Η EICMA 2022 είναι υπό εξέλιξη αυτές τις ημέρες και φυσικά το GetElectric.gr βρίσκεται στο Μιλάνο για να καλύψει όλες τις εξελίξεις και τα νέα ηλεκτρικά μοντέλα της! Για την Ola Electric σας έχουμε ξαναγράψει καθώς κυριαρχεί στην αγορά της Ινδίας και σταδιακά επεκτείνεται στην Ευρώπη και τον υπόλοιπο κόσμο, ξεκινώντας με τα Ola Electric S1 και S1 Pro σκούτερ της, αλλά και το νέο S1 Air.

Ola S1 Pro

Βρεθήκαμε στο booth της εταιρείας και μιλήσαμε με τους ανθρώπους της, ενώ είδαμε από κοντά όλα τα μοντέλα της. Το Ola S1 Pro έχει πραγματική (σύμφωνα με την εταιρεία) αυτονομία 135 Km, τελική 116 Km/h και κάνει το 0-40 Km/h σε 2,9″, ενώ το 0-60 Km/h έρχεται σε 5″. Επαναφορτίζεται σε 6,5 ώρες και αποδίδει peak ισχύ 8,5 kW και 5,5 kW nominal. Η μπαταρία του έχει χωρητικότητα 3,96 kWh και διαθέτει on-board φορτιστή 750W, ενώ ζυγίζει 125 Kg. Ξεχωρίζει από τα μικρότερα αδερφάκια του και χάρη στο Hyper Mode επιδόσεων, αλλά και την ύπαρξη Cruise Control.

Ola S1

To Ola S1 έχει τελική 95 Km/h, κάνει το 0-40 Km/h σε 3,8″ και το 0-60 Km/h σε 6,3″. Έχει ίδια ισχύ με το S1 Pro, αλλά του λείπει το Hyper mode. Η πραγματική αυτονομία του είναι 99 Km χάρη στην μπαταρία των 2,97 kWh, διατηρεί τον On-board φορτιστή των 750W και “γεμίζει” σε 5 ώρες. Ζυγίζει 121 Kg και έχει ίδια φρένα και ανάρτηση με το S1 Pro, δηλαδή δισκόφρενα 220mm εμπρός και 180mm πίσω με CBS, όπως και μονό αμορτισέρ με ελατήριο εμπρός και πίσω.

ola electric s1 s1 pro eicma 2022 (2)

Ola S1 Air

Τέλος, το “μικρό” S1 Air έχει τελική 85 Km/h, κάνει το 0-40 Km/h σε 4,3″ και το 0-60 Km/h σε 9,8″. Αποδίδει 4,5 kW peak ισχύος και έχει hub motor αντί για mid-drive. Η μπαταρία του έχει χωρητικότητα 2,5 kWh, έχει on-board φορτιστή 500W και “γεμίζει” σε 4,5 ώρες. Ζυγίζει 99 Kg και δεν αναφέρεται η πραγματική του αυτονομία, αλλά αυτή κατά ARAI (101 Km). Εκτιμώμενη πραγματική αυτονομία είναι περί τα 65Km ενώ στην περίπτωσή του έχουμε ταμπούρα εμπρός και πίσω με software CBS και διπλά αμορτισέρ εμπρός και πίσω.

Κοινό μεταξύ των τριών μοντέλων είναι οτι έχουν πολύ μεγάλο αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα, 34 λίτρα για το S1 Air και 36 για τα άλλα δύο μοντέλα. Επίσης έχουν μια τεράστια οθόνη 7″ που παρέχει πολλές πληροφορίες, είναι αφής και υποστηρίζει 3 διαφορετικά themes/skins, ενώ δείχνει και αρκετά για την κατανάλωση και την αυτονομία. Η “τεχνολογία” των Ola Electric scooters είναι αρκετή, αν και ομολογουμένως το φινίρισμά τους δεν μας άφησε καλές εντυπώσεις, δείχνοντας μάλλον πρόχειρο, παρά τα πολλά διαθέσιμα χρώματα. Τέλος, να αναφερθεί οτι στην Ινδία έχουν υπάρξει αρκετά περιστατικά με φωτιές σε σκούτερ της Ola. Αυτό οδήγησε σε παύση της διάθεσής τους για μερικούς μήνες και αυστηρότερους ελέγχους αλλά και πρόστιμα από τις τοπικές αρχές.

Δείτε περισσότερα από την EICMA 2022 εδώ!

Επίσημο το Voge Real 5T με αυτονομία έως 240 Km [EICMA 2022]

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.