Η NIU είναι αυτή τη στιγμή το brand με τις μεγαλύτερες πωλήσεις ηλεκτρικών σκούτερ παγκοσμίως, με “όχημα” κυρίως την τεράστια αγορά της Ασίας. Ωστόσο, η εταιρεία επεκτείνεται δυναμικά και στην Ευρώπη. Μάλιστα, ήδη βρίσκεται επίσημα στη χώρα μας μέσω της MUVUS και τα μοντέλα της διατίθονται στην ελληνική αγορά. Έτσι, δε χάσαμε την ευκαιρία να κάνουμε ένα σύντομο test ride με το NIU MQi GT, ένα από τα καλύτερα σκούτερ της εταιρείας, ώστε να σας μεταφέρουμε μερικές πρώτες εντυπώσεις μας!

NIU MQi GT first ride

Πληροφορίες για το MQi GT αλλά και όλα τα μοντέλα της NIU θα βρείτε στο www.niu.com.gr

Κατασκευή και άνεση

Είχαμε στη διάθεσή μας το MQi GT μοντέλο, με δύο μπαταρίες 31Ah κάτω από τη σέλα. Σύμφωνα με το επίσημο ελληνικό site, το μοντέλο αυτό έχει μήκος περίπου 2m, μεταξόνιο 128cm και ύψος καθίσματος 81,6cm. Το βάρος του μαζί με τις μπαταρίες ανέρχεται στα 115 Kg και μπορεί να υποστηρίξει αναβάτη ή αναβάτες και φορτίο έως 150 Kg περίπου. Η σέλα του είναι μεγάλη και φαρδιά ενώ υπάρχουν σταθερά “πατάκια” για τα πόδια του δεύτερου αναβάτη. Στο πίσω μέρος υπάρχουν και δύο μεγάλες, μεταλλικές χειρολαβές.

Μπροστά έχουμε τηλεσκοπικό πηρούνι και στο πίσω μέρος διπλό ψαλίδι με αμορτισέρ και ελατήρια. Οι τροχοί είναι των 14″ με ελαστικά 90/90-14 εμπρός και 110/80-14 πίσω. Σε γενικές γραμμές είναι ένα μεσαίας ευελιξίας σκούτερ, εύχρηστο εντός πόλης αλλά και σταθερό σε υψηλότερες ταχύτητες.

Φρένα και φώτα

Τα φρένα είναι υδραυλικά με μεγάλο δισκόφρενο 220mm εμπρός και 180mm πίσω, με CBS και στους δύο τροχούς. Αξίζει να αναφερθεί η ύπαρξη regenerative braking που επιβραδύνει το σκούτερ μέσω του μοτέρ όταν αφήσετε το γκάζι, ενώ ανάβει και η σχετική ένδειξη ECO στην οθόνη.

Από πλευράς φωτισμού έχουμε το κλάσικό, στρογγυλό φωτιστικό σώμα της NIU στο εμπρός μέρος. Έχει στρογγυλό δακτύλιο DRL και ακόμα ένα φως ημέρας εντός του, ενώ ο μεσαίος projector παράγει μια αρκετά καλή δέσμη φωτός το βράδυ. Η “μεγάλη σκάλα” αποτελείται από δύο μικρότερα projectors, εκατέρωθεν του κύριου. Τα φλας είναι LED και βρίσκονται στο κάτω μέρος του τιμονιού. Στο πίσω μέρος έχουμε ένα μεγάλο, σχεδόν τετράγωνο φωτιστικό σώμα LED, αρκετά ισχυρό.

Επιδόσεις και αυτονομία

Στον πίσω τροχό υπάρχει ηλεκτροκινητήρας της Bosch με συνεχή ισχύ 3.000W. Ωθεί το MQi GT στα περίπου 75 Km/h στο Sport mode, ενώ στο Dynamic mode φτάνει τα 55 Km/h και στο E-Save τα 25 Km/h. H απόδοση σε όλα τα modes είναι αρκετά προοδευτική και δεν τρομάζει ούτε τον αρχάριο αναβάτη.

Κάτω από τη σέλα βρίσκουμε δύο μπαταρίες (Panasonic 18650) των 48V/31Ah έκαστη. Η συνολική χωρητικότητα των 62Ah προσφέρει μια αυτονομία έως 160 Km υπό ιδανικές συνθήκες στο μικρό mode. Στο Sport mode θα προβλέπαμε μια αυτονομία κοντά στα 80 Km. Οι μπαταρίες είναι αφαιρούμενες αλλά μπορούν να επαναφορτιστούν (8 ώρες) και μέσα στο σκούτερ. Δυστυχώς δεν αφήνουν χώρο για κράνος κάτω από τη σέλα, όμως.

Τέλος, η οθόνη είναι πολύ μεγάλη και ευκρινέστατη, ενώ μπροστά στα γόνατά σας θα βρείτε γάντζο μεταφοράς, θύρα USB και την υποδοχή για το κλειδί, αλλά το σκούτερ μπορεί να λειτουργήσει και απλά ξεκλειδώνοντάς το από το remote, χωρίς το κλειδί. Υπάρχει πλήκτρο για Cruise Control, αλάρμ και ένα για αυτόματο φωτισμό οθόνης ανάλογα με τις συνθήκες.

NIU MQi GT photo gallery

Προηγούμενο άρθροYokohama ADVAN Sport V107, νέο ελαστικό επιδόσεων για EVs
Επόμενο άρθροΈρχεται μείωση ΦΠΑ για συμβατικά και ηλεκτρικά ποδήλατα!
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.