H Xiaomi επενδύει “βαριά” στο R&D για EVs και ένας από τους τομείς αφορά τις solid-state μπαταρίες. Η εταιρεία ανακοίνωσε την επίτευξη ενεργειακής πυκνότητας 1.000 Wh/lt. Υπερδιπλάσιας, δηλαδή, από των μπαταριών των σύγχρονων EVs (450 Wh/lt).

Οι solid-state μπαταρίες υπόσχονται πολλές βελτιώσεις σε σχέση με τις υπάρχουσες μπαταρίες λιθίου. Εκτός από τη βελτιωμένη ενεργειακή πυκνότητα, οι μπαταρίες αυτές αποδίδουν καλύτερα σε χαμηλές θερμοκρασίες. Η Xiaomi ανακοινώνει περίπου 20% βελτιωμένη απόδοση στους -20°C. Επιπλέον, τέτοιου τύπου μπαταρίες θεωρούνται ασφαλέστερες καθώς δεν αναφλέγονται σε περίπτωση διάτρησης, χάρη στην απουσία υγρού ηλεκτρολύτη. 

xiaomi ev modena ms11 ηλεκτρικό αυτοκίνητο (2)
Xiaomi Modena MS11 EV

Οι μηχανικοί της Xiaomi βελτίωσαν επιπλέον την ανθεκτικότητα, καλύπτοντας το θετικό ηλεκτρόδιο με στερεά κεραμικά ηλεκτρολύτη. Η εταιρεία δοκίμασε την πρωτότυπη μπαταρία της σε ένα smartphone Xiaomi 13 και μπόρεσε να “χωρέσει” 6.000mAh σε αυτό (από 4.500mAh που έχει κανονικά).

Ωστόσο, η πραγματική πρόκληση είναι να παραχθούν μαζικά (και βιώσιμα) αυτές οι μπαταρίες. Ο δρόμος είναι μακρύς αλλά με αυτό το ρυθμό, ίσως δούμε και το πρώτο Xiaomi EV με solid-state μπαταρίες μέσα στην επόμενη πενταετία. 

Γιάννης Τσομπάνογλου

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!

Δείτε επίσης:

Η Xiaomi κατοχύρωσε νέα τεχνολογία ψύξης μπαταριών EV

Πηγή: ArenaEV

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.