Πριν την πρώτη, επίσημη πτήση του, η Airbus έχει να πραγματοποιήσει μερικές δοκιμές ακόμη. Αυτές συμπεριλαμβάνουν τα συστήματα ελέγχου αλλά και τους ηλεκτροκινητήρες που περιστρέφουν τους 8 έλικές του. Το άνοιγμα των φτερών του είναι 12m και σε αυτά βρίσκονται οι 6 από τους έλικες, με τους άλλους 2 να εντοπίζονται στο ουριαίο τμήμα. Η εταιρεία ανακοίνωσε στάθμη θορύβου κάτω από 65 dBa κατά τις υπερπτήσεις και κάτω από 70 dBa κατά την προσγείωση/απογείωση.
Τι διαφορά έχουν τα eVTOLs από τα παραδοσιακά ελικόπτερα; Μα, φυσικά, είναι ηλεκτρικά και σχεδιασμένα ειδικά για να εξυπηρετούν μικρές αποστάσεις με ταχύτητα και ευελιξία, αλλά και ευκολότερο χειρισμό σε σχέση με ένα κλασικό ελικόπτερο, όπως και μεγαλύτερη ασφάλεια. Αυτά, βέβαια, μένει να φανούν στην πράξη. Όσο για τα 80 Km αυτονομίας, μπορεί να ακούγονται λίγα, αλλά σε ευθεία γραμμή μπορούν σχεδόν να “ενώσουν”, για παράδειγμα, το κέντρο της Αθήνας με το νησί της Άνδρου ή το Ναύπλιο, μέσα σε περίπου 45′.
Όσο για την νομοθεσία που θα τα ρυθμίζει, είναι νωρίς ακόμα, αλλά βήματα έχουν ήδη γίνει ακόμα και στην Ελλάδα.
Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!
Δείτε επίσης:
Πηγή: Electrive.com