Η EICMA 2022 είναι υπό εξέλιξη αυτές τις ημέρες και φυσικά το GetElectric.gr βρίσκεται στο Μιλάνο για να καλύψει όλες τις εξελίξεις και τα νέα ηλεκτρικά μοντέλα της! Όπως σας είχαμε ενημερώσει πριν φύγουμε για την μεγάλη έκθεση, η γνωστή CFMOTO επρόκειτο να παρουσιάσει και νέα ηλεκτρικά μοντέλα του ZEEHO sub-brand της στην EICMA. Φυσικά βρεθήκαμε στο booth της ZEEHO και είδαμε από κοντά τα “μικρά” ηλεκτρικά της σκούτερ, αλλά και το ZEEGO Magnet concept!

Από πλευράς σκούτερ (Α1-125cc), τα μοντέλα των σειρών AE8 και AE6 ήταν εκεί, με όμορφο σχεδιασμό και αρκετή τεχνολογία πάνω τους. Το AE8 και το AE8 S+ έχουν τελική πάνω από 100 Km/h, κάνουν το 0-100 Km/h σε 11″ και έχουν μέγιστη αυτονομία 120 Km. Επίσης υποστηρίζουν ταχεία φόρτιση για 0-80% σε 2 ώρες. Το μοτέρ τους βρίσκεται στο κέντρο, είναι της Bosch και μεταδίδει την κίνηση με ιμάντα. Επίσης έχουν dual-channel ABS και… πάμε στα AE6!

Τα ZEEHO AE6 και AE6+ έχουν τελική πάνω από 80 Km/h και αυτονομία πάνω από 100 Km. Η μπαταρία επαναφορτίζεται στο 80% μέσα σε 3″ και είναι διαθέσιμα σε 18 διαφορετικούς χρωματικούς συνδυασμούς. Αναμένονται σύντομα στην παγκόσμια αγορά.

zeeho cfmoto eicma 2022 electric motorcycle scooter (3)

ZEEHO Magnet concept & CFMOTO Papio Nova

Φυσικά, ήρθατε στο άρθρο αυτό για το ZEEHO Magnet concept! Δεν ήταν το μοναδικό, φουτουριστικό mega-scooter στην EICMA, αλλά σίγουρα τράβηξε βλέμματα πάνω του. Προς το παρόν ξέρουμε οτι υπόσχεται τελική 150 Km/h και 0-50 Km/h σε λιγότερο από 2,5″. Μονόμπρατσο πίσω, με… εξωγήινη εμφάνιση όταν το κοιτάτε “κατάματα”, το Magnet είναι ένα concept που ίσως μέσα στο 2023-2024 έρθει στην αγορά με λίγο πιο συντηρητική σχεδίαση.

zeeho cfmoto eicma 2022 electric motorcycle scooter (3)

Τέλος, στην έκθεση είδαμε και την πρώτη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα της ίδιας της CFMOTO, την Papio Nova! “Γυμνό” με έως 30 ίππους, 251 Nm ροπής και έως 150 Km αυτονομίας στην πόλη, χάρη στις 2 μπαταρίες του των 68,3V x 32Ah έκαστη, αναμένεται στην αγορά το 2023.

Δείτε περισσότερα από την EICMA 2022 εδώ!

Ιδού το Horwin Senmenti 0 με 600 Nm ροπή και 0-100 σε 2,8″ [EICMA 2022]

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.