Ελλάδα ελάχιστα βρίσκουμε πλέον προς ενοικίαση), μια εταιρεία θα μπορεί να διαθέτει ένα στόλο ηλεκτρικών σκούτερ, διάσπαρτα στους δρόμους μιας πόλης, ώστε ο χρήστης να τα εντοπίζει μέσω app, να τα ξεκλειδώνει ξεκινώντας τη χρέωση και να τα οδηγεί. Αμφότερα τα σενάρια χρήσης αυτά, όμως, έχουν ένα πρόβλημα. Τη διαδικασία της φόρτισης. Αυτό μας φέρνει στο επόμενο, μεγάλο “breakthrough” που θα είναι οι σταθμοί μπαταριών για σκούτερ!

Σας έχουμε γράψει γι’αυτούς εδώ και πολύ καιρό καθώς ήδη υπάρχουν σε χώρες της Ασίας. Ταϊβάν, Κίνα, Iαπωνία και Ινδία αναπτύσσουν δίκτυα μπαταριών για σκούτερ, που λειτουργούν ως “πρατήρια”. Ο χρήστης μπορεί να σταματήσει στο σταθμό, να βγάλει την άδεια μπαταρία του, να την βάλει για φόρτιση και να πάρει μια “γεμάτη” ώστε μέσα σε 2-3′ να συνεχίσει τη διαδρομή του. Είναι μια εξαιρετική λύση στο θέμα της φόρτισης, ειδικά για τα διαμοιραζόμενα σκούτερ. Επιπλέον, δίνει τη δυνατότητα στον αγοραστή να αποκτήσει το σκούτερ σημαντικά φθηνότερα, χωρίς μπαταρία. Απλώς θα πληρώνει μια μηναία συνδρομή (της τάξεως των 20 ή 30 ευρώ, για παράδειγμα), ώστε να έχει πρόσβαση σε απεριόριστες γεμάτες μπαταρίες, όποτε θέλει!

Bounce Infinity E1, χωρίς μπαταρία και φορτιστή

Το Infinity E1 της ινδικής Bounce είναι ακριβώς αυτό. Ένα μικρό, ηλεκτρικό σκούτερ που πωλείται χωρίς μπαταρία και φορτιστή! Έχει τελική 65 Km/h, 83 Nm ροπής και κάνει το 0-40 Km/h σε 8″, οπότε προορίζεται για ήπιες μετακινήσεις. Με την μπαταρία των 2 KWh που μπορεί να δεχθεί, έχει αυτονομία έως 85 Km.

Το Infinity E1 πωλείται έναντι περίπου €850 στην Ινδία, αν κάποιος το θέλει με μπαταρία και φορτιστή. Ωστόσο, μπορεί να το αποκτήσει ακόμα και με €500 περίπου, χωρίς τα παραπάνω! Στη συνέχεια θα αξιοποιήσει το “battery as a service” concept που αναπτύσσει η Bounce. Οι μπαταρίες της είναι διαθέσιμες από 200 “πρατήρια” σε μεγάλες πόλεις της Ινδίας. Μέχρι στιγμής έχουν πραγματοποιηθεί 500.000 battery “swaps” και ο χρήστης μπορεί έτσι να πληρώνει μόνο γι’αυτά, χωρίς να επωμίζεται το κόστος αγοράς της μπαταρίας, χωρίς να αγχώνεται για τη μακροζωία της και χωρίς να μπαίνει καν στη διαδικασία της φόρτισης για το ηλεκτρικό σκούτερ του.

Η Bounce θέλει να επενδύσει πάνω από $100 εκ. μέσα στο επόμενο έτος, για τα e-scooters και τα πρατήρια μπαταριών της. Στόχος της, να αναπτύξει ένα δίκτυο 3.500 swapping stations σε 10 πόλεις. Για να το πετύχει ήδη συνεργάζεται με μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων στην Ινδία, αλλά κάνει “άνοιγμα” και σε απλούς ιδιώτες. Εν ολίγοις, οποιοσδήποτε μπορεί να γίνει συνεργάτης της Bounce και να κάνει το σπίτι ή το κατάστημά του, swapping station, έστω και με μικρό αριθμό μπαταριών. Φυσικά θα έχει έσοδα από κάθε battery swap, με μόνο έξοδο την φόρτιση των μπαταριών.

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!

Δείτε επίσης:

Η KYMCO δημιουργεί δίκτυο swappable μπαταριών

Πηγή: ThebetterIndia

 

Προηγούμενο άρθροConcept κόμβος φόρτισης EVs με ισχύ έως 320kW από την Audi
Επόμενο άρθροKPMG: Αισοδοξία αλλά και ανησυχίες από στελέχη στην αυτοκινητοβιομηχανία
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.