Η Porsche Taycan κάνει “θραύση” στην αγορά, προσφέροντας εξαιρετικές επιδόσεις, επιθετική εμφάνιση και δείχνοντας οτι ακόμα και οι πιστοί οπαδοί ενός τέτοιου brand είναι έτοιμοι να αγοράσουν ένα EV. Η εταιρεία, ωστόσο, θέλησε να προσφέρει στο κοινό μια πιο προσιτή Taycan. Κάπως έτσι, παρουσίασε την entry-level, RWD Taycan με τιμή από €83.520 (στη Γερμανία).

Η νέα Taycan έχει κίνηση μόνο στους πίσω τροχούς, μέσω του ίδιου ηλεκτροκινητήρα που έχει και η Taycan 4S. Ωστόσο, είναι κατά 97 Kg ελαφρύτερη από την 4S και έχει μικρότερη ισχύ και ροπή (408 HP, 345 Nm). Ακόμα κι έτσι, ξεπερνά τους 2 τόννους (2.050-2.130 Kg χωρίς οδηγό). Έρχεται σε δύο εκδοχές, μια με μπαταρία 79,2 KWh και μια με μπαταρία 93,4 KWh. Στη δεύτερη εκδοχή η ισχύς και η ροπή αυξάνονται στους 476 ίππους και τα 357 Nm αντίστοιχα. Η αυτονομία που αναφέρεται στο site της εταιρείας αγγίζει τα 431 και 484 Km σε μικτό κύκλο κατά WLTP.

Και στις δύο εκδοχές το 0-100 Km/h απαιτεί 5,4″ και η τελική αγγίζει τα 230 Km/h. Υποστηρίζουν DC ταχεία φόρτιση (225 KW και 270 KW αντίστοιχα), έτσι η μπαταρία θα φτάνει από το 5% στο 80% μέσα σε 22,5′. Με 5′ ταχείας φόρτισης το όχημα θα μπορεί να καλύψει επιπλέον 100 Km. Θα υπάρχει επιλογή για τοποθέτηση on-board φορτιστή των 19,2 KW, για όσους το επιθυμούν. Η “οικονομική” Taycan θα έχει τροχούς 19″, αλλά και την επιλογή για 20″ ή 21″. Στο βασικό εξοπλισμό θα περιλαμβάνεται η ρυθμιζόμενη αερανάρτηση της Porsche, βοηθώντας τον αεροδυναμικό συντελεστή να πέσει στο 0,22 Cd.

Η νέα Porsche Taycan αναμένεται μέσα στην Άνοιξη στις αντιπροσωπείες.

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News!

Δείτε επίσης:

Η Taycan είναι ήδη το best-seller της Porsche στην Ευρώπη!

Πηγή: Porsche.com

Προηγούμενο άρθροΈρχεται η ηλεκτρική Rolls-Royce Silent Shadow!
Επόμενο άρθροΠρώτη βόλτα με το Honda e!
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.