Μπορεί στην Ελλάδα τα ηλεκτρικά πατίνια να έμειναν χωρίς επιδότηση (και εύλογα αναρωτώμεθα το γιατί…) αλλά στην Ισπανία, μια από τις χώρες της Ευρώπης που είναι αρκετά πιο προηγμένη όσον αφορά τη μικροκινητικότητα και την ηλεκτροκίνηση, η τοπική αυτοδιοίκηση ενισχύει το δημοφιλές μέσο μεταφορά με οικονομικά κίνητρα.

Κάθε Δήμος στην Ισπανία, ξεχωριστά, μπορεί να δώσει τέτοιου είδους κίνητρα στους δημότες του. Πρόσφατα η Βαλένθια ανακοίνωσε επιδότηση έως €250 για την αγορά ηλεκτρικών ποδηλάτων και πλέον ακολουθεί η πρωτεύουσα, Μαδρίτη.

Οι Μαδριλένοι, λοιπόν, θα εκμεταλλευθούν ένα ποσό ύψους €2,5 εκ. που έχει δεσμευθεί για το 2020 και το οποίο θα αυξηθεί στα €3 εκ. για το 2021, για να αποκτήσουν φθηνότερα ένα ηλεκτρικό πατίνι, ένα ηλεκτρικό ποδήλατο ή ένα ηλεκτρικό σκούτερ, όπως ανακοίνωσε η Paloma Martin, Υπουργός Περιβάλλοντος της Κοινότητας Μαδρίτης.

Πιο συγκεκριμένα θα επιδοτείται με το 50% της τελικής τιμής τους η αγορά των:

  • Ηλεκτρικών πατινιών με πλαφόν τα €150
  • Ηλεκτρικών ποδηλάτων με πλαφόν τα €500
  • Ηλεκτρικών σκούτερ με πλαφόν τα €600
  • Ηλεκτρικών μοτοσυκλετών με πλαφόν τα €750

H Ισπανία είναι από τις πρώτες χώρες που “αγκάλιασε” τη μικροκινητικότητα και μετά την έλευση της πανδημίας, στρέφεται ακόμα περισσότερο προς αυτήν. Στόχος, η ατομική μετακίνηση με μηδενικούς ρύπους, αθόρυβα και οικονομικά, ώστε να αποφευχθεί η συγκέντρωση πολλών ατόμων σε ΙΧ, ταξί και Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Ηλεκτρικά πατίνια και ποδήλατα είναι εξαιρετικά μέσα για να επιτευχθούν οι παραπάνω σκοποί, εξ’ου και η επιδότησή τους.

Διαβάστε επίσης: Γιατί να μην επιδοτηθούν και τα ηλεκτρικά πατίνια στην Ελλάδα;

Ελπίζουμε σύντομα να ακολουθήσει και η Ελλάδα όσον αφορά τα ηλεκτρικά πατίνια, καθώς ήδη προβλέπεται επιδότηση έως €800 για ποδήλατα.

Πηγή: Elultimositio

Προηγούμενο άρθροΗ Γερμανία υποχρεώνει τα πρατήρια να έχουν φορτιστές ηλεκτρικών οχημάτων
Επόμενο άρθροΈρχονται μπαταρίες με διάρκεια ζωής 2.000.000 Km!
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.