Οι έμπειροι λάτρεις των θαλάσσιων σπορ αλλά και οι αρχάριοι που ξεκινούν το σερφ πλέον μπορούν να επιλέξουν άλλη μια ιπτάμενη ηλεκτρική σανίδαeFoil), το νέο μοντέλο VINGA 3 της Awake.

Οι ηλεκτρικές σανίδες του σερφ – eFoils, είναι παρόμοιες με τις “συμβατικές” ηλεκτρικές σανίδες αλλά έχουν επιπλέον μια υδροπτέρυγα κάτω από το νερό. Αυτή επιτρέπει στη σανίδα να “αιωρηθεί” πάνω από το νερό, έως και κατά 0,5 μέτρο! Η αίσθηση που προσφέρει ένα eFoil είναι μοναδική και νιώθεις πως πετάς στον αέρα. Όσο για την αυτονομία τους, κυμαίνεται μεταξύ 45-60 λεπτών.

Με το πρώτο μοντέλο VINGA της Awake μπορούσε κανείς να κάνει εντυπωσιακά άλματα στον αέρα, αν και η καμπύλη εκμάθησης ήταν απότομη. Χρησιμοποιώντας το σύστημα “Click-to-Ride”, το VINGA 3 διαθέτει ειδικό μηχανισμό για να συναρμολογείται χωρίς βίδες, καλώδια κ.λπ. Αυτό σημαίνει επίσης ότι η αποσυναρμολογημένη σανίδα μεταφέρεται εύκολα στο πορτμπαγκάζ ενός αυτοκινήτου ή ακόμα και με ποδήλατο ή μοτοποδήλατο.

Η διπλή κυρτότητα του VINGA 3 προσφέρει αυξημένη σταθερότητα, ιδανική για αρχάριους. Επίσης διαθέτει προστατευτικό για τα jets, μαλακές ράγες και στρογγυλεμένα φτερά. Η μπαταρία του είναι συμβατή με τις υπόλοιπες της Awake. Έτσι, ένας κάτοχος VINGA 3 μπορεί να αναβαθμιστεί σε νέα σανίδα αλλά διατηρώντας την ίδια μπαταρία, με μικρότερο τελικό κόστος.

Το VINGA 3 ξεκινά από €12.900 με την “μικρή” μπαταρία (SR), ενώ η έκδοση XR κοστίζει επιπλέον €2.500. Με τη μεγάλη μπαταρία προσφέρει έως και 2 ώρες χρήσης χωρίς φόρτιση.

Γιάννης Τσομπάνογλου

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!

Δείτε επίσης:

Το ηλεκτρικό hydrofoil που “αιωρείται” πάνω από το νερό!

Πηγή: Electrek

Προηγούμενο άρθροΠροβλήματα στη συνεργασία GM και LG για μπαταρίες EVs
Επόμενο άρθροΑμιγώς ηλεκτρικό τροχόσπιτο από την Winnebago
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.