Μπορεί η Toyota να μην προωθεί ιδιαίτερα τα (ελάχιστα) BEVs της παγκοσμίως αλλά δείχνει να κάνει μια “στροφή” στη στρατηγική της και η ιδανική αγορά για να εστιάσει στην ηλεκτροκίνηση είναι, φυσικά, η Κίνα. Το νέο Toyota bZ3 αναπτύχθηκε από κοινού με τη βοήθεια της BYD και παράγεται στο εργοστάσιο FAW-Toyota New Energy, στην Tianjin. Αν και η Toyota είναι υπεύθυνη για την κατασκευή του, το σύστημα μετάδοσης κίνησης με την μπαταρία παρέχονται από την BYD.
Το Toyota bZ3 έχει μήκος 4,7m και ξεκινά από τις $27.400 για την έκδοση 135 kW (184 hp) με μπαταρία 50 KWh. Η ανακοινωθείσαι αυτονομία ανέρχεται έως και στα 517 Km. Το μεγαλύτερο μοντέλο των 180 kW (245 hp) έρχεται με μπαταρία 65,28 KWh, αυτονομία έως 616 Km και ξεκινά από τις $31.800. Να σημειώσουμε οτι οι προαναφερθείσες αυτονομίες είναι προφανώς κατά CLTC (το αντίστοιχο… WLTP της Κίνας) και η ροπή ανέρεται στα 303 Nm για αμφότερα τα μοντέλα.
Το bZ3 ακολουθεί την ίδια σχεδιαστική γλώσσα που έχουμε δει στο bZ4X, το εσωτερικό όμως είναι διαφορετικό. Έχουμε ένα flat τιμόνι και μια κάθετη κεντρική οθόνη των 12,3″, ενώ η κεντρική κονσόλα βρίσκεται πολύ ψηλότερα από το συνηθισμένο και δεν ενώνεται με το υποβραχιόνιο. Ο πίνακας οργάνων του οδηγού βρίσκεται στο “βάθος”, κάτω από το παρμπρίζ.
Να σημειωθεί οτι οι πρώτοι 5.000 που θα το παραγγείλουν, μεταξύ άλλων, θα λάβουν δωρεάν σέρβις για 10 χρόνια ή 200.000 km και δωρεάν wallbox στο σπίτι.
Γιάννης Τσομπάνογλου
Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!
Δείτε επίσης:
Πηγή: ArenaEV