Τα κινέζικα EVs κερδίζουν διαρκώς έδαφος και οι κατασκευαστές τους ακολουθούν εξαιρετικά επιθετική τιμολογιακή πολιτική για να τα καταφέρουν έναντι των καταξιωμένων ανταγωνιστών τους. Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι και το 5-θέσιο Feifan F7 της Rising Auto. Πρόκειται να διατεθεί προς πώληση μέχρι τα τέλη Μαρτίου, αλλά η εταιρεία προσφέρει ήδη μια μικρή παρτίδα στους πιο… ανυπόμονους.

Εκτός από τη δελεαστική τιμή του ($41.000), η εταιρεία φρόντισε να το κάνει ακόμα πιο ελκυστικό. Προσφέρει δωρεάν επαναφόρτιση ή δωρέαν αντικατάσταση μπαταρίας εφ’ όρου ζωής. Αυτό εφόσον ο ιδιοκτήτης δεν ξεπερνά τις 1.500 kWh κατανάλωσης ετησίως.

Το δεύτερο κίνητρο έρχεται με τη δωρέαν παροχή του Rising Pilot ADAS, το οποίο συνήθως είναι προαιρετικό. Αυτό το σύστημα χρησιμοποιεί 32 αισθητήρες, LiDAR και 4D ραντάρ υψηλής ευκρίνειας σε συνδυασμό με κάμερες για να κάνει την υποβοηθούμενη εμπειρία οδήγησης πολύ πιο ασφαλή.

Λοιπά specs

Τα οικονομικά κίνητρα στην Κίνα για το Feifan F7 δεν σταματούν εκεί, αλλά δεν έχει νόημα να τα αναφέρουμε όλα. Άλλωστε, το όχημα δεν διατίθεται ακόμα στην Ευρώπη. Απλώς, ήταν μια καλή ευκαιρία να δούμε τα κίνητρα που προσφέρουν ορισμένοι κατασκευαστές EVs. Για την… ιστορία, το Feifan F7 έχει μήκος 5 μέτρα, 5 θέσεις και 5 πόρτες (άρα ίσως θα έπρεπε να λέγεται Feifan… F5). Με 3 μέτρα μεταξόνιο και 2.180 Kg βάρους, είναι ένα σαφώς μεγάλο και βαρύ EV.

feifan f7 ev κινα rising auto (3)

Η έκδοση RWD έχει μέγιστη ισχύ 250 kW και αποδίδει 450 Nm ροπής, με το 0-100 Km/h να έρχεται σε 5,7″. Η επιλογή AWD προσθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα 150 kW στον εμπρός άξονα, με συνολική ροπή 700 Nm και 0-100 km/h σε 3,7″.

Η RWD έκδοση έχει μπαταρία LFP που της προσφέρει αυτονομία έως 600 Km. Αυτή του AWD μοντέλου είναι μεγαλύτερη, για αυτονομία έως… 666 Km (κατά CLTC πάντα). Αρωγός στην προσπάθεια αυτή είναι ο συντελεστής οπισθέλκουσας 0,206, ο οποίος τοποθετεί το μοντέλο ανάμεσα στα κορυφαία EVs παγκοσμίως.

feifan f7 ev κινα rising auto (3)

Το Feifan F7 έχει επίσης γυάλινη οροφή 2 τ.μ. και τριπλή οθόνη 41″ για το infotainment! Το Qualcomm Snapdragon 8155 βρίσκεται “πίσω” από τα συστήματά του και το πορτ-μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 466 λίτρων. Υπάρχει ακόμα και μικρή οθόνη προεγκατεστημένη για τους πίσω επιβάτες.

Με την υποστήριξη της SAIC, πολύ ωραίο σχεδιασμό και καλές τιμές, μπορεί το Feifan F7 να γίνει το Model S της Κίνας; Όλα αυτά έναντι $41.000, θυμίζουμε…

Γιάννης Τσομπάνογλου

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!

Δείτε επίσης:

Γιατί Κίνα, Νορβηγία και Σουηδία προηγούνται στην ηλεκτροκίνηση;

Πηγή: ArenaEV

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.