Παρουσιάστηκε επίσημα το 3ης γενιάς ηλεκτρικό μονοθέσιο της Formula E από την διοργάνωση και την FIA, στο Yacht Club de Monaco. Είναι το πρώτο αγωνιστικό του κόσμου που σχεδιάστηκε ειδικά για αγώνες στο δρόμο και θα κάνει το ντεμπούτο του στην 9η σεζόν του ABB FIA Formula E World Championship. Οι αγώνες του πρωταθλήματος θα πραγματοποιούνται στα κέντρα μεγάλων και ιστορικών πόλεων και όχι σε πίστα, όπως άλλωστε συνέβαινε ήδη.

Το Gen3 μονοθέσιο έχει σημαντικές αναβαθμίσεις σε αεροδυναμικό επίπεδο και εμφανώς νέο σχεδιασμό. Επιπροσθέτως, θα δέχεται software updates που σε βάθος χρόνου θα αυξάνουν την απόδοση και τις επιδόσεις του.

Μέχρι στιγμής, οι κατασκευαστές που επιβεβαιωμένα θα συμμετέχουν στην Season 9 είναι οι:

  • DS Automobiles
  • Jaguar
  • Mahindra Racing
  • Maserati
  • NIO 333
  • Nissan
  • Porsche

Μερικές τεχνικές λεπτομέρειες για το Gen3 μονοθέσιο της Formula E:

  • Τελική ταχύτητα πάνω από 322 Km/h
  • Το 40% της ενέργειας του αγώνα παράγεται με αναγεννητική πέδηση
  • 95% αποδοτικότητα ηλεκτροκινητήρα
  • Ισχύς έως 470 HP στους πίσω τροχούς και έως 335 HP στους εμπρός
  • Το πρώτο μονοθέσιο με κινητήρα εμπρός και πίσω
  • Ταχεία φόρτιση 600kW
  • Το πρώτο μονοθέσιο που δεν θα έχει πίσω υδραυλικά φρένα

Έμφαση δόθηκε και στον τομέα της βιωσιμότητας ώστε το αποτύπωμα του μονοθεσίου να είναι όσο το δυνατόν μικρότερο. Ενδεικτικά αναφέρουμε πως οι μπαταρίες του θα επανακυκλώνονται/επαναχρησιμοποιούνται στο τέλος ζωής τους. Λινάρι και ανακυκλωμένο ανθρακόνημα από τα Gen2 οχήματα θα χρησιμοποιείται για την κατασκευή του. Το 26% των ελαστικών του θα αποτελείται από φυσική “γόμα” και ανακυκλωμένες ίνες, ενώ τα ελαστικά θα ανακυκλώνονται μετά από κάθε αγώνα.

Προηγούμενο άρθροΠαράδοση από την Kosmocar των πρώτων ηλεκτρικών αυτοκινήτων Volkswagen ID σε ιδιώτες στην Αστυπάλαια
Επόμενο άρθροΤο Ρέθυμνο υποδέχθηκε τους 139 ποδηλάτες του “ΔΕΗ Διεθνής Ποδηλατικός Γύρος Ελλάδας”
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.