Η Kia παρουσίασε το πρώτο της EV βασισμένο στην E-GMP πλατφόρμα, το Kia EV6, κάνοντας αρκετά κεφάλια να “γυρίσουν”.
Εκδόσεις και μπαταρία
Το EV6 θα είναι διαθέσιμο σε RWD και AWD εκδόσεις, με δύο χωρητικότητες μπαταρίας. Η SR έκδοση θα έχει 58 KWh μπαταρία και η LR, 77,4 KWh. Σύμφωνα με την εταιρεία, το πισωκίνητο LR EV6 θα προσφέρει έως και 510 Km αυτονομίας κατά WLTP. Όλα τα υπόλοιπα μοντέλα σίγουρα θα προσφέρουν μικρότερη αυτονομία. Ωστόσο, η Kia βασίζεται αρκετά και στην υπερ-ταχεία φόρτισή της E-GMP πλατφόρμας, στα 800V. Έτσι, μια αντίστοιχη μπαταρία μπορεί να φτάσει να κάνει το 10-80% σε 18′.
Ακόμα πιο ενδιαφέρουσα είναι η δυνατότητα αμφίδρομης φόρτισης, όπως και στο Hyundai Ioniq 5. Το EV6 θα μπορεί να αποδώσει έως 3,6 KW ισχύος σε διάφορες συσκευές, μια δυνατότητα χρήσιμη για camping και εκδρομές, αλλά και για καταστάσεις ανάγκης (διακοπή ρεύματος, φυσικές καταστροφές κ.λπ.).
Επιδόσεις και σχεδίαση
Επίσης, εντυπωσιακές θα είναι και οι επιδόσεις του Kia EV6. Η AWD GT έκδοση θα είναι η κορυφαία και θα διατίθεται αποκλειστικά ως LR. Οι δύο ηλεκτροκινητήρες της θα αποδίδουν συνδυαστικά 576 ίππους και θα κάνει το 0-100 Km/h σε μόλις 3,5″, με τελική σχεδόν 260 Km/h. Αν θέλετε να έλξετε ένα βαρύ φορτίο, αυτό μπορεί να φτάνει ακόμα και τα 1.600 Kg, αρκεί η μπαταρία να μένει πάνω από το 35%. Η RWD SR έκδοση θα κάνει το 0-100 Km/h σε 6,2″ και η AWD SR σε 5,2″.
Η εταιρεία κατατάσσει το EV6 στα crossovers, αν και έχει σημεία που θυμίζουν hatchback. Έχει σαφώς πιο επιθετικό σχεδιασμό από τα τωρινά SUVs της Kia, ακόμα και από το Ioniq 5. Στο εσωτερικό του υπάρχουν δύο κυρτές οθόνες των 12″, μια μπροστά στον οδηγό και μια για infotainment. Επίσης υπάρχει ένα AR HUD το οποίο θα είναι αναβαθμίσιμο, σύμφωνα με την εταιρεία.
Όσο για την τιμή του, στη Γερμανία το απλό EV6 θα κοστίζει περί τα €46.000, το EV6 GT-Line περί τα €50.000 και το GT περί τα €66.000, για να πάρετε μια ιδέα.
Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News!
Δείτε επίσης:
Πηγή: Verge