Μεσούντος του καλοκαιριού αλλά… εκτός Αθήνας, συνεχίζουμε τις παρουσιάσεις ηλεκτρικών μοντέλων και δη, ηλεκτρικών πατινιών! Στα χέρια μας, λοιπόν, βρέθηκε το Ultron T10, ένα “μεσαίο” μοντέλο της εταιρείας με αρκετά μεγάλη ισχύ για τη συντριπτική πλειονότητα των χρηστών και μια σχετικά μεγάλη αυτονομία, αλλά και “όπλο” του το value for money factor… πάμε να το δούμε!

Ultron T10 video review

Πριν συνεχίσουμε, λίγα λόγια για την Ultron. Είναι ένα κινέζικο brand, όχι ιδιαίτερα νέο, όμως, αφού μετρά ήδη 6 χρόνια ζωής. Ιδρύθηκε το 2016 και πλέον έχει πάνω από 35 υπαλλήλους, με εγκαταστάσεις 2.800+ τ.μ. Τα κινέζικα brands του είδους της είναι πολλά, όμως η εταιρεία επεκτείνεται στην Ευρώπη μέσω αντιπροσώπων και εισαγωγέων, ώστε να παρέχει το κατάλληλο after-sales support στους κατόχους των μοντέλων της, αλλά και πιο άμεση διαθεσιμότητα ανταλλακτικών και αξεσουάρ.

Στην Ελλάδα η Ultron αντιπροσωπεύεται από την Joomtech, η οποία και μας παραχώρησε το Ultron T10 της δοκιμής. Η Joomtech εδρεύει στη Θεσσαλονίκη (Εγνατίας 51) αλλά διαθέτει και δύο συνεργάτες στην Αθήνα, στο κέντρο της (Μάρνης 12 – Αφοι Σ. Αντωνιάδη ΑΕΕ) αλλά και στο Κορωπί, για τα Ν. Προάστια (2ο χλμ. Βάρης-Κορωπίου – EV-Battery). Όλα τα διαθέσιμα μοντέλα Ultron, ανταλλακτικά και αξεσουάρ τους θα βρείτε στο Joomtech.gr.

Κατασκευή και εμφάνιση

Από πλευράς κατασκευής, το Ultron T10 έχει δύο κύρια χαρακτηριστικά. Πρώτον, είναι πολύ στιβαρό (άρα και βαρύ – 33 Kg) και δεύτερον, δεν διεκδικεί… “δάφνες” υψηλής αισθητικής. Μαύρο, ματ μέταλλο στα περισσότερα σημεία, με πολλές γωνίες και ελάχιστες καμπύλες, συνθέτουν μια εμφάνιση που είναι κοινή στα περισσότερα “value” κινέζικα brands της αγοράς. Ξεπερνώντας όμως αυτό το γεγονός, εστιάσαμε στην αντοχή και την ποιότητα της κατασκευής. Η κολώνα του τιμονιού και ο μηχανισμός αναδίπλωσης, τα σημεία δηλαδή που “πονούν” τα περισσότερα πατίνια, δείχνουν αρκετά στιβαρά. Κάναμε σχεδόν 200 Km, ορισμένα από τα οποία off-road και δεν παρατηρήσαμε τίποτα το ανησυχητικό.

Φυσικά, όλα εξαρτώνται και από την ορθή χρήση από πλευράς αναβάτη, ενώ κανείς δεν μπορεί να προβλέψει την αντοχή σε βάθος ετών και χιλιάδων χιλιομέτρων, αλλά με βάση την εμπειρία μας, το Ultron T10 είναι, με μια λέξη, “ανθεκτικό”. Το πίσω φτερό είναι επίσης μεταλλικό και δεν θα πάθει ποτέ τίποτα, ενώ ενσωματωμένο θα βρείτε και μεταλλικό footrest-λαβή στο πίσω μέρος του deck, το οποίο είναι “must” σε κάθε δυνατό πατίνι.

Το deck είναι απλό, με λωρίδες grip tape και όχι πολύ φαρδύ, αλλά αρκετά ώστε να νιώσουμε άνετα πάνω του (62cm μήκος, 22cm πλάτος). Οι διαστάσεις του πατινιού είναι πολύ σημαντικές για κάθε ενδιαφερόμενο, ειδικά αν θέλει να το βάζει στο πορτ μπαγκάζ του αυτοκινήτου του, να χωράει στο ασανσέρ του, να περνάει από μια απότομη ράμπα κ.λπ. Έχουμε, λοιπόν, μήκος 126cm, ύψος μέχρι τα χερούλια 121,5cm και απόσταση deck-χερουλιών στα 101,5cm. Αυτό με την κολώνα του τιμονιού σε πλήρη έκταση και αρκεί για αναβάτες μέχρι 1,90 και κάτι cm σίγουρα. Λίγα πατίνια μπορούν να ικανοποιήσουν τους πολύ ψηλούς αναβάτες, είναι ένα γνωστό πρόβλημα. Τέλος, έχουμε ύψος deck από το έδαφος στα 20cm και ground clearance στα 12cm, άρα δεν θα “βρείτε” εύκολα κάτω.

Μηχανισμός αναδίπλωσης

Για τον μηχανισμό αναδίπλωσης χρειάζεται ξεχωριστή ενότητα, καθώς η πρακτικότητά του είναι σημαντική, όπως και η αντοχή του. Ο μηχανισμός στο Ultron T10 “σπάει” κοντά στην ένωση σασί-deck και όχι πάνω από τον εμπρός τροχό, όπως σε κάποια άλλα μοντέλα της αγοράς. Αυτό είναι σε γενικές γραμμές θετικό. Προσφέρει μεγαλύτερη αντοχή σε όλο το εμπρός μέρος και μια αρκετά υψηλή αξιοπιστία, ενώ μειώνει ελαφρώς και το μήκος του πατινιού όταν αναδιπλώνεται. Το πως λειτουργεί θα το δείτε στο video μας. Η διαδικασία χρειάζεται δύο χέρια ή… ένα χέρι και ένα πόδι ταυτόχρονα. Δεν είναι η πλέον βολική, αλλά μόλις την συνηθίσετε, επιτυγχάνεται σε δευτερόλεπτα. Επίσης, το “κλείδωμα” στην αναδίπλωση σας επιτρέπει να σηκώσετε το πατίνι με το ένα χέρι, από την κολώνα του τιμονιού (αν μπορείτε), αλλά αφού υπάρχει και το footrest-λαβή στο πίσω μέρος, όλα γίνονται πιο εύκολα.

Ένα σινεμπλόκ ουρεθάνης είναι το “στοπ” του μηχανισμού προς τα εμπρός, μαζί με τον πείρο στο εσωτερικό του, ακινητοποιώντας την όλη κατασκευή σε εκείνο το σημείο. Η ουρεθάνη είναι σκληρό υλικό αλλά ίσως σε βάθος χρόνου να παραμορφωθεί ελαφρά, δημιουργώντας ένα μικρό περιθώριο “τζόγου”. Το σινεμπλόκ, ομως, είναι πολύ φθηνό και αλλάζει πανεύκολα, οπότε κανένα πρόβλημα.

Ανάρτηση

Φυσικά, ένα πατίνι της κατηγορίας του Ultron T10 οφείλει να έχει ανάρτηση. Στο συγκεκριμένο μοντέλο βρίσκουμε μια “basic” λύση, τόσο εμπρός, όσο και πίσω. Στο πίσω μέρος έχουμε δύο κοντά αμορτισέρ με μικρά ελατήρια, τα οποία ουσιαστικά επιτρέπουν μια περιορισμένη απόσβεση με μικρό κόστος. Στο εμπρός μέρος βρίσκουμε μια συνηθισμένη διάταξη σε αυτά τα μοντέλα της αγοράς, με δύο ελατήρια σε κάθε πλευρά του τροχού. Όπως θα δείτε και στο video μας και ειδικά στο slow-motion bump test, δεν πρόκειται για κάποια high-end ανάρτηση που θα κάνει θαύματα στο δρόμο, αλλά από την εμπειρία μας μαζί της αυτές τις μέρες, μείναμε γενικά ευχαριστημένοι.

Κάνει ανεκτή απόσβεση κραδασμών ώστε να μην καταπονείται το σώμα σας στις κακοτεχνίες των δρόμων και να είναι πιο σταθερό στις εγκάρσιες ανωμαλίες. Δεν ενδείκνυται για off-road χρήση, αλλά ειδικά με χωμάτινα ελαστικά (αν τα επιλέξετε), μπορεί να βγεί εκτός δρόμου, αν χρειαστεί. Σε απότομα bumps ο εμπρός τροχός θα “απογειωθεί” σχετικά εύκολα. Το καλό, πάντως, είναι οτι υπό φορτίο σε ευθεία γραμμή ή μέσα στη στροφή, το πατίνι παραμένει σχετικά σταθερό, χωρίς να “τρομάζει” τον αναβάτη. Επίσης, με αναβάτη 75-80 Kg, το squat και το dive είναι περιορισμένα. Σίγουρα θα πρέπει να βάλετε αρκετό βάρος εμπρός κατά την εκκίνηση με πλήρη ισχύ ώστε να περιορίσετε την ολίσθηση του εμπρός τροχού, αλλά αυτό ισχύει για πολλά (αν όχι όλα) τα πατίνια της κατηγορίας του.

All in all, είναι μια entry-level ανάρτηση που κάνει βασική απόσβεση κραδασμών και σε μέτριο προς καλό οδόστρωμα θα σας καλύψει. Σε κακό οδόστρωμα, off-road χρήση και βάρος αναβάτη άνω των 100 Kg (με “ζόρικη” χρήση), σίγουρα θα δείχνει τις αδυναμίες της.

Να σημειώσουμε οτι προαιρετικά μπορείτε να τοποθετήσετε και σέλα στο T10, αν για κάποιο λόγο δεν κάνει να είστε όρθιοι, αν και το συστήνουμε μόνο σε χαμηλές ταχύτητες και φυσικά ΠΟΤΕ για “δικάβαλο”. Στη photo gallery, στο τέλος του άρθρου, θα δείτε και φωτογραφίες της σέλας.

Τροχοί και συμπεριφορά (part I)

Σημαντικοί παράγοντες στην εμπειρία χρήσης είναι και οι τροχοί με τα ελαστικά. Το Ultron T10 έχει τροχούς 10″ (εκ παραδρομής στο video αναφέρουμε 11″) με ελαστικά 80/65-6 (10×3″), για χρήση δρόμου, της Tuovt. Δεν έχουν την ποιότητα των PMT, φυσικά, ίσως ούτε των κλασικών της CST, αλλά μας ικανοποίησαν από πλευράς πρόσφυσης, τουλάχιστον στο στεγνό. Ωστόσο, εντοπίσαμε κραδασμούς, πιθανότατα από το εμπρός ελαστικό σε ταχύτητες άνω των 45 Km/h, οι οποίοι περνούν στο τιμόνι και κουράζουν τα χέρια ακόμα και μετά από 10-15′ χρήσης με τέτοιες ταχύτητες. Σε κανονικές συνθήκες, βέβαια, με μικρές ταχύτητες, δεν είναι αντιληπτοί και δεν ενοχλούν.

Οι κραδασμοί από μέτριας ποιότητας ελαστικά δεν είναι σπάνιο φαινόμενο στα πατίνια, ενίοτε είναι απλά θέμα “κεντραρίσματος” του ελαστικού στη ζάντα, αλλά συνήθως οφείλονται στην κατασκευή και το σκελετό του ελαστικού. Να σημειωθεί οτι στο site της Joomtech θα βρείτε και off-road ελαστικά για το Ultron T10, τα οποία μπορείτε να αγοράσετε ξεχωριστά, ή (κατόπιν συννενόησης με το κατάστημα) να το παραγγείλετε με αυτά. Για χρήση δρόμου, όμως, δεν τα συστήνουμε.

Τροχοί και συμπεριφορά (part II)

Φυσικά, αν και υπάρχει περιορισμός των 25 Km/h στους δημόσιους δρόμους, φροντίσαμε να δοκιμάσουμε την πλήρη ισχύ του Ultron T10 σε ασφαλή διαδρομή. Για τις επιδόσεις θα τα πούμε παρακάτω, αλλά στον τομέα της συμπεριφοράς και της άνεσης, έχουμε μερικά σχόλια ακόμα. Όπως προείπαμε, η ανάρτηση είναι ανεκτή σε μέτριο προς καλό οδόστρωμα και δεν αγχώνει. Πολλά πατίνια της κατηγορίας εμφανίζουν αστάθεια πάνω από τα 50 Km/h, το λεγόμενο wobble. Αυτό έκανε την εμφάνισή του και στο Ultron T10, από αυτή την ταχύτητα και πάνω, αλλά μόνο στο “άσε” του γκαζιού και στην επιβράδυνση χωρίς φρένο από μεγάλη ταχύτητα.

Δεν είναι τρομερά έντονο και ο έμπειρος αναβάτης δεν θα κινδυνεύσει σε καμία περίπτωση (έχουμε αντιμετωπίσει πολύ πιο έντονο wobble ακόμα και σε πολύ ακριβότερα πατίνια που έχουμε δοκιμάσει), ενώ όπως σε όλες σχεδόν τις περιπτώσεις αυτές, διορθώνεται με ένα stabilizer τιμονιού. Αυτό, βέβαια, “βαραίνει” το τιμόνι σε μικρές ταχύτητες. Για χρήση σε υψηλές, όμως, είναι “must”.

Φρένα

Όσο για τα φρένα, αποτελούνται από υδραυλικά δισκόφρενα 140mm εμπρός και πίσω, με διπίστονες δαγκάνες. Το brand στις μανέτες είναι το DYISLAND (Κίνα) και το βλέπουμε για πρώτη φορά σε πατίνι, αλλά αυτό δεν αλλάζει το ότι έχουν καλή αίσθηση και τα φρένα είναι αποτελεσματικότατα. Να σημειωθεί οτι υπάρχει και e-brake, το οποίο χρησιμοποιεί τα μοτέρ για να “βοηθήσει” τα μηχανικά φρένα. Ταυτόχρονα, επιτυγχάνει και μικρή ανάκτηση ενέργειας, που αυξάνει ελαφρώς την αυτονομία.

Ισχύς και επιδόσεις (part I)

Πάμε και σε ένα από τα δύο ισχυρότερα χαρακτηριστικά του Ultron T10, την ισχύ (το άλλο είναι η αυτονομία). Άλλωστε, όποιος το επιλέξει, πιθανότατα θα το κάνει για το “γκάζι” του και τους δύο ηλεκτροκινητήρες των 1.200W έκαστος (peak). Η ισχύς δεν αφορά μόνο την ταχύτητα, αλλά και την δυνατότητα ανόδου σε μεγάλες κλίσεις. Πολλοί είναι οι αναβάτες βάρους άνω των 100 Kg που θέλουν ένα δυνατό πατίνι για να ανεβαίνουν άνετα σε κλίσεις 15-20% και σε αυτούς απευθύνεται ένα τέτοιο μοντέλο. Τα συνολικά 2.400W του T10, λοιπόν, μαζί με τη μπαταρία των 60V, συνθέτουν ένα πατίνι αρκετά γρήγορο για το 95% των χρηστών. Στο εσωτερικό του κρύβονται δύο sinewave controllers των 25A έκαστος, οι οποίοι φημίζονται για την ομαλή απόδοσή τους.

Παίζει ρόλο και η οθόνη με το throttle, όμως. Το Ultron T10 είναι πολύ φιλικό στο mode 1 (εκ των 3), ενώ η προοδευτικότητα της σκανδάλης είναι σχετικά καλή, όταν την συνηθίσετε. Στα modes 2 και 3 η ισχύς είναι πολλή για εκκίνηση από στάση σε χώμα, ολισθηρή άσφαλτο ή μια μεγάλη ανηφόρα, οπότε χρειάζεται εξοικείωση και οπωσδήποτε μεταφορά βάρους εμπρός. Το καλό είναι οτι υπάρχει το κλασικό πλήκτρο Eco (κίτρινο) στο δεξί σας χέρι. Έτσι, μπορείτε να κινηθείτε με μικρή ισχύ, ομαλή απόδοση και χαμηλή ταχύτητα, και με τα 3 modes. Έτσι θα μεγιστοποιήσετε και την αυτονομία, αν το θέλετε. Επίσης, παρατηρήσαμε μια μικρή υστέρηση (το πολύ 0,5″) στο “πάτα” και στο “άσε” του γκαζιού.

Ισχύς και επιδόσεις (part II)

Επίσης, δίπλα του υπάρχει το κόκκινο πλήκτρο Dual-Single motor. Πιέζοντάς το λειτουργούν και τα 2 μοτέρ, ειδάλλως μόνο το πίσω. Ωστόσο, ο χρόνος έχει δείξει οτι η μακρά χρήση με το ένα μοτέρ μόνο, μπορεί να προκαλέσει βλάβες στα ηλεκτρονικά ενός πατινιού. Έτσι, παρ’ότι στο Single motor mode το πατίνι είναι πολύ πιο ομαλό και φιλικό στη χρήση, χωρίς την περιττή απώλεια πρόσφυσης του εμπρός τροχού που είναι και επικίνδυνη ενίοτε, συστήνουμε να χρησιμοποιείτε το Dual motor mode πάντα.

Anyway, για να σας δώσουμε ένα μέτρο σύγκρισης, το T10 ανεβαίνει σε κλίση 10% άνετα με 50 Km/h, στα γνωστά κιλά αναβάτη (75-80 Kg). Προφανώς δεν έχει κανένα πρόβλημα με καμία ανηφόρα, όσο βαρύς κι αν είναι ο αναβάτης, αρκεί η μπαταρία να είναι πάνω από το 20%. Από πλευράς επιτάχυνσης μετρήσαμε με τον ειδικό μας εξοπλισμό (δέκτης GPS 10Hz) ένα 0-30 Km/h σε 2,8″ και ένα 0-50 Km/h σε περίπου 6,3″. Η επιτάχυνση μέχρι τα 45 Km/h είναι εξαιρετική ενώ από τα 55 Km/h και πάνω αρχίζει να φθίνει, οπότε χρειάζονται 400-500m για να φθάσει την τελική των 70-75 Km/h (πραγματικών). Το κοντέρ κλέβει αρκετά αλλά ρυθμίζεται μέσω του P menu. Τώρα έχετε μια εικόνα των δυνατοτήτων του Τ10.

Αυτονομία

Πάμε στο “δικαστήριο” της αυτονομίας, καθώς εκεί ξεχωρίζει το πραγματικά VfM από το “φθηνιάρικο” ηλεκτρικό όχημα. Η μπαταρία του Ultron T10 βρίσκεται κάτω από το deck και είναι 60V – 21Ah. Η αυτονομία που ανακοινώνουν οι εταιρείες συνήθως είναι υπό ιδανικές συνθήκες, οπότε εμείς εστιάζουμε στην πραγματική. Με χρήση κυρίως στα modes 2 και 3, λοιπόν, Dual-motor εννοείται και “τέρμα γκάζι” σε μικτές συνθήκες (ανηφόρες-κατηφόρες 5-10% και flat κομμάτια, μέση ταχύτητα γύρω στα 45 Km/h), πετύχαμε 50 πραγματικά Km αυτονομίας, μέχρι το πατίνι να πάψει να αποκρίνεται. Σε flat διαδρομή με 25 Km/h η αυτονομία σίγουρα θα ξεπεράσει τα 70-80 Km, ίσως να πλησιάσει και τριψήφιο νούμερο. Εξαρτάται, φυσικά, και από το πόσα “σταμάτα-ξεκίνα” θα κάνετε και πόσο ομαλά. Με τα δικά μας κριτήρια, λοιπόν, μείναμε αρκετά ικανοποιημένοι από την απόδοση της μπαταρίας και δείχνει οτι κάνει αυτά που υπόσχεται.

Φόρτιση

Από πλευράς φόρτισης, ο παρεχόμενος φορτιστής είναι 2Α και χρειάστηκε 10,5 ώρες για μια πλήρη φόρτιση. Είναι το κλασικό “τουβλάκι”, χωρίς σύστημα ψύξης, οπότε καμία ηχορρύπανση στο χώρο σας. Στο peak της φόρτισης τον μετρήσαμε στα 148W, ενώ μια πλήρης φόρτιση χρειάστηκε 1,4 kWh ενέργειας. Για τους… ανυπόμονους, υπάρχουν δύο θύρες φόρτισης. Έτσι, μπορείτε να συνδέσετε δύο τέτοιους φορτιστές ταυτόχρονα. Πρακτικά έτσι διπλασιάζετε την ισχύ φόρτισης (300W) και υποδιπλασιάζετε τον χρόνο της (5-5,5 ώρες). Ωστόσο, τονίζουμε οτι δεν το συστήνουμε παρά μόνο σε περιπτώσεις “ανάγκης”. Η “διπλή” φόρτιση καταπονεί σημαντικά τη μπαταρία, αυξάνει τη θερμοκρασία της και μειώνει τη διάρκεια ζωής της, αν γίνεται συχνά. Μπορείτε να έχετε τον 2ο φορτιστή για ένα ακραίο σενάριο που χρειάζεται ταχεία φόρτιση, αλλά μην το κάνετε… συνήθεια.

Αν υπολογίζετε τη στάθμη της μπαταρίας βλέποντας την τάση της, ενημερώνουμε για τα εξής: Το πατίνι πρακτικά “μένει” κάτω από τα 51V υπό φορτίο, ενώ φορτισμένο πλήρως είναι λίγο κάτω από τα 67V (idle). Επίσης, το βολτόμετρο στα αριστερά δείχνει 1-1,5V περισσότερο από την οθόνη. Οπότε θα “μείνετε” περίπου στα 52-52,5V υπό φορτίο.

Φώτα

Από πλευράς φωτισμού, στο εμπρός μέρος έχουμε το κλασικό φως με τα 4 LEDs που βρίσκουμε σε αρκετά μοντέλα. Παράγει ψυχρό φωτισμό, η δέσμη του είναι ισχυρή, στενή και μπορεί να φθάσει όσο μακριά θέλετε (ρυθμίζεται). Σε γενικές γραμμές μας κάλυψε ακόμα για χρήση σε πλήρες σκοτάδι. Αν, όμως, θέλετε μια πιο πλατιά δέσμη που να φωτίζει όλη τη λωρίδα σας, τότε θα χρειαστείτε κάτι καλύτερο. Στο μεταλλικό, πίσω φτερό έχουμε ένα “οριζόντιο” κόκκινο φως με πολλά LEDs. Είναι πολύ ισχυρό, ορατό από μεγάλη απόσταση και με κλίση προς τα πάνω, για τους οδηγούς αυτοκινήτων και φορτηγών. Όταν πιέζετε το φρένο ανάβει πιο έντονα και γενικά μας υπερ-κάλυψε. Τέλος, υπάρχουν και 2 ταινίες με κόκκινα LEDs αριστερά και δεξιά, κάτω από το deck, που δίνουν ένα ωραίο “τόνο” το βράδυ, εμφανισιακά.

Χειριστήρια και οθόνη

Στο τιμόνι των 63 cm, έχουμε basic χερούλια (ίσως θελήσετε να τα αλλάξετε κάποια στιγμή) και τα χειριστήρια. Στο αριστερό χέρι έχουμε master switch με “μίζα” και ξεχωριστό βολτόμετρο. Με τα δύο κλειδιά που παίρνετε μαζί με το πατίνι, μπορείτε να ενεργοποιήσετε την παροχή ρεύματος από εκεί. Ανάβει το βολτόμετρο και μπορείτε να ανοιγοκλείσετε τα φώτα, αλλά και να χρησιμοποιήσετε την κόρνα (αρκετά ισχυρή). Με την “μίζα” στο OFF, το πατίνι δεν μπορεί να ενεργοποιηθεί. Ένα ευπρόσδεκτο μέτρο ασφάλειας ακόμα και για το ενδεχόμενο κλοπής. Στο “ON” μπορείτε, πλέον, να ενεργοποιήσετε την οθόνη στο δεξί μέρος.

Για τα πλήκτρα “ECO” και “SINGLE-DUAL” γράψαμε παραπάνω, είναι σε βολική θέση (όπως και τα φώτα/κόρνα), οπότε όλα καλά. Το throttle-σκανδάλη μπορεί να αρέσει σε κάποιους, άλλοι να προτιμούν thumb-throttle, σε κάθε περίπτωση θέλει προσοχή για να μην σας “φύγει” το πατίνι από τα χέρια, αν έχετε ενεργοποιήσει το Zero start (εκκίνηση από 0 Km/h).

To βολτόμετρο και η οθόνη είναι ευδιάκριτα το βράδυ χωρίς να κουράζουν, αλλά την ημέρα όχι. Το βολτόμετρο πρακτικά δεν διακρίνεται υπό ήλιο, ενώ η οθόνη οριακά και αντανακλά έντονα το φως.

Error codes και P settings menu

Μιας και είναι το πρώτο μας Ultron review, παραθέτουμε τα πιθανά error codes που μπορεί να δείτε στην οθόνη. Επίσης, το τι κάνει κάθε P setting στο “κρυφό” μενου (κρατώντας πατημένα τα δύο πλήκτρα της οθόνης). Ορισμένα errors και ρυθμίσεις ίσως είναι διαφορετικά/δεν χρησιμοποιούνται ανάλογα με το μοντέλο σας αλλά ιδού:

Error codes

  • E-000 Normal state
  • E-001 unused
  • E-002 Brake
  • E-003 Power sensor fault (cycling mark)
  • E-004 6 km/h cruise
  • E-005 Real-time cruise
  • E-006 Battery under voltage
  • E-007 Motor fault
  • E-008 Handlebar fault / Display fault
  • E-009 Controller fault
  • E-010 Communication receiving fault
  • E-011 Communication sending fault
  • E-012 BMS communication fault
  • E-013 Headlight fault

P settings

  • P01 – Φωτεινότητα οθόνης (1-3)
  • P02 – Μονάδα μέτρησης ταχύτητας (0: Km/h, 1: mph)
  • P03 – Τάση μπαταρίας (V) (ΜΗΝ την αλλάξετε)
  • P04 – Αυτόματη απενεργοποίηση μετά από αδράνεια (0: No sleep, 1-60 λεπτά)
  • P06 – Διάμετρος τροχών (Αλλάξτε την μόνο για να διορθώσετε την ένδειξη ταχύτητας του κοντέρ)
  • P07 – Αριθμός μαγνητών μέτρησης ταχύτητας (0-255) (ΜΗΝ το αλλάξετε)
  • P08 – Μέγιστη ταχύτητα (0-100 Km/h)
  • P09 – Εκκίνηση από στάση με το throttle (0: Ενεργοποιημένη, 1: Απενεργοποιημένη, το γκάζι ενεργοποιείται από τα 5 Km/h και πάνω)
  • P12 – Ισχύς e-brake (1-5)
  • P16 – Επαναφορά οδόμετρου (παρατεταμένη πίεση)
  • P17 – Cruise control (0: Απενεργοποιημένο, 1: Ενεργοποιείται μετά από 8″ με σταθερό γκάζι)
  • P18  – Ρύθμιση εύρους display speed ratio adjustment range (50%~ 150%) (ΜΗΝ το αλλάξετε)

Συμπέρασμα

Το Ultron T10 είναι ένα “τίμιο” πατίνι, από πλευράς value for money. Δεν είναι ιδιαίτερα ελκυστικό, είναι ελαφρώς “τετράγωνο”, είναι βαρύ και τα περισσότερα περιφερειακά του είναι entry-level και “basic”. Ωστόσο, είναι στιβαρό, στεγανοποιημένο σε ικανοποιητικό βαθμό, αρκετά ισχυρό και με μεγάλη αυτονομία. Σίγουρα δεν είναι ένα high-end μοντέλο αλλά για την τιμή του (€1.700 αυτή τη στιγμή), προσφέρει αυτά που υπόσχεται, έστω και με ορισμένες παραχωρήσεις και χωρίς πολλές “πολυτέλειες”. Με λίγο καλύτερη ανάρτηση και άλλα ελαστικά θα μιλούσαμε για μια εξαιρετική λύση στην κατηγορία αυτή, αλλά ακόμα κι έτσι, αξίζει τα λεφτά του.

Ultron T10 photo gallery

Προηγούμενο άρθροNCM, NCA, LFP, solid-state: Ποια είναι η “καλύτερη” μπαταρία EV;
Επόμενο άρθροΠρόστιμο €8.000 επειδή οδηγούσε πατίνι μεθυσμένη!
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.