Το eSkootr Championship, το παγκόσμιο πρωτάθλημα ηλεκτρικών πατινιών, θα ξεκινήσει το φθινόπωρο του 2021, αν όλα πάνε καλά. Ήδη σας γράψαμε για το πρώτο αγωνιστικό ηλεκτρικό πατίνι, το eSkootr S1-X. Είναι ειδικά σχεδιασμένο για αγωνιστική χρήση με τροχούς 6,5″, εξελιγμένη ανάρτηση, δύο μοτέρ των 6.000Watts έκαστο και βάρος 35 Kg. Η μπαταρία του έχει χωρητικότητα 1.33 KWh (55V-24Ah) και η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 100 Km/h, με μέγιστη lean angle 50 μοιρών, αν ο αναβάτης έχει… “χέρια”.

Το eSkootr Championship θα διεξαγόταν σε διάφορες πόλεις του κόσμου, μέσα στο κέντρο τους, σε κλειστούς δημόσιους δρόμους. Βέβαια, η πανδημία σίγουρα άλλαξε κάποια δεδομένα. Πλέον, οι διοργανωτές μιλούν για ειδικές πίστες 400 και 1000 m σε εσωτερικούς χώρους. 

Θα μπορούσε, άραγε, ένας από εμάς να συμμετέχει; Η σύντομη απάντηση είναι… “όχι”. Για να ξεκινήσει το παγκόσμιο πρωτάθλημα πατινιών πρέπει να δηλώσουν συμμετοχή αρκετές ομάδες. Τουλάχιστον 10 ομάδες με 3 αναβάτες έκαστη είναι το προαπαιτούμενο για τη βιωσιμότητα του eSkootr. Όσο για το κόστος, είναι μεν μικρότερο από αυτό της συμμετοχής στη Formula 3, γι’αυτό και χαρακτηρίζεται “προσιτό”. Ακόμα κι έτσι, όμως, αγγίζει τις €465.000 ανά σεζόν, ανά ομάδα. Η μόνη σας ελπίδα συμμετοχής, λοιπόν, είναι να είστε ένας πραγματικά καλός αναβάτης και να αγωνίζεστε ήδη σε κάποια ομάδα του εξωτερικού με άλλο όχημα…

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News!

Δείτε επίσης:

Ιδού το eSkootr S1-X, το πρώτο αγωνιστικό πατίνι!

Πηγή: Wired

Προηγούμενο άρθροDacia Spring, το φθηνότερο ευρωπαϊκό EV, από €12.000
Επόμενο άρθροΙδού τα νέα Porsche eBike Sport και eBike Cross
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.