Ένα από τα πιο πολυσύχναστα λιμάνια του κόσμου και κύριος εμπορευματικός κόμβος, αυτό της Σιγκαπούρης, θα απαιτήσει από όλα τα νέα μικρά και μεσαία πλοία (harbor craft) να είναι “net zero” από το 2030. πλοία μηδενικών εκπομπών

Η Ναυτιλιακή και Λιμενική Αρχή της Σιγκαπούρης (MPA) όρισε οτι όλα τα νέα λιμενικά σκάφη πρέπει να είναι ηλεκτρικά, να χρησιμοποιούν βιοκαύσιμα B100 ή να είναι συμβατά με “καθαρά” καύσιμα όπως το υδρογόνο, έως το 2030 . Είναι ένα βήμα προς τον απώτερο στόχο μηδενικών εκπομπών ρύπων από όλα τα πλοία μέχρι το 2050.

Yangtze-River-ηλεκτρικό κρουαζιερόπλοιο

Τα πιλοτικά προγράμματα της MPA Singapore για το πρώτο ηλεκτρικό πορθμείο και το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό σκάφος ανταλλαγής μπαταριών, το Hydromover, θα ξεκινήσουν φέτος. Ο πρώτος σταθμός φόρτισης ηλεκτρικών πλοίων της MPA θα λειτουργήσει φέτος στις εγκαταστάσεις της Shell στο Pulau Bukom. Επιπλέον η MPA θα παρουσιάσει ένα πλάνο εγκατάστασης σταθμών φόρτισης για το λιμάνι, με ορίζοντα το 2025.

Η MPA θα δημοσιεύσει μια “εκδήλωση ενδιαφέροντος” μέσα στο Q2 2023. Μέσω αυτής θα ζητήσει προτάσεις για το σχεδιασμό και την ανάπτυξη, τη συγκέντρωση ζήτησης και την χρηματοδότηση για νέα ηλεκτρικά σκάφη.

Η παγκόσμια ναυτιλία συμβάλλει σημαντικά στις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου. Σύμφωνα με το International Maritime Organization, η ναυτιλία ευθύνεται για περίπου το 3% των παγκόσμιων εκπομπών.

Γιάννης Τσομπάνογλου

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!

Δείτε επίσης:

Το μεγαλύτερο ηλεκτρικό πλοίο του κόσμου θα μεταφέρει 2.100 επιβάτες

Πηγή: Electrek

πλοία μηδενικών εκπομπών

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.