Μπορεί η Toyota να αντιμετωπίζει ορισμένα προβλήματα με το πρώτο της EV, το bZ4X, αλλά τα πλάνα για τον εξηλεκτρισμό της γκάμας της συνεχίζονται. Ένα νέο, ηλεκτρικό sedan, το Toyota bZ3, θα λανσαριστεί προς το τέλος του 2022 και “μόλις” εντοπίστηκε στην Κίνα.

Οι φωτογραφίες δεν είναι της Toyota, αλλά προέρχονται από “επίσημη” πηγή. Συγκεκριμένα, από το Υπουργείο Βιομηχανίας και Πληροφορικής της Κίνας. Το bZ3 έχει διαστάσεις 4725mm (μήκος), 1835mm (πλάτος) και 1475mm (ύψος), με μεταξόνια 2.880mm. Είναι η εμπορική έκδοση του BZ SDN concept που είδαμε πέρυσι, με μικρές αλλαγές.

Έχουμε ενιαία φώτα LED εμπρός και πίσω που θυμίζουν το bZ4X, ενώ οι ζάντες είναι από 16 έως 18″. Στο εσωτερικό του, χάρη σε άλλες, “ανεπίσημες” φωτογραφίες, βλέπουμε οτι θα υπάρχει μια μεγάλη “portrait” οθόνη αφής στο κέντρο, ένα τιμόνι όπως του bZ4X και ένα ψηφιακό dash τοποθετημένο μπροστά από τον οδηγό, αλλά σε μεγάλη απόσταση. Επίσης διακρίνονται δερμάτινα καθίσματα και ένας περιστροφικός διακόπτης για την επιλογή σχέσεων.

Το Toyota bZ3 θα έχει νέες “Blade” μπαταρίες LFP, κατασκευής BYD. Θα έχουν λεπτό προφίλ και έτσι θα στερούν λιγότερο χώρο από τους πίσω επιβάτες. Δεν γνωρίζουμε τη χωρητικότητά τους αλλά γνωρίζουμε την ισχύ του οχήματος. Ο ηλεκτροκινητήρας θα αποδίδει 181 ίππους με τις ζάντες 16″ και 240 ίππους με τις ζάντες 18″. Η τελική ταχύτητα θα είναι 160 Km/h και στις δύο περιπτώσεις. Η κίνηση θα μεταδίδει στους πίσω τροχούς, ενώ η πλατφόρμα του bZ3 είναι η e-TNGA.

Το Toyota bZ3 αναμένεται να παρουσιαστεί επίσημα στο Guangzhou motor show το Νοέμβριο. Δεν ξέρουμε αν θα διατεθεί και εκτός Κίνας, αλλά η τιμή του αναμένεται κοντά στις €29.000 (στην Κίνα).

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!

Προηγούμενο άρθροΕπιδότηση για leasing EV με €100/μήνα ετοιμάζει η Γαλλία
Επόμενο άρθροΗ επόμενη φάση της ελίν στην ενεργειακή αγορά
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.