Επιστρέφουμε στις δοκιμές ηλεκτρικών πατινιών με κάτι λίγο διαφορετικό, καθώς δεν συνηθίζουμε να σας παρουσιάζουμε μοντέλα από εταιρείες που δεν έχουν επίσημη παρουσία στην Ελλάδα. Ωστόσο, το KuKirin G2 Max μας ήρθε “πακέτο” από το εξωτερικό και ήταν μια καλή ευκαιρία να το δοκιμάσουμε, κυρίως για να διαπιστώσουμε την ποιότητα και τη φιλοσοφία αυτού του νέου sub-brand, της (πιο) γνωστής μας Kugoo. Πάμε να το δούμε!

Πριν συνεχίσουμε, να τονίσουμε οτι το Kukirin G2 Max αυτή τη στιγμή διατίθεται σε προσφορά στα €852, με δωρεάν μεταφορικά για Ελλάδα, αλλά σας προσφέρουμε και ένα εκπτωτικό κουπόνι αξίας €50, προσφορά της εταιρείας! Απλώς βάλτε το κουπόνι “GetElectric50” (χωρίς τα εισαγωγικά) στο checkout και είστε έτοιμοι. Η εταιρεία δεν έχει επίσημη παρουσία στην Ελλάδα (άρα ούτε service) αλλά δίνει 6 μήνες εγγύηση για μπαταρία/controller και 12 μήνες για το υπόλοιπο πατίνι.

KuKirin G2 Max video review

Κατασκευή και εμφάνιση

Κάναμε το unboxing, αν και δεν θα το δείτε στο video, το πατίνι ήρθε καλά συσκευασμένο και χρειαζόταν βίδωμα μόνο το τιμόνι του (4 βίδες). Στη συσκευασία θα βρείτε φορτιστή 2Α, μικρή τρόμπα χειρός, πολυεργαλείο, βάση σέλας και σέλα, αλλά και ένα user manual.

Εμφανισιακά, το G2 Max παραπέμπει σε κάτι πολύ ισχυρότερο από αυτό που είναι, στην πραγματικότητα. Μυώδες, με ωραίο συνδυασμό πορτοκαλί-μαύρου χρώματος, με εντυπωσιακή (στην όψη) ανάρτηση και γενικά μεγάλο μέγεθος. Οι διαστάσεις του είναι 126×130 cm (126x58cm διπλωμένο) αλλά εκεί που “ξεφεύγει” είναι σε βάρος, αφού φθάνει τα 31 Kg. Όπως καταλαβαίνετε, δεν είναι για όλους, αν πρέπει να το σηκώνετε και να το μεταφέρετε με τα χέρια συχνά.

Τα διαγώνια “νεύρα” που που ενώνουν το εμπρός τμήμα με το deck, ομολογουμένως δείχνουν λεπτά και ευαίσθητα. Αυτό που μπορούμε να αναφέρουμε, πάντως, είναι οτι στις δοκιμές μας, σε πολλές λακκούβες και ανωμαλίες του δρόμου, δεν διαπιστώσαμε οτιδήποτε ανησυχητικό. Να σημειωθεί οτι μπορούν να ξεβιδωθούν (για long-term αποθήκευση ή μεταφορά) και να γίνει ακόμα πιο compact το πατίνι.

Το τιμόνι έχει πλάτος 60,5cm και προσφέρει την απαραίτητη σταθερότητα μέχρι την ταχύτητα που μπορεί να αναπτύξει το G2 Max. Το deck είναι σχετικά άνετο, με διαστάσεις 54,5×21,1cm και η απόσταση από το έδαφος είναι μεγάλη, οπότε δύσκολα θα “βρείτε” κάτω. Γενικά το μοντέλο της KuKirin μπορεί άνετα να χρησιμοποιηθεί και από ψηλούς αναβάτες. Το τιμόνι ρυθμίζεται καθ’ύψος αλλά δυστυχώς έχει 3 προεπιλεγμένες θέσεις όπου ασφαλίζει ο πείρος του, μπορείτε να το σηκώσετε και ψηλότερα αλλά βασιζόμενοι μόνο στο σφιγκτήρα του. Το πατίνι μπορεί να υποστηρίξει φορτίο έως 120 Kg και είναι αδιάβροχο κατά IP54.

Τροχοί και μηχανισμός αναδίπλωσης

Οι τροχοί είναι των 10″ με no-name ελαστικά διαστάσεων 255×80 (10×3″). Μάλλον υπερβολή το φάρδος για την ισχύ του G2 Max, αλλά τουλάχιστον μπορείτε άνετα να πάτε παντού, ακόμα και εκτός δρόμου, με αυτά τα ελαστικά. Έχουμε διπλό βραχίονα εμπρός και πίσω, ενώ πλαστικά φτερά προστατεύουν από τα νερά και στις δύο περιπτώσεις.

Ο μηχανισμός αναδίπλωσης είναι κάπως “παλιομοδίτικος”, αλλά δείχνει αποτελεσματικός και ανθεκτικός. Μια περιστροφική “βάνα” κινεί ένα μεταλλικό τμήμα που ασφαλίζει την κολώνα του τιμονιού στη θέση της και παρότι οπτικά δεν είναι οτι πιο σύγχρονο, κάνει τη δουλειά. Δεν διαπιστώσαμε κανένα τριγμό ή τζόγο στα χιλιόμετρα που κάναμε με το KuKirin G2 Max, οπότε κρίνεται μια χαρά στον τομέα αυτό. Ένας μεταλλικός γάντζος στο τιμόνι “πιάνει” την κολώνα του τιμονιού στο footrest. Το καλό είναι οτι είναι πτυσσόμενος και μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για να κρεμάτε κάποια αντικείμενα (π.χ. σακούλες με ψώνια κ.λπ.).

Ανάρτηση, συμπεριφορά, φρένα

Το KuKirin G2 Max διαθέτει ανάρτηση εμπρός και πίσω, το οποίο είναι μάλλον το μεγαλύτερό του πλεονέκτημα. Μονά αμορτισέρ με ελατήριο αναλαμβάνουν την απόσβεση κραδασμών και για την κατηγορία τους, κρίνονται αρκετά καλά, αν και προφανώς απέχουν από μια high-end ανάρτηση. Το σίγουρο είναι οτι βοηθούν στον τομέα του ride comfort και γενικά το πατίνι είναι σταθερό σε οποιεσδήποτε συνθήκες.

Δεν παρατηρήσαμε wobble, ασάφεια στη συμπεριφορά, ή οτιδήποτε το περίεργο και ανησυχητικό σε καμία περίπτωση. Όσον αφορά τα φρένα, έχουμε δίσκους των 140mm εμπρός και πίσω, με απλές μανέτες με ντίζες. Μέτρια σε αίσθηση, λοιπόν (και το πίσω χρειαζόταν ρύθμιση out-of-the-box) αλλά σε αποτελεσματικότητα, δεν είχαμε παράπονο. Βοηθά ελαφρώς και το e-brake που επιτρέπει ο controller, αλλά και τα λάστιχα.

Κάτι που θέλουμε να σημειώσουμε είναι η στιγμιαία διακοπή της ισχύος από τον κινητήρα, όταν περνάτε πάνω από μεγάλη εγκάρσια ανωμαλία. Είναι κάτι που σπάνια βλέπουμε σε πατίνι και κυρίως συναντάμε σε ηλεκτρικά σκούτερ, δεν είναι ιδιαίτερα ενοχλητικό, απλώς έπρεπε να το αναφέρουμε.

Ισχύς και επιδόσεις

Από πλευράς ισχύος, το KuKirin G2 δεν… βάζει φωτιά στο δρόμο. Με 1000W (nominal) ηλεκτροκινητήρα στον πίσω τροχό, αλλά με μεγάλο βάρος και φαρδιά ελαστικά, το πατίνι θα ανέβει με άνεση σε κλίσεις 10% και με περίπου 10-15 Km/h σε κλίσεις 15%, με αναβάτη 80 Kg. Σίγουρα όχι στις 30 μοίρες που αναφέρει η εταιρεία στα specs και σίγουρα δεν είναι ένα πατίνι για όσους θέλουν μπόλικη ισχύ. Είναι υπερ-αρκετό για χρήση σε flat κομμάτια και ήπιες ανηφόρες, όπου μπορεί να κρατήσει υψηλή ταχύτητα, αλλά και για μικρές ανηφόρες μεγαλύτερης κλίσης.

Φυσικά, είναι περιορισμένο στα 25 Km/h. Για χρήση εκτός δημόσιων δρόμων ή στην πίστα, η τελική του φτάνει τα 50 Km/h περίπου (GPS), σε μηδενική κλίση, ενώ σε κατηφόρα μπορεί να ξεπεράσει και τα 55 Km/h. Το 0-25 Km/h έρχεται σχετικά γρήγορα και μπορείτε να το έχετε στο μυαλό σας σαν μια ελαφρώς ισχυρότερη εκδοχή των τυπικών 500W πατινιών που θα βρείτε στην ελληνική αγορά, στην κατηγορία των €700-1000. Δεν έχει, όμως, καμία σχέση με την ισχύ ενός dual-motor πατινιού, αυτό είναι το σίγουρο. Να σημειώσουμε οτι έχει 3 modes λειτουργίας και διαθέτει cruise control (αν το ενεργοποιήσετε από τις ρυθμίσεις).

Αυτονομία και φόρτιση

Πάμε και στα της αυτονομίας. Το G2 Max διαθέτει μπαταρία 48V-20Ah, με την εταιρεία να υπόσχεται αυτονομία έως 80 Km. Φυσικά αυτό είναι εφικτό υπό ιδανικές συνθήκες και στα modes 1-2, αλλά εμείς το “ξεζουμίσαμε” και είδαμε στο οδόμετρο περίπου 35 Km, με άδεια μπαταρία. Με μεικτή χρήση σε περιοχές χωρίς πολύ μεγάλες ανηφόρες, τα 50 Km αυτονομίας είναι ρεαλιστικά, ανάλογα και με το πόσο βαρύ… αντίχειρα έχετε, φυσικά.

Ο παρεχόμενος φορτιστής είναι 2A και επαναφορτίζει τη μπαταρία σε ακριβώς 10 ώρες, όπως διαπιστώσαμε. Η κατανάλωση ενέργειας για μια πλήρη φόρτιση αγγίζει τη 1,1 KWh, άρα υπολογίστε κατανάλωση περίπου €0,6/100 Km.

Φώτα, οθόνη, χειρισμός

Κλείνουμε με τα λοιπά “βοηθήματα” του G2 Max. Το πατίνι διαθέτει συνολικά 6 LED φώτα. Ένα στο εμπρός μέρος με 4 LEDs, με τη δέσμη να ρυθμίζεται… λυγίζοντας το μεταλλικό bracket του. Το καλό είναι το φως διαχέεται ωραία και θα κινηθείτε άνετα σε σκοτεινούς δρόμους. Το φως στο πίσω μέρος είναι επίσης ισχυρό και ορατό το βράδυ, ενώ όταν πιέζετε το φρένο, αναβοσβήνει γρήγορα.

Στα θετικά, η ύπαρξη φλας. Δύο κόκκινα LEDs στις δύο πίσω γωνίες του deck και δύο λευκά στις εμπρός, αναλαμβάνουν τη σήμανση όταν θέλετε να στρίψετε. Τα εμπρός είναι περισσότερο διακοσμητικά αλλά τα πίσω είναι κάπως καλύτερα, αν και προφανώς είναι χαμηλά και “κολλητά” στις πλευρές του deck, οπότε ουσιαστικά πρόκειται για μια basic λύση.

Η οθόνη είναι LCD, με λευκές ενδείξεις σε μαύρο φόντο, ρυθμιζόμενη σε κλίση και ευανάγνωστη νύχτα και μέρα. Δείχνει τάση μπαταρίας, ταχύτητα, trip/οδόμετρο, mode (1,2,3), cruise control, φλας, φώτα. Στο αριστερό χέρι θα βρείτε πλήκτρα για κόρνα (μέτριας προς καλής έντασης), διακόπτη φλας και διακόπτη φώτων. Δεξιά θα βρείτε τη “μίζα” με το κλειδί και σε ένα “σώμα”, το thumb throttle με το ON/OFF πλήκτρο. Ιδανική τοποθέτηση γι’αυτο δεν υπάρχει, αλλά θα το φέρετε εύκολα σε μια σχετικά ανεκτή θέση. Για να μπείτε στο menu με τα P-settings πρέπει να κάνετε “τριπλό κλικ” στο κουμπί, ενώ μονό κλικ αλλάζει mode.

Συμπέρασμα

Το KuKirin G2 Max είναι μια entry-level πρόταση, βάση ισχύος και σίγουρα θα αρέσει σε όσους προτιμούν την επιθετική σχεδίαση, ενώ και η αυτονομία του είναι ικανοποιητική, όπως και η κατασκευή. Δεν είναι ένα “φτωχό”, σε εξοπλισμό, μοντέλο, ενώ τα 1.000W του είναι αρκετά για ήπιες μετακινήσεις, ξεχωρίζοντάς το όμως από τα πιο ισχυρά, mid-range μοντέλα της αγοράς, με σαφήνεια. Το μεγαλύτερο πλεονέκτημά του είναι η καλή ανάρτηση και η προσιτή τιμή, τουλάχιστον τη στιγμή που γράφτηκε το review αυτό. Μπορείτε να το βρείτε και να το αγοράσετε από εδώ.

 

KuKirin G2 Max photo gallery

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.