Με τη στρατηγική ηλεκτροκίνησης στο επίκεντρο, η DS Automobiles είναι η “multi-energy” Μάρκα με τις χαμηλότερες μέσες εκπομπές CO2 στην Ευρώπη (100,2 γρ/χλμ. σύμφωνα με τον κύκλο WLTP ανά ταξινομημένο αυτοκίνητο το πρώτο εξάμηνο του 2021).

Αυτό εν μέρει οφείλεται και στο γεγονός πως το ⅓ των αυτοκινήτων της είναι ηλεκτροκίνητα. Στο πλαίσιο αυτής της στρατηγικής, είναι δεδομένο πως οι εξελίξεις θα επιταχυνθούν, καθώς από το 2024 κάθε νέο μοντέλο DS Automobiles θα είναι αποκλειστικά 100% ηλεκτρικό.

Μέχρι τότε όμως, το πρώτο 100% ηλεκτρικό μοντέλο της DS AUTOMOBILES εξελίσσεται. Το DS 3 CROSSBACK E-TENSE που είναι διαθέσιμο στις αγορές από το 2019, μπορεί πλέον να επιτύχει αυτονομία 341 χιλιομέτρων σύμφωνα με τον συνδυασμένο κύκλο WLTP. Αυτό αντιστοιχεί σε αύξηση της ηλεκτρικής αυτονομίας του αυτοκινήτου, κατά σχεδόν 7%!

Κατά τη διάρκεια της εξέλιξης, δόθηκε προτεραιότητα στη χρήση του DS 3 CROSSBACK E-TENSE σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης. Συγκεκριμένα, η στάνταρ αντλίας θερμότητας εξελίχθηκε και περιλαμβάνει αισθητήρα υγρασίας για αυξημένη απόδοση και σημαντική μείωση της κατανάλωσης ενέργειας.

Ως αποτέλεσμα της συνεχούς εξέλιξης και συνεργασίας με τη νικήτρια ομάδα του πρωταθλήματος Formula E, που υποστηρίζεται από την DS Performance, η σχέση μετάδοσης έχει επίσης τελειοποιηθεί για τη βελτιστοποίηση της απόδοσης του DS 3 CROSSBACK E-TENSE. Σημαντικό ρόλο στην αύξηση της αυτονομίας, έχουν παίξει επίσης και τα νέα ελαστικά 17 ιντσών κατηγορίας Α, που εξελίχθηκαν από την Continental.

Τα Continental EcoContact™ 6 Q προσφέρονται σε διαστάσεις 215/60 R17 96H και χάρη στη νέα σύνθεση, εμφανίζονται βελτιωμένα σε αντίσταση κύλισης, αλλά και με αξιοσημείωτη μείωση του εκπεμπόμενου θορύβου. Στη χώρα μας, το DS 3 CROSSBACK E-TENSE προσφέρεται από 37.007 ευρώ (συμπεριλαμβανομένης της κρατικής επιδότησης) με δυνατότητα φόρτισης 100 kW (DC) και ενσωματωμένο φορτιστή 11 kW (AC).

Προηγούμενο άρθροΠαρουσιάστηκε το Tromox Ukko S στην EICMA 2021
Επόμενο άρθροΠαρουσιάστηκε το Horwin SK3 στην EICMA 2021
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.