Η σουηδική Voi, εκ των κορυφαίων στον κλάδο της μικροκινητικότητας και των ενοικιαζόμενων ηλεκτρικών πατινιών, εξελίσσεται σε κολοσσό με την αξία της να βρίσκεται πλέον κοντά στο $1 δις. Αυτό χάρη και στη νέα χρηματοδότηση ύψους $115 εκ. που εξασφάλισε από επενδυτές όπως το Raine Group και η VNV Global. Συνολικά η εταιρεία έχει συγκεντρώσει περίπου €380 εκ. ($430 εκ.) σε χρηματοδότηση από το 2018, όταν και ιδρύθηκε.

Παρά την αύξηση του τζίρου της κατά 140% φέτος, ωστόσο, η Voi εξακολουθεί να μην σημειώνει κερδοφορία. Οι επενδυτικές “ενέσεις” που δέχεται ανά τακτά διαστήματα της επιτρέπουν να επεκτείνει τη δραστηριότητά της σε περισσότερες χώρες της Ευρώπης. Επιπλέον, η εταιρεία επενδύει με τη σειρά της σε R&D για νέες τεχνολογίες και μοντέλα, που ταιριάζουν περισσότερο στο προφίλ των έξυπνων πόλεων.

Μέχρι το 2023 η Voi στοχεύει να χρησιμοποιεί μόνο μπαταρίες που παράγονται στην Ευρώπη, για τα ηλεκτρικά οχήματά της. Έτσι ελπίζει να μειώσει το ανθρακικό της αποτύπωμα κατά 50%.

Όσον αφορά την είσοδό της στο χρηματιστήριο, ο CFO της, Mathias Hermansson, δήλωσε πως προετοιμάζεται ήδη γι’αυτό. Τέλος, όσον αφορά πιθανή επέκτασή της στην άλλη όχθη του Ατλαντικού, ο ίδιος δήλωσε πως δεν υπάρχουν πλάνα για κάτι τέτοιο, αφού “οι επενδυτικές ευκαιρίες είναι αρκετές στη Δ.Ευρώπη”. Lime και Bird, λοιπόν, μπορούν να συνεχίσουν την κυριαρχία τους στην αμερικάνικη αγορά… Όσο για την ευρωπαϊκή, η γερμανική Tier είναι αυτή που ανταγωνίζεται ευθέως την Voi. Οι δύο εταιρείες έχουν ισχυρή παρουσία σε όλες τις μεγάλες αγορές και διαρκώς αναπτύσσουν νέες τεχνολογίες για τα ηλεκτρικά τους πατίνια.

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!

Δείτε επίσης:

NXP και Voi δοκιμάζουν V2X, connected πατίνια

Πηγή: Channelnewsasia

 

Προηγούμενο άρθροΤα καλύτερα ηλεκτρικά πατίνια για τις γιορτές, μόνο στο Public!
Επόμενο άρθροΗ Nissan θα πουλά ηλεκτρική ενέργεια από ΑΠΕ σε εργαζομένους της
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.