Η EICMA 2022 είναι υπό εξέλιξη αυτές τις ημέρες και φυσικά το GetElectric.gr βρίσκεται στο Μιλάνο για να καλύψει όλες τις εξελίξεις και τα νέα ηλεκτρικά μοντέλα της! Εκ των μεγάλων κατασκευαστών, η KYMCO (μαζί με το iONEX EV brand της) της ήταν αυτή που έδωσε μάλλον τη μεγαλύτερη έμφαση στα ηλεκτρικά μοντέλα φέτος. Όχι μόνο με ηλεκτρικά σκούτερ αλλά και μια prototype ηλεκτρική μοτοσυκλέτα, που αποκαλύφθηκαν το απόγευμα της Τρίτης. Πάμε να τα δούμε συνοπτικά…

kymco ionex eicma 2022

Scooter life!

Ξεκινώντας με τα σκούτερ, είδαμε δίπλα-δίπλα τα i-One Air, i-One Fly και το Agility Carry EV. Το iONEX i-One Air έχει ισχύ 2kW, ροπή 70Nm στις 200 rpm και ζυγίζει 78,5 Kg. Έχει τροχούς 12″ (ελαστικά 90/90-12) με τηλεσκοπικό πηρούνι εμπρός και μονό μπράτσο πίσω. Δισκόφρενο εμπρός και ταμπούρο πίσω αναλαμβάνουν την πέδηση. Η μπαταρία του ζυγίζει 10,5 Kg και είναι 51V-34Ah, για αυτονομία 60 Km κατά WMTC. Είναι συμβατή με τα battery swap stations της iONEX, που προωθεί η KYMCO στην Ασία. Μπορείτε να τα διακρίνετε και στις φωτογραφίες, με τις μπαταρίες στα ράφια τους.

kymco ionex eicma 2022

Το iONEX i-One Fly έχει ισχύ 3,6kW, ροπή 148Nm στις 1.500 rpm και ζυγίζει 91 Kg. Έχει (δυστυχώς) επίσης τροχούς 12″ (ελαστικά 90/90-12 εμπρός και 110/70-12 πίσω) με τηλεσκοπικό πηρούνι εμπρός και μονό μπράτσο πίσω. Δισκόφρενο εμπρός και ταμπούρο πίσω αναλαμβάνουν την πέδηση. Δέχεται δύο μπαταρίες όπως αυτή του i-One Air (αυτονομία 117 Km κατά WMTC), έτσι έχει διπλάσια συνολική χωρητικότητα. Σε αυτό οφείλεται κυρίως και η διαφορά του βάρους του με το μικρότερο αδερφάκι του.

kymco ionex eicma 2022

Τέλος, το iONEX Agility Carry EV έχει ισχύ 2kW, ροπή 84Nm στις 1.500 rpm και ζυγίζει 84 Kg. Έχει επίσης τροχούς 12″ (ελαστικά 110/70-12 εμπρός και 110/80-12 πίσω) με τηλεσκοπικό πηρούνι εμπρός και διπλό μπράτσο πίσω. Δισκόφρενο εμπρός και ταμπούρο πίσω αναλαμβάνουν την πέδηση. Δέχεται την ιδια μπαταρία με του i-One Air (αυτονομία 50 Km κατά WMTC), αλλά η κύρια διαφορά του με τα δύο προαναφερθέντα μοντέλα είναι οτι μπορεί να μεταφέρει μεγαλύτερο φορτίο και έχει σχεδιαστεί γι’αυτό το σκοπό, εξ’ού και τα μεγαλύτερα λάστιχα εμπρός και πίσω.

MV Agusta Ampelio + KYMCO RevoNEX

Λίγο πιο πέρα και σε πιο κεντρικό σημείο του booth της KYMCO, είδαμε άλλα δύο ενδιαφέροντα μοντέλα. Το ένα ήταν το MV Agusta Ampelio, το οποίο φέρει δύο μπαταρίες iONEX για συνολική αυτονομία 85 Km. Έχει ισχύ 4,1 kW (peak 7,2 kW) και ζυγίζει 121 Kg μαζί με τις μπαταρίες. Ωστόσο, η τοποθέτησή τους επιτρέπει σε ένα κράνος να χωρέσει κάτω από τη σέλα του. Όπως βλέπετε, ξεχωρίζει χάρη στην “ρετροφουτουριστική” του εμφάνιση, μια μείξη του παρελθόντος με το μέλλον.

Τέλος, δίπλα στο Ampelio βρισκόταν η prototype ηλεκτρική μοτοσυκλέτα KYMCO RevoNEX, σε δύο εκδόσεις, μπλε και κίτρινη. Λίγες οι πληροφορίες γι’αυτήν αλλά διακρίναμε ένα πολύ εντυπωσιακό (όσο και μικρό) dash, ενώ ξέρουμε οτι μάλλον θα έχει κιβώτιο πολλαπλών σχέσεων και ένα υπερ-εξελιγμένο σύστημα ABS.

kymco ionex eicma 2022

kymco ionex eicma 2022

Δείτε περισσότερα από την EICMA 2022 εδώ!

Ιδού τα Kawasaki Ninja EV, Z EV και Ninja HEV (υδρογόνου) [EICMA 2022]

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.