Πριν από σχεδόν ένα χρόνο, στις 3 Σεπτεμβρίου του 2020, γράφαμε για το Lucid Air που “συνέτριψε” με 9,9″ τον -τότε- χρόνο του Tesla Model S στο 400άρι. Η τεχνολογία στην ηλεκτροκίνηση κάνει άλματα, όμως. Απόδειξη, το Tesla Model S Plaid που ήδη είναι από τα ταχύτερα αυτοκίνητα παραγωγής. Μάλιστα, είναι θέμα χρόνου να “σπάσει” το 8 στο drag strip, αφού ένα Plaid μόλις πέτυχε 9,08″ στο 0-402m!

Το ρεκόρ έγινε στις ΗΠΑ, όχι σε επίσημο event, με ένα Model S Plaid που είχε ακόμα και τα εργοστασιακά ελαστικά της Michelin. Μόνη βελτίωση ήταν η αφαίρεση των καθισμάτων χάριν βάρους. Το αμέσως προηγούμενο ρεκόρ κατείχε ο… Jay Leno με 9,14″. Ο κάτοχος του Plaid αυτού, αφού είδε οτι δεν θα κατάφερνε να το καταρρίψει, άρχισε να… δίνει το όχημα σε ελαφρύτερους οδηγούς.

Το εντυπωσιακό είναι πως κανείς τους δεν είχε εμπειρία από το Tesla, αλλά το οδήγησαν στα όριά του με ευκολία. Ο πρώτος “guest” οδηγός ζύγιζε σχεδόν 75 Kg και πέτυχε χρόνο 9,18″. Αυτό δεν αρκούσε, οπότε τη θέση του πήρε μια γυναίκα οδηγός dragster, ακόμα ελαφρύτερη, η οποία και πέτυχε το πολυπόθητο 9,08″.

Η αλήθεια είναι πως πρόκειται για ερασιτεχνικές προσπάθειες, ουσιαστικά. Είναι θέμα χρόνου η συστηματική βελτίωση ηλεκτρικών οχημάτων για συμμετοχή σε motorsport events. Ένα Tesla Model S Plaid με τα κατάλληλα λάστιχα, αφαίρεση περισσότερου βάρους και πιθανή αύξηση της ισχύος μέσω software/hardware σίγουρα μπορεί να πέσει ακόμα και κοντά στο 8,5″. Μεγαλύτερος “εχθρός” του, μακράν, είναι το βάρος του, κοντά στους 2 τόνους. Ωστόσο, οι ικανότητές των EVs, τουλάχιστον σε επιτάχυνση, είναι τόσο μεγάλες που ανταγωνίζονται εύκολα τα αγωνιστικά των 1.000 Kg.

Δείτε επίσης:

Κατηγορία ηλεκτρικών dragster δημιουργεί η NHRA

Πηγή: 1320video

Προηγούμενο άρθροΠρόγραμμα έμμισθης εκπαίδευσης και απασχόλησης σε τεχνολογίες λιθίου νέας γενιάς από τη SUNLIGHT
Επόμενο άρθροΑποκλειστικά υβριδικό το Honda HR-V από το 2022
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.