Παρά το οτι η Tesla δείχνει σημεία “κόπωσης” τους τελευταίους μήνες και οι παραδοσιακοί κατασκευαστές κερδίζουν έδαφος, παραμένει μια πρωτοπόρος εταιρεία στον τομέα της ηλεκτροκίνησης. Και ο ιδρυτής της, Elon Musk, σίγουρα δεν είναι ένας επιχειρηματίας με “συμβατικές” ιδέες. Το νέο Tesla Cybertruck που παρουσίασε εχθές, αποδεικνύει ακριβώς όλα τα παραπάνω.

Ναι, η φωτογραφία του είναι πραγματική, αν και η τελική έκδοση πιθανότατα θα διαφέρει από αυτή που είδαμε στην παρουσίαση. Ειδάλλως μάλλον θα λάβει 0 “αστέρια” στα διάφορα tests ασφάλειας πεζών… Θυμίζει ένα αυτοκίνητο που θα σχεδίαζε ένας μαθητής δημοτικού, με πολλές γωνίες και “γυμνό” μέταλλο παντού, ενώ η τιμή του θα ξεκινά από τα $39.900 στις ΗΠΑ.

Ο ίδιος ο Musk δήλωσε πως τα “trucks” (οχήματα που στην Ελλάδα ονομάζουμε “αγροτικά”) έχουν παραμείνει ίδια για αρκετά μεγάλο διάστημα και η Tesla ήθελε να δοκιμάσει κάτι διαφορετικό. Το βασικό μοντέλο θα είναι RWD με ένα ηλεκτροκινητήρα αλλά θα υπάρξουν επίσης ένα AWD μοντέλο με δύο ηλεκτροκινητήρες ($49.900) και άλλο ένα AWD με τρείς ($69.900).

Το κορυφαίο μοντέλο μπορεί να έλξει 6,35 τόνους και θα έχει αυτονομία 800 Km και την “επιτάχυνση μιας Porsche”, σύμφωνα με τον Musk. Οι προπαραγγελίες έχουν ήδη “ανοίξει” στο site της Tesla και η παραγωγή του θα ξεκινήσει το 2021.

Προσπαθώντας να αποδείξει την ανθεκτικότητα του Cybertruck, ο Franz von Holzhausen, επικεφαλής σχεδίασης της Tesla, χτύπησε με μια βαριοπούλα την πόρτα του, χωρίς να αφήσει σημάδι. Υποτίθεται, άλλωστε, πως θα αντέξει ακόμα και σε πυροβολισμούς με σφαίρες των 9 mm. Επίσης, έριξε μια μεταλλική σφαίρα σε δύο από τα τζάμια του, τα οποία ράγισαν, αλλά χωρίς να σπάσουν, αν και ο στόχος ήταν να μείνουν ανέπαφα.

Όσον αφορά την εξωτερική εμφάνιση του μοντέλου, ο Musk δήλωσε πως “δε θα είναι για όλους” και αναγνώρισε πως ίσως δε φανεί ελκυστικό σε πολλούς, ενώ οι σχεδιαστές εμπνεύστηκαν και από τον sci-fi κόσμο του Blade Runner.

Εμείς απλά θα σχολιάσουμε πως το 2021 είναι αρκετά μακριά και πως η Tesla, παρ’ότι βρίσκεται στην “κορυφή” της ηλεκτροκίνησης και της αυτόνομης οδηγήσης, δεν έχει σημειώσει ποτέ της κέρδη, από το 2003 που ιδρύθηκε, μέχρι σήμερα. Food for thought…

Πηγή: NYtimes

1 ΣΧΟΛΙΟ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.