Μετά την εμπειρία μας με ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην Αττική, ήρθε η στιγμή να δοκιμάσουμε και ένα plug-in υβριδικό (PHEV)! Μάλιστα, όχι ένα απλό υβριδικό μοντέλο, αλλά ένα πολυτελές SUV με πολύ “βαρύ” έμβλημα στην εμπρός μάσκα του. Το Range Rover Evoque PHEV είναι η νέα πρόταση της Land Rover, η οποία “γεφυρώνει” το χάσμα μεταξύ ηλεκτροκίνησης και θερμικών κινητήρων, προσφέροντας τα θετικά και των δύο κόσμων (με… λίγες παραχωρήσεις), στους τυχερούς που θα το αποκτήσουν! Πως ήταν η συμβίωση μαζί του; Θα μάθετε στη συνέχεια του review αλλά και στο αναλυτικό μας video!

Η έκδοση που μας παραχώρησε για αρκετές ημέρες η Land Rover Greece ήταν η υπερεξοπλισμένη R-Dynamic HSE. Η τιμή της στην Ελλάδα εντοπίζεται στις €72.700, αλλά το “δικό” μας είχε ένα μακρύ κατάλογο από extras, οπότε κοστίζει €88.050. Το Evoque PHEV είναι διαθέσιμο σε 8 διαφορετικές εκδόσεις εξοπλισμού, με την “βασική” S έκδοση να ξεκινά από τις €58.400

Εξωτερικές διαστάσεις και εμφάνιση

Το Evoque αρχικά αφήνει την εντύπωση ενός πολύ μεγάλου όγκου, ο οποίος δεν θα νιώσει άνετα εντός πόλης. Ωστόσο, η εμφάνιση ξεγελά. Το μήκος του είναι λίγο πάνω από 4,3m και το πλάτος του αγγίζει τα 2,1m, με ανοικτούς καθρέπτες. Παρ’ότι αρχικά σε… αγχώνει μέσα στα “στριμωγμένα” στενά της Αθήνας, στην πράξη τα καταφέρνει με άνεση. Το ύψος του με την κεραία οροφής αγγίζει τα 1.649mm, οπότε δεν θα έχετε πρόβλημα να μπείτε σε ένα χαμηλό γκαράζ. Αυτό που μας δυσκόλεψε σε ορισμένες περιπτώσεις, ωστόσο, είναι ο κύκλος στροφής του. Παρά την κοντή “κρεμαγιέρα” (2,3 στροφές από στοπ σε στοπ), τα 11,9m του κύκλου στροφής ήταν περισσότερα απ’όσα θα θέλαμε για ελιγμούς σε περιορισμένο χώρο. Ευτυχώς οι 4 ενσωματωμένες κάμερες περιμετρικά του οχήματος βοηθούν πολύ στην ορατότητα, μέσω των δύο οθονών στην καμπίνα.

Ο σχεδιασμός της R-Dynamic έκδοσης είναι πιο επιθετικός από των απλών εκδόσεων. Φαίνεται κυρίως στους προφυλακτήρες και σε άλλες, μικρές λεπτομέρειες, αλλά και στους μεγαλύτερους τροχούς. Έχουμε LED φώτα εμπρός και πίσω με signature DRL, χερούλια που “κρύβονται” μέσα στις πόρτες, κεραία οροφής με ενσωματωμένη οπίσθια κάμερα, με τη χαρακτηριστική κυψελοειδή μάσκα στο εμπρός μέρος να καθιστά τις λέξεις “Range Rover” από πάνω της μάλλον περιττές.

Καμπίνα και χώροι

Περνώντας στο εσωτερικό, η θέση οδήγησης είναι ψηλά και τα πολυτελή, δερμάτινα καθίσματα σε κάνουν να νιώθεις άνετα εξ’αρχής. Οι… 16 διαφορετικές ρυθμίσεις τους εξασφαλίζουν πως θα βρείτε την τέλεια θέση. Μην αγχώνεστε, στην πόρτα οδηγού και συνοδηγού υπάρχουν πλήκτρα “μνήμης” για όσους χρησιμοποιούν το αυτοκίνητο. Premium υλικά βρίσκουμε στο ταμπλώ, τα panels και το τιμόνι, το οποίο είναι “trademark” Land Rover. Μικροί αποθηκευτικοί χώροι βρίσκονται σε διάφορα σημεία, όπως και κρυφός φωτισμός στα πόδια των επιβατών. Ό διαθέσιμος χώρος για τα πόδια είναι άπλετος για τους εμπρός, αλλά ελαφρώς περιορισμένος για τους πίσω. Το Evoque είναι 5θέσιο και μπορείτε να επιλέξετε πως θα “ρίξετε” τα πίσω καθίσματα. Έτσι, μετατρέπεται εύκολα και γρήγορα σε 4θέσιο ή 3θέσιο, ανάλογα με τις ανάγκες σας.

Ο χώρος αποσκευών ξεκινά “ψηλά” καθώς ο ηλεκτροκινητήρας πίσω και η ύπαρξη ρεζέρβας περιορίζουν το χώρο. ‘Ετσι, έχουμε 591 λίτρα χωρητικότητας, τα οποία φτάνουν τα 1.383 με ριγμένα τα πίσω καθίσματα. Ανοιγοκλείνει ηλεκτρικά μέσω πλήκτρου αλλά μπορεί να αναγνωρίσει και μια κίνηση του ποδιού σας ώστε να μη χρειαστεί να αφήσετε τα πράγματα που ίσως κρατάτε στα χέρια σας. Πολλοί, πάντως, θα εκτιμήσουν την ρεζέρβα… Όσον αφορά το διαθέσιμο headroom, ξεκινά από τα 1.013mm εμπρός και φτάνει τα 997mm για τους πίσω, καθώς η οροφή “χαμηλώνει” για λόγους αεροδυναμικής. Αυτά με την πανοραμική οροφή. Χωρίς αυτήν, το headroom μειώνεται στα 989/973mm αντίστοιχα. Αν είστε πολύ ψηλοί, είναι κάτι που θα πρέπει να λάβετε υπ’όψιν.

Η πανοραμική οροφή είναι και συρόμενη/ανοιγόμενη κατά το ήμισυ, ενώ καλύπτει μεγάλο μέρος της οροφής του οχήματος. Η οποία, επί τη ευκαιρία, μπορεί να “σηκώσει” έως 75Kg επιπλέον φορτίου. Ο φωτισμός της καμπίνας ενεργοποιείται μέσω αφής, ενώ θα βρείτε διαθέσιμες USB θύρες φόρτισης και δύο παροχές 12V (η μια στο πορτ-μπαγκάζ).

Dynamics και άνεση

Όπως αναμενόταν, το βάρος του υβριδικού Evoque είναι αυξημένο σε σχέση με της βενζινοκίνητης έκδοσης. Συγκεκριμένα είναι μεγαλύτερο κατά 232 Kg σε σχέση με την P300 έκδοση και αγγίζει τα 2.157Kg (με οδηγό 75 Kg και σχεδόν πλήρες ρεζερβουάρ). Η πολύ καλή ανάρτηση κάνει ό,τι μπορεί για να κρύψει το βάρος και τα καταφέρνει καλά, ομολογουμένως. Κυκλοφορήσαμε κυρίως στο “Comfort mode”, με μικρά “off-road” διαλείμματα.

Η ποιότητα κύλισης για το 5θυρο SUV είναι απλώς εξαιρετική, παρά τους τροχούς των 20″ που είχε το “δικό μας”. Ακόμα και οι χειρότερες λακκούβες της Αθήνας δεν στάθηκαν ικανές να μας ενοχλήσουν, κάτι πολύ σημαντικό στην καθημερινή χρήση. Τα ελαστικά είναι της Pirelli, all-season, με διαστάσεις 235/50/20. Προφανώς με έμφαση στην άνεση αλλά σε συνδυασμό με την έξυπνη τετρακίνηση, προσφέρουν αρκετό grip ώστε να μην “κολλήσετε” εύκολα, ακόμα και σε ακραίες συνθήκες (παγετός, αμμώδες ή λασπώδες έδαφος κ.λπ.).

Off-road “pedigree”

Είχαμε την ευκαιρία να το δοκιμάσουμε σε κακοτράχαλα μονοπάτια της Αργολίδας και σε συνδυασμό με τη μεγάλη απόσταση από το έδαφος (210mm), το Evoque PHEV έδειξε πως διαθέτει τα off-road “γονίδια” που ελπίζαμε. Αυτό φαίνεται μόλις ανοίξετε και το καπώ, με το στόμιο για την εισαγωγή του αέρα να βγαίνει ψηλά. Το όχημα μπορεί να βυθιστεί άφοβα σε έως και 53 cm νερού, ειδοποιώντας σας αν ξεπεράσετε το όριο.

Εκτός δρόμου θα εκτιμήσετε ιδιαίτερα τα διάφορα off-road modes που μπορείτε να ενεργοποιήσετε κατά βούληση. Εντυπωσιακό χαρακτηριστικό είναι και το “Ground View”. Οι κάμερες καταγράφουν το έδαφος μπροστά σας και το προβάλλουν όσο προχωρείτε. Έτσι, μπορείτε να δείτε με ακρίβεια στην οθόνη ακόμα και την παραμικρή πέτρα από κάτω σας, σε “πραγματικό χρόνο”, αποφεύγοντας τις… κακοτοπιές! Φυσικά, τα ελαστικά δεν προορίζονται για hardcore off-road χρήση. Μας έφτασαν, όμως, εκεί που δε θα τολμούσαμε με άλλα SUVs.

Αξίζει να αναφερθούμε και σε ορισμένα modes/assists, ειδικά για συνθήκες εκτός δρόμου. Το Terrain Response 2 αναγνωρίζει το έδαφος και κάνει αυτόματα τις απαραίτητες ρυθμίσεις. Το All-Terrain Progress Control είναι ένα off-road “cruise control” που διατηρεί σταθερή την ταχύτητα σε ολισθηρά/ανώμαλα εδάφη μεταξύ 1,8-30 Km/h. Το Low Traction Launch θα σας “ξεκολλήσει” από στάση ακόμα και σε ολισθηρές επιφάνειες, μέχρι τα 30 Km/h. Hill descend και hill launch assist θα σας βοηθήσουν εντός και εκτός πόλης, σε απότομες κατηφόρες και ανηφόρες. Εδώ θέλουμε να σημειώσουμε πως το traction control σε EV mode, σε συνδυασμό πιθανώς με το hill launch assist, οδήγησε το όχημα σε ακινητοποίηση σε απότομες ανηφόρες εντός πόλης, παρ΄ότι είχαμε μπει με αρκετή “φόρα”. Με τον θερμικό κινητήρα ενεργοποιημένο δεν αντιμετωπίσαμε αυτό το ζήτημα.

PHEV: Τα καλά και των δύο κόσμων

Το Range Rover Evoque PHEV είναι ένα plug-in υβριδικό. Τι σημαίνει αυτό; Στο εμπρός μέρος υπάρχει ένας κλασικός turbo βενζινοκινητήρας, 1.500 κυβικών και απόδοσης 200 ίππων. Αναλαμβάνει την κίνηση των εμπρός τροχών και συνδυάζεται με ένα αυτόματο σασμάν 8 σχέσεων και ένα ρεζερβουάρ 57 λίτρων. Μπορεί να κινήσει ικανοποιητικά το βαρύ αμάξωμα, με μια κατανάλωση που κυμαίνεται κοντά στα 9-10 lt/100 Km στον αυτοκινητόδρομο (120-130 Km/h) και στα 6,5 lt/100 Km σε επαρχιακό δρόμο (70 Km/h).

Ο κινητήρας δεν μπορεί να κρύψει τον… αριθμό τον κυλίνδρων του (3), αν και η μόνωση της καμπίνας είναι εξαιρετική. Μόνο με ανοικτά παράθυρα θα αντιληφθείτε τον χαρακτηριστικό ήχο του, ενώ οι κραδασμοί που περνούν στο τιμόνι, στο ρελαντί, είναι σχεδόν μηδενικοί. Αρέσκεται στο να δουλεύει “ψηλά” και μάλλον αυτός είναι ο λόγος που το 8τάχυτο σασμάν ανεβάζει σχέσεις λίγο αργότερα απ’ότι θα περιμέναμε. Μιλώντας για το σασμάν, μπορείτε να το έχετε σε πλήρως αυτόματο mode, ή να το ελέγχετε και μέσω των paddles στο τιμόνι. Για τους πιο… συμμετοχικούς οδηγούς, υπάρχει και η θέση “S” στον επιλογέα. Σε αυτήν μπορείτε να το χρησιμοποιήστε ως σειριακό σασμάν.

Να σημειώσουμε πως χάρη στον ηλεκτροκινητήρα, οι εκπομπές ρύπων του Range Rover Evoque PHEV “πέφτουν” κάτω από το όριο των 50 gr CO2 (44 gr). Έτσι, κατατάσσεται στα “πολύ χαμηλών ρύπων” μοντέλα, απολαμβάνοντας όσα προνόμια αυτό συνεπάγεται.

Κινούμενοι ηλεκτρικά…

Για τους σκοπούς της τετρακίνησης και της ηλεκτροκίνησης, όμως, υπάρχει και ένα μοτέρ 109 ίππων στο πίσω μέρος. Δίνει κίνηση στους πίσω τροχούς μόνο και συνδυάζεται με μια μπαταρία 15 KWh, στο “πάτωμα” του οχήματος. Έτσι, συνδυαστικά το Range Rover Evoque PHEV αποδίδει 309 ίππους και 540Nm, τα οποία το εκτοξεύουν από στάση στα 100 Km/h μέσα σε 6,4″. Η τελική του είναι σχετικά μικρή, βέβαια, στα 213 Km/h.

Υπάρχουν 3 διαθέσιμα modes. Το hybrid mode, στο οποίο το όχημα κινείται ως EV με μικρές ταχύτητες/φορτία και ο βενζινοκινητήρας αναλαμβάνει περιστασιακά. Το EV mode, όπου το όχημα κινείται όσο το δυνατόν περισσότερο με ηλεκτρική ενέργεια. Και το Save mode, στο οποίο προσπαθεί να μην εξαντλεί την μπαταρία, κινούμενο ως θερμικό. Το καλό είναι πως μπορείτε να κινείστε αμιγώς ηλεκτρικά τόσο εντός πόλης, όσο και με υψηλές ταχύτητες στον αυτοκινητόδρομο. Ο βενζινοκινητήρας (στο EV mode) θα ενεργοποιηθεί μόνο με “kick down”, π.χ. για μια γρήγορη προσπέραση. Εδώ, βέβαια, πρέπει να αναφέρουμε οτι απαιτούνται σχεδόν 3″ για να έχετε πλήρη ισχύ, σε μια τέτοια περίπτωση. Συνηθίζεται, αλλά πρέπει να πατήσετε τέρμα το γκάζι νωρίτερα απ’ότι είχατε υπολογίσει.

Ουσιαστικά θα βρείτε τον εαυτό σας να κινείται πάντα στο EV mode εντός πόλης ή σε μικρές διαδρομές εκτός αυτής. Απολαμβάνοντας, έτσι, τα οφέλη της ηλεκτροκίνησης, με μηδενικό θόρυβο και μια “floating” αίσθηση ηρεμίας. Αξίζει να σημειωθεί πως ακόμα κι αν εξαντλήσετε πλήρως τη μπαταρία, αυτή διατηρεί ένα μικρό ποσοστό ενέργειας. Ο λόγος είναι για τη δυνατότητα λειτουργίας σε AWD mode, αν χρειαστεί σε κάποιο δύσκολο σημείο.

Αυτονομία x 2 

Ο λόγος ύπαρξης μιας plug-in υβριδικής έκδοσης είναι η εξάλειψη του range anxiety των EVs. Για πολλούς χρήστες, οι καθημερινές διαδρομές εντός πόλης περιορίζονται σε μονοψήφια ή λίγες δεκάδες Km. Αυτά, λοιπόν, μπορείτε να τα καλύπτετε αμιγώς ηλεκτρικά. Η μπαταρία είναι σχετικά μικρή, άρα επαναφορτίζεται γρήγορα. Μέσα σε 7 ώρες από απλή πρίζα σούκο (2,2KW) με το παρεχόμενο καλώδιο. Αν έχετε μεγαλύτερη παροχή στο γκαράζ, τότε μπορεί να επαναφορτιστεί σε 2,2 ώρες (7,4KW). Το εντυπωσιακό που σπάνια βλέπουμε σε PHEVs, είναι η δυνατότητα ταχείας φόρτισης DC. Το Evoque έχει και CCS θύρα φόρτισης εκτός της κλασικής Type 2. Έτσι, σε κοινόχρηστο ταχυφορτιστή μπορεί να εκμεταλλευθεί ισχύ έως 32KW. Στην περίπτωση αυτή, η μπαταρία του γεμίζει μέσα σε 30-40′ περίπου!

Για μια πιο “μεγάλη” μέρα, μια εξόρμηση εκτός πόλης, ένα μεγάλο ταξίδι, υπάρχει και ο θερμικός κινητήρας. Η ηλεκτρική αυτονομία του οχήματος είναι, υπό ιδανικές συνθήκες, κοντά στα 55 Km. Ρεαλιστικά, με σχετικά ήπια οδήγηση και ανοικτό κλιματισμό, “είδαμε” περίπου 45-50 Km. Σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ και την προαναφερθείσα κατανάλωση καυσίμου, αν ξεκινήσετε με γεμάτη μπαταρία, έχετε πάνω από 500 Km αυτονομίας με το όριο ταχύτητας στον αυτοκινητόδρομο. Με μια στάση για ξεκούραση (αν και το ταξίδι με το Evoque είναι εξ’ορισμού ξεκούραστο), το γέμισμα της μπαταρίας θα σας δώσει άλλα 40 Km.

Φυσικά, η ανάκτηση ενέργειας επιβραδύνει από μόνη της το όχημα έως και κατά 0,2g, εκτός αν βάλετε τον επιλογέα στη “νεκρά”. Έτσι, μπορείτε να ανακτήσετε σημαντική ενέργεια κατά την επιβράδυνση, χωρίς να φθείρετε αναίτια τα φρένα. Χαρακτηριστικά θα αναφέρουμε πως από το καταφύγιο “Μπάφι” στην Πάρνηθα, με εντελώς άδεια μπαταρία, με κανονικού ρυθμού κατάβαση σε EV mode, κερδίσαμε 15-16 Km αμιγώς ηλεκτρικής αυτονομίας (20%+) μέχρι να φτάσουμε στους πρόποδες. Έτσι, φτάσαμε μέχρι το κέντρο της Αθήνας σχεδόν, πριν ενεργοποιηθεί ο βενζινοκινητήρας!

Οδηγικά βοηθήματα και ασφάλεια

Από ένα premium μοντέλο όπως το Range Rover Evoque PHEV δεν γίνεται να απουσιάζουν σύγχρονα βοηθήματα και δυνατότητες. Έτσι, έχουμε adaptive cruise control, lane assist (που λειτουργεί πολύ ομαλά αλλά ενίοτε “κουράζει” τα χέρια λόγω της διαρκούς υποβοήθησης) και φρενάρισμα άμεσης ανάγκης. Το όχημα ελέγχει την κατάσταση του οδηγού και αν αντιληφθεί την κόπωσή σας, θα σας ενημερώσει. Το παρκάρισμα γίνεται ευκολότερο χάρη στο park assist και τις περιμετρικές κάμερες. Επιπλέον, έχουμε αναγνώριση οχήματος στην τυφλή γωνία μέσω μιας διακριτικής αλλά εμφανούς ένδειξης στους πλαϊνούς καθρέφτες. Το ίδιο συμβαίνει και οταν πάτε να ανοίξετε την πόρτα σας ενώ πλησιάζει όχημα. Τα ABS, EBD, DSC και το ηλεκτρικό Traction Control είναι δεδομένα, φυσικά. Επίσης έχουμε Roll Stability Control για off-road καταστάσεις και Emergency Brake Assist, για αποτελεσματική πέδηση σε περίπτωση ανάγκης.

Άξια αναφοράς η ύπαρξη της κάμερας στην οροφή με οπίσθιο προσανατολισμό. Έτσι, όπως θα δείτε και στο video μας, μπορείτε να βλέπετε εικόνα μέσω αυτής στον κεντρικό καθρέπτη, αν θέλετε. Εξαιρετικά χρήσιμο αν είστε από εκείνους ή εκείνες που κουράζονται εύκολα από τα φώτα των πίσω, όπως εγώ. Επίσης, σε πολλές περιπτώσεις η ευκρίνεια που προσφέρει η κάμερα είναι μεγαλύτερη από του “κανονικού” καθρέπτη (π.χ. το βράδυ ή όταν σηκώνετε σκόνη σε χωμάτινη διαδρομή).

Από πλευράς παθητικής ασφάλειας έχουμε 6 αερόσακους που “αγκαλιάζουν” την καμπίνα σχεδόν πλήρως. Τα φρένα των 349mm και 325mm εμπρός και πίσω σταματούν αποδοτικότατα το Evoque. Και μάλιστα, με πολύ καλή αίσθηση στο πεντάλ του φρένου!

Infotainment

Κλείνουμε με το infotainment, το οποίο γίνεται όλο και πιο σημαντικό στις μέρες μας. Αρκεί να είναι σωστά υλοποιημένο. Το Evoque έχει στο εσωτερικό του δύο οθόνες αφής των 10″, στην κεντρική κονσόλα. Η μια είναι σταθερή και περιλαμβάνει και τους περιστροφικούς διακόπτες κλιματισμού και έντασης. Μάλιστα, πίσω της κρύβει και αποθηκευτικό χώρο. Μέσω αυτής ελέγχετε τον κλιματισμό, την άνεση της ανάρτησης, τα υβριδικά modes, τις off-road επιλογές κ.λπ. Η έτερη, ακριβώς από πάνω, “κλίνει” προς τους επιβάτες μόλις ενεργοποιήσετε το όχημα. Η κλίση της είναι ρυθμιζόμενη. Εκεί θα δείτε πληροφορίες για τα media, τους χάρτες και πολλά ακόμη. Μπορείτε και να μεταφέρετε κάποιες πληροφορίες μεταξύ των οθονών, αλλά σε γενικές γραμμές έχουν συγκεκριμένα “καθήκοντα”. Από πλευράς απόκρισης και ταχύτητας, που είναι πολύ σημαντικά χαρακτηριστικά, μείναμε ικανοποιημένοι από τις οθόνες.

Το ηχοσύστημα by Meridian είναι high-end, με έως και 14 ηχεία+subwoofer, “γεμίζοντας” το χώρο με ποιοτικό ήχο, ισχυρό ήχο. Μπροστά στον οδηγό έχουμε ένα ψηφιακό dash 12,3″, το οποίο έχει το δικό του menu επιλογών και ρυθμίσεων. Μέσω των πιεζόμενων πλήκτρων στο τιμόνι, φυσικά, καθώς δεν είναι αφής. Είναι ευκρινές και σχετικά smooth, αν και τα πλήκτρα στο τιμόνι θα μπορούσαν να είναι λίγο πιο ακριβή στο feedback και την απόκρισή τους. Σε γενικές γραμμές θα λέγαμε οτι η Land Rover πλησίασε στον ιδανικό συνδυασμό φυσικών πλήκτρων και επιφανειών αφής, αλλά μας αφήνει με ένα μικρό “αλλά”, κυρίως στο τιμόνι.

Τέλος, το όχημα έχει υποδοχή για κάρτα SIM, ώστε να έχει προσφέρει Wi-Fi στους επιβάτες. Υποστηρίζει Android Auto και Apple CarPlay, ενώ προαιρετικά μπορείτε να συνδεθείτε μέσω του smartphone ή του smartwatch σας, ακόμα κι όταν βρίσκεστε μακριά από το Evoque, για συγκεκριμένες λειτουργίες/πληροφορίες.

Συμπέρασμα

Σε ποιους απευθύνεται το Range Rover Evoque PHEV, λοιπόν; Κυρίως σε όσους θέλουν ένα high-class SUV που να μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά, αλλά χωρίς το range anxiety ενός BEV. Σε όσους θέλουν να κινούνται άνετα και ξεκούραστα εντός και εκτός πόλης, εντός και εκτός δρόμου. Σε όσους δίνουν ιδιαίτερη σημασία στην πολυτέλεια και την εξωτερική εμφάνιση. Εν ολίγοις, το υβριδικό Evoque μπορεί να καλύψει σχεδόν κάθε ανάγκη, αρκεί να μην ξεχνάτε τον χαρακτήρα του. Δεν έχει χώρους station wagon, δεν είναι σκληροτράχηλο Off-road, δεν είναι μικρό αυτοκίνητο πόλης, δεν είναι μόνο ηλεκτρικό, ούτε μόνο θερμικό. Είναι, όμως, ο καλύτερος δυνατός συνδυασμός όλων των παραπάνω.

Range Rover Evoque PHEV gallery

Προηγούμενο άρθροΓιάννης Κεφαλογιάννης: “Αδιέξοδο” στις μεταφορές, ανάγκη ριζικών αλλαγών
Επόμενο άρθρο16 χρόνια Ίνστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) “Πάνος Μυλωνάς”
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.