Η Volvo Car Hellas ανακοινώνει σημαντική αύξηση πωλήσεων στην ελληνική αγορά και το 2022. Οι ταξινομήσεις ενισχύθηκαν κατά 12,3% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, με τα αμιγώς ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά μοντέλα Recharge να οδηγούν τη ζήτηση, αντιπροσωπεύοντας το 73% στο σύνολο των παραγγελιών. Το μερίδιο των Volvo Recharge στο σύνολο των πωλήσεων έφθασε στο 51,5%, ποσοστό σχεδόν διπλάσιο από το αντίστοιχο της σειράς Recharge παγκοσμίως για το 2022.

Η διείσδυση των ηλεκτροκίνητων Volvo στην ελληνική αγορά υπογραμμίζεται εμφατικά και από τη διεύρυνση της γκάμας των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της εταιρείας. Μετά το αμιγώς ηλεκτρικό XC40 Recharge, η γκάμα ενισχύθηκε στις αρχές του 2022 με την εισαγωγή του C40 Recharge, ενώ έχει ήδη παρουσιαστεί το EX90, το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό, κορυφαίο SUV της εταιρείας.

Από κοινού, τα αμιγώς ηλεκτρικά XC40 Recharge και C40 Recharge έφεραν τη Volvo στην πρώτη θέση στα premium SUV της κατηγορίας C με ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, με ποσοστό 42,9% επί του συνόλου.

Για άλλη μια χρονιά, το XC90 κατέκτησε την πρώτη θέση στην κατηγορία των premium μεγάλων SUV. Οι πωλήσεις των XC90 και XC60 αυξήθηκαν κατά 75%, ενώ οι πωλήσεις των εκδόσεων Recharge του XC60 ενισχύθηκαν κατά σχεδόν 150% σε σύγκριση με το 2021.

Οι εταιρικές πωλήσεις ενισχύθηκαν κατά 27,8% συνολικά, σημειώνοντας αύξηση για ακόμη μία χρονιά, με τα μοντέλα της σειράς Recharge να διευρύνουν τις ταξινομήσεις τους κατά 23,1% σε σχέση με το 2021. Η προτίμηση που δείχνουν οι εταιρικοί πελάτες στα Volvo Recharge ενισχύεται από τα φορολογικά πλεονεκτήματα που απορρέουν από την επιλογή τους, όπως ο μηδενικός ή χαμηλός φόρος χρήσης. Επιπλέον, σημαντική αύξηση της τάξης του 48,4% σημείωσαν οι ταξινομήσεις της σειράς Recharge και ανάμεσα στους ιδιώτες.

Οι στόχοι της Volvo Car Hellas για την προώθηση της ηλεκτροκίνησης υποστηρίζονται και από τη σύμπραξη με την ElpeFuture, που δίνει στους νέους κατόχους των αμιγώς ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών Volvo προνομιακή πρόσβαση στο πανελλαδικό δίκτυο φόρτισης του ομίλου ενέργειας Helleniq Energy.

Η παράδοση που δημιουργεί η Volvo Car Hellas και το Επίσημο Δίκτυό της στην φροντίδα των πελατών Volvo, μέσα από προγράμματα και θεσμούς που αναβαθμίζουν την εμπειρία του πελάτη και ενισχύουν την εμπιστοσύνη του στη μάρκα, αντανακλάται επίσης στις πωλήσεις Γνήσιων Ανταλλακτικών και Αξεσουάρ Volvo, που σημείωσαν αύξηση κατά 21,4% έναντι του προηγούμενου έτους. Σημαντική συνεισφορά στο αποτέλεσμα έχει η μοναδική για τον κλάδο Εγγύηση Ανταλλακτικών για τον Πελάτη Εφ’όρου Ζωής, που δίνεται σε όλα τα Γνήσια Ανταλλακτικά Volvo ήδη από το 2021. Επιπλέον, το λανσάρισμα του Ηλεκτρονικού Καταλόγου Γνήσιων Αξεσουάρ Volvo στο volvocars.gr αναμένεται να δώσει περαιτέρω ώθηση στη διάθεση αξεσουάρ και προϊόντων της Volvo Lifestyle Collection παρέχοντας πληροφορίες, τιμές και τεχνικές προδιαγραφές.

«Το 2022 ήταν για εμάς μία χρόνια εντατικής προσπάθειας, ιδίως σε συστήματα και διαδικασίες που βελτιώνουν ακόμα περισσότερο την ικανοποίηση και την όλη εμπειρία του πελάτη», δηλώνει ο Νίκος Γιαννουσάς, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Volvo Car Hellas. «Είμαστε, επομένως, ιδιαίτερα ικανοποιημένοι που η πελατοκεντρική μας κουλτούρα μετουσιώθηκε σε επιτυχία, τόσο στις πωλήσεις όσο και στην ικανοποίηση των πελατών μας. Με πίστη στο στρατηγικό μας πλάνο, προσβλέπουμε σε μια ακόμα πιο πετυχημένη χρονιά το 2023».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.