Αρχική EVs e-Cars MG Cyberster, ηλεκτρικό roadster με 536 ίππους!

MG Cyberster, ηλεκτρικό roadster με 536 ίππους!

mg cyberster ηλεκτρικό roadster κάμπριο (3)

Αν κάτι λείπει από την αγορά ηλεκτροκίνησης είναι τα ηλεκτρικά διθέσια και δη τα roadsters. Αυτό δεν είναι τυχαίο, φυσικά. Ο “χαρακτήρας” ενός roadster προϋποθέτει και χαμηλό βάρος, αλλά ταυτόχρονα και μεγάλη αυτονομία για… ανέμελες βόλτες εκτός πόλεων. Προφανώς ένα ηλεκτρικό roadster δεν είναι το πρώτο που μας έρχεται στο μυαλό, λοιπόν, αλλά η MG προσπαθεί να μας διαψεύσει με το MG Cyberster!

Η MG, φυσικά, δεν έχει σχεδόν καμία σχέση με την “παλιά” MG, όπως τη γνωρίζαμε. Εδώ και δύο δεκαετίες σχεδόν, το brand ανήκει στον κινέζικο όμιλο SAIC, παρ’ότι εξακολουθεί να έχει την έδρα του στο UK. Τα τελευταία χρόνια έχει κάνει άλματα προόδου και δημιουργεί εκ νέου ελκυστικά μοντέλα σε καλές τιμές. Αν το Cyberster έρθει στην Ευρώπη, λοιπόν, θα είναι το πρώτο του είδους του, προφθαίνοντας ακόμα και… την Tesla.

Στις φωτογραφίες δείχνει μικρό, αλλά μη γελιέστε. Έχει μήκος 4,53m, σχεδόν όσο το 5θυρο MG 5 SR και είναι… 62cm μεγαλύτερο από το Mazda MX-5, το οποίο θα μπορούσε να ανταγωνιστεί. Έχει μεταξόνιο 2,69m και στην “αδύναμη” RWD εκδοχή του έρχεται με 309 ίππους, ενώ η ισχυρότερη αποδίδει 335 ίππους. Σε αμφότερες τις εκδόσεις, η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 193 Km/h.

Για τους πιο απαιτητικούς που δεν αρκούνται στις συγκινήσεις της πίσω κίνησης, θα υπάρξουν και AWD έκδοση με 536 ίππους, αν και η τελική ταχύτητα δεν αυξάνεται ιδιαίτερα (200 Km/h). Έτσι, το 0-100 Km/h θα έρχεται σε λιγότερα από 3″. Όσο για την αυτονομία, το μόνο που -ίσως- γνωρίζουμε είναι οτι θα αγγίζει τα… 800 Km!

Δυστυχώς, η εταιρεία δεν έχει δώσει κανένα τεχνικό χαρακτηριστικό στη δημοσιότητα, εκτός της τελευταίας πρότασης, στην προηγούμενη παράγραφο. Τα υπόλοιπα προέρχεται από φήμες και spec sheets εγκρίσεων από ρυθμιστικές αρχές. Αυτό που ξέρουμε είναι οτι το MG Cyberster αναμένεται στην Ευρώπη το καλοκαίρι του 2024. Πόσο θα ζυγίζει, όμως, με τεράστια μπαταρία και lambo-style πόρτες; Και το σημαντικότερο, πόση… απόλαυση θα επιτρέπει στον οδηγό, με δεδομένο τον περιορισμό των περισσότερων EVs σε ολίσθηση τροχών, ολίσθηση πίσω άξονα και ισχύ σε χαμηλές ταχύτητες;

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!

Δείτε επίσης:

Δείτε τη μετατροπή ενός Mazda MX-5 σε ηλεκτρικό!

Πηγή: ArenaEV

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.