Η Citroen παρουσίασε τα νέα μοντέλα C4 και μαζί με αυτά, μια αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή του δημοφιλούς hatchback, το Citroen e-C4.

Η γαλλική εταιρεία συνεχίζει να επενδύει στην ηλεκτροκίνηση και μετά το Ami των €6.000, το e-C4 έρχεται να αποτελέσει μια πιο ορθολογική επιλογή για μετακινήσεις εντός και εκτός αστικού ιστού. Το e-C4 έχει τελική 150 Km/h και σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση, έτσι αυξάνει την αυτονομία του και απαιτεί μικρότερη χρήση του φρένου από τον οδηγό.

Copyright William CROZES @ Continental Productions

Η μπαταρία του έχει χωρητικότητα 50 kWh (την ίδια με των Peugeot e-208 και Opel Corsa-e) και επαναφορτίζεται κατά 80% μέσα σε 30′, υποστηρίζοντας φόρτιση έως 100kW. Μέσω κλασικού wallbox (32A, 11 kWh) επαναφορτίζεται πλήρως μέσα σε 7 ώρες.

Ωστόσο, το e-C4 επιτυγχάνει μεγαλύτερη αυτονομία από τα δύο προαναφερθέντα οχήματα (έως 350 Km), ίσως χάρη στην αεροδυναμική του. Το 0-100 Km/h έρχεται σε 9,7″ χάρη στον ηλεκτροκινητήρα των 136 BHP.

Πρακτικά, τα νέα C4 και e-C4 αντικαθιστούν το Cactus και ο σχεδιασμός τους το θυμίζει αρκετά, αλλά είναι σαφώς πιο εξελιγμένα. Και αυτά, λοιπόν, θα διαθέτουν “Advanced Comfort” χαρακτήρα και υδραυλική ανάρτηση για μέγιστη άνεση, όπως το C5 Aircross.

Η οθόνη αφής στο εσωτερικό είναι αρκετά μεγάλη και ευκρινής, υπάρχει HUD και ψηφιακά όργανα, αλλά ο κλιματισμός (πολύ καλώς κατά τη γνώμη μας) θα ελέγχεται και μέσω φυσικών πλήκτρων. Ο αποθηκευτικός χώρος στο πίσω μέρος ανέρχεται στα 380 Lt αλλά η Citroen αναφέρει πως υπάρχουν 16 επιπλέον χώροι αποθήκευσης μέσα στο όχημα, με συνολική χωρητικότητα 39 Lt.

Το Citroen e-C4 αναμένεται από το φθινόπωρο στην Ευρώπη με τιμή που θα ξεπερνάει τις €35.000 (προ επιδοτήσεων).

Πηγή: Autocar

Προηγούμενο άρθροΤα κορυφαία πατίνια Dualtron και Speedway στη Golden Wheels!
Επόμενο άρθροΠαράταση των περιορισμών για τα ΙΧ στο κέντρο της Αθήνας μέχρι και το Νοέμβριο
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.