Μια δημοσκόπηση που ξεκίνησε από την Xiaomi τον Απρίλιο ρωτούσε ευθέως το κοινό ποια τιμή θα ήταν διατεθειμένοι να πληρώσουν για το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητό της.

1,7 εκατομμύρια άνθρωποι απάντησαν και το 70% από αυτούς είπαν πως δεν θα ήθελαν το αυτοκίνητο να κοστίζει περισσότερο από 150.000 RMB, ήτοι περίπου €22.000. Είναι αρκετά ενδιαφέρον ότι το 10% των συμμετεχόντων δεν θα είχε πρόβλημα να κοστίζει περισσότερο από 300.000 RMB ή €44.000.

Σύμφωνα με κινεζικά μέσα ενημέρωσης, το επερχόμενο Xiaomi EV θα είναι στην πραγματικότητα ένα 4θυρο σεντάν και μάλλον θα ξεπεράσει κατά πολύ την ανώτατη πιθανή τιμή του poll. Θα είναι ένα premium μοντέλο με πολλά “extras” που θα κοστίζει πάνω από €45.000. Καθώς κάνει τα πρώτα της βήματα στην αυτοκινητοβιομηχανία, η Xiaomi αντιλαμβάνεται ότι η αλυσίδα εφοδιασμού είναι πολύ πιο περίπλοκη από αυτή των smartphones.

Το όνειρο του “προσιτού” Xiaomi EV ξεθωριάζει

Με την κινεζική αγορά EV να αναπτύσσεται τόσο γρήγορα όσο αυτή τη στιγμή, η Xiaomi βρίσκεται σε δύσκολη θέση. Δεν θα κυκλοφορήσει το αυτοκίνητό της νωρίτερα από το 2024, αλλά πρέπει να διασφαλίσει ότι όταν αυτό συμβεί, θα είναι ανταγωνιστικό σε εξοπλισμό, σχεδιασμό και τιμή αγοράς.  Η εταιρεία συνειδητοποίησε γρήγορα ότι η κατασκευή ενός φθηνού αυτοκινήτου δεν είναι κάτι το εφικτό.

Η Xiaomi στοιχηματίζει το μέλλον του αυτοκινήτου της στις αυτόνομες ικανότητές του και στις λύσεις λογισμικού της. Έτσι, συμφώνησε να χρησιμοποιήσει αισθητήρες LiDAR που παρέχονται από την Hesai Technology, η οποία ειδικεύεται στην ρομποτική. Ο υβριδικός αισθητήρας στερεάς κατάστασης LiDAR AT128 της Hesai είναι η επιλογή της Xiaomi και θα υποστηρίζεται από πρόσθετα ραντάρ στο EV της. Η επιλογή solid-state αισθητήρων LiDAR έναντι των υβριδικών προσφέρει πολύ μεγαλύτερη γωνία θέασης (λήψης). Αυτό τους καθιστά καλύτερους στην κάλυψη των τυφλών σημείων.

Τέλος, το οτι θα πρόκειται για sedan μοντέλο, δημιουργεί αμφιβολίες ως προς τη διαθεσιμότητά του στην Ευρώπη. Τα sedan είναι ιδιαίτερα δημοφιλή στην Κίνα και παραμένουν μια βιώσιμη επιλογή για τους κατασκευαστές. Στην Ευρώπη και στις ΗΠΑ, όμως, τείνουν να εκλείψουν εις όφελος των SUVs/Crossovers και λοιπών κατηγοριών.

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!

Δείτε επίσης:

Xiaomi EV, νέος παίκτης στην αγορά της ηλεκτροκίνησης

Πηγή: ArenaEV

Προηγούμενο άρθροReview: Xiaomi Electric Scooter 4 Pro!
Επόμενο άρθροΔιαθέσιμη η “οικολογική πλοήγηση” μέσω Google Maps στην Ελλάδα
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.