Μια νέα έρευνα που διενεργήθη από το National Bureau of Economic Research (NBER) αναφέρει πως ο μέσος οδηγός EV διανύει σχεδόν τα μισά Km σε σχέση με τον μέσο όρο. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στην California (τη “Μέκκα” της ηλεκτροκίνησης στις ΗΠΑ) και τα δεδομένα προήλθαν κάπως ανορθόδοξα, αλλά δεν παύει να είναι αντιπροσωπευτικά.

Το αποτέλεσμα αυτής της έρευνας δεν θα έπρεπε να μας εκπλήσσει, καθώς είναι αναμενόμενο. Όσοι οδηγοί διανύουν μεγάλες αποστάσεις, δύσκολα θα προτιμήσουν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην παρούσα φάση. Ο λόγος, φυσικά, είναι η σχετική μικρή αυτονομία τους αλλά και το περιορισμένο δίκτυο φόρτισης

Μεθοδολογία και αποτελέσματα

Οι ερευνητές, φυσικά, θα ήθελαν πιο ακριβή δεδομένα στα χέρια τους. Δυστυχώς, οι κατασκευαστές οχημάτων δεν μοιράζονται αυτά τα δεδομένα “για λόγους επιχειρηματικής στρατηγικής και ασφάλειας της ιδιωτικότητας των χρηστών”. Έτσι, οι ερευνητές από τα University of Chicago, University of California Davis και UC Berkeley πήραν δεδομένα από το 10% των μετρητών ρεύματος σπιτιών της Pacific Gas & Electric. Αυτό το ποσοστό αντιστοιχεί σε 362.945 νοικοκυριά. Οι μετρήσεις συγκρίθηκαν με τις ταξινομήσεις EVs από το 2014 έως το 2017 (57.290 οχήματα). Εν τέλει, προέκυψε μια αύξηση στην κατανάλωση ενέργειας των νοικοκυριών, της τάξεως των 0,12 KWh ανά ώρα, ή 2,9 KWh ανά ημέρα. Ένα σημαντικό δεδομένα (από το California Air Resources Board) είναι οτι το 85% της φόρτισης EVs συμβαίνει στο σπίτι. Τέλος, λήφθηκαν υπ’όψιν οι επίσημες τιμές κατανάλωσης ενέργειας των οχημάτων (Km/KWh). 

Από όλα τα παραπάνω προέκυψε πως ο μέσος οδηγός EV διανύει περί τα 8.529 Km το χρόνο. Αυτή η απόσταση είναι μικρότερη του 50% του μέσου όρου στις ΗΠΑ. Ακόμα κι αν αυτή η εκτίμηση απέχει από την πραγματικότητα σε ένα βαθμό, το συμπέρασμα είναι σαφές.

Αυτό δεν σημαίνει οτι οι κάτοχοι EVs είναι δυσαρεστημένοι με τα οχήματά τους, πάντως. Μια νέα έρευνα από το Plug In America (PIA) δείχνει οτι το 96% των κατόχων EVs θα ξαναγόραζαν ηλεκτρικό. Επίσης, οι δύο κύριοι λόγοι που θα το έκαναν είναι η φοροαπαλλαγή από το κράτος και η δυνατότητα φθηνής φόρτισης κατ’οίκον. 

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News!

Δείτε επίσης:

Η ηλεκτροκίνηση φέρνει σε αδιέξοδο τις αντιπροσωπείες στις ΗΠΑ

Πηγή: CarAndDriver

Προηγούμενο άρθροHyundai Kona Rallycar… αθόρυβο “χωμάτινο”!
Επόμενο άρθροMicro-Mobility for Europe, νέος φορέας προώθησης της μικροκινητικότητας
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.