Ο στόλος της Xpeng ανανεώθηκε αφού η εταιρεία σήμερα μας παρουσίασε επίσημα δύο νέα μοντέλα για την αγορά της Ευρώπης. Πρόκειται για το G9 SUV και ένα βελτιστοποιημένο P7 sedan με μεγαλύτερη αυτονομία και ταχύτερη φόρτιση. Μια πρώτη επαφή με τα δύο μοντέλα θα είναι εφικτή στην έκθεση eCar Expo στη Στοκχόλμη αυτό το Σαββατοκύριακο. Σε δεύτερη φάση θα ξεκινήσουν οι παραδόσεις σε τέσσερις χώρες σε όλη την Ευρώπη. Αυτές θα είναι η Νορβηγία, η Δανία, η Ολλανδία και η Σουηδία.

Το G9 κυκλοφόρησε επίσημα στην Κίνα τον περασμένο Σεπτέμβριο ως “το ταχύτερα φορτιζόμενο EV στον κόσμο”. Τον περασμένο μήνα αναφέρθηκε οτι η Xpeng ετοιμάζει 4 νέα κέντρα εξυπηρέτησης και παράδοσης τους επόμενους μήνες στην Ευρώπη. Από σήμερα η εταιρεία δέχεται παραγγελίες για το G9 και P7 Sedan στην Ευρώπη.

Τιμές και ημερομηνίες παράδοσης

Η Xpeng δήλωσε ότι με την άφιξη των δύο μοντέλων της έρχεται στην Ευρώπη μια προηγμένη τεχνολογία EVs. Για παράδειγμα, η πλατφόρμα 800V καρβιδίου του πυριτίου (SiC) του G9 μπορεί να αντέξει ισχύ φόρτισης έως και 300 kW. Έτσι, η μπαταρία 98 kWh του G9 μπορεί να φτάσει από το 10 στο 80% σε 20′. Βέβαια, όταν το G9 ανακοινώθηκε, είχε γίνει λόγος για φόρτιση 480 kW… Η αυτονομία της RWD LR έκδοσης του G9 είναι 570 Km κατά WLTP.

Το P7 sedan της Xpeng βλέπει την πρώτη του βελτίωση από το 2019. Πλέον υποστηρίζει ισχύ φόρτισης έως και 175 kW (10-80% σε 29′). Η έκδοση RWD αποκτά επιπλέον αυτονομία έως και 576 km κατά WLTP.

Άλλες προσθήκες στο Xpeng P7 περιλαμβάνουν ηλεκτρική πίσω πόρτα, πόρτες με μαλακό κλείσιμο, θερμαινόμενο τιμόνι και αντλία θερμότητας – ιδανικό για κρύες χώρες της Ευρώπης όπως η Σουηδία και η Νορβηγία. Και τα δύο μοντέλα θα είναι εξοπλισμένα με ADAS XPILOT και υποστήριξη UI της Xpeng σε πολλές ευρωπαϊκές γλώσσες.

Οι παραδόσεις των P7 θα ξεκινήσουν στην Ευρώπη τον Ιούνιο και αυτές του G9 τον Σεπτέμβριο.

Γιάννης Τσομπάνογλου

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!

Δείτε επίσης:

“Ένεση” $2 δις για την κινέζικη Xpeng

Πηγή: Electrek

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.