Το ID. LIFE αντιπροσωπεύει το όραμα της Volkswagen για ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην εισαγωγική κατηγορία. Το concept που παρουσίασε η μάρκα στο Μόναχο τον περασμένο Σεπτέμβριο, εκφράζει με τον καλύτερο τρόπο τον συνδυασμό αειφορίας και βιώσιμης κινητικότητας με τις ψηφιακές τεχνολογίες, με ένα ξεχωριστό design μπροστά από την εποχή του, που αναμφισβήτητα θα παραμείνει σύγχρονο για πολλά χρόνια. Όλα αυτά, στοχεύοντας ένα προσιτό για τους καταναλωτές πεδίο τιμών, ανάμεσα στις 20.000 με 25.000 ευρώ. Το μοντέλο, που αναμένεται να μπει στην παραγωγή το 2025, χαρακτηρίζεται επίσης από αθρόα χρήση φυσικών και ανακυκλωμένων υλικών.

Η αειφορία χαρακτηρίζει το ID. LIFE σε κάθε σημείο του. Το compact crossover όχι μόνο κινείται με μηδενικές τοπικές εκπομπές ρύπων χάρη στο ηλεκτρικό κινητήριο σύστημα, επιπρόσθετα είναι κατασκευασμένο από φυσικές πρώτες ύλες και ανακυκλωμένα υλικά. «Το ID. LIFE δίνει μία πρώτη εικόνα “μέσα από την κλειδαρότρυπα” των μικρών ηλεκτρικών αυτοκινήτων μας, στο μέλλον», δήλωσε ο Jozef Kabaň, Επικεφαλής Σχεδιασμού στη Volkswagen. «Καινοτομία, αειφορία και διαχρονικότητα είναι τα στοιχεία που μας εμπνέουν και μας καθοδηγούν», ολοκλήρωσε.

The “sustainability” factor

Το ID. LIFE συνδυάζει αρμονικά μοντέρνα σχεδιαστικά στοιχεία με παραδοσιακές φόρμες. Για παράδειγμα, τα υλικά για τις ιδιαίτερες επενδύσεις της οροφής και το μπροστινό τμήμα είναι από ανακυκλωμένες πλαστικές φιάλες. Μία από τις στρώσεις βαφής του αμαξώματος περιλαμβάνει ρινίσματα ξύλου ως φυσική χρωστική και έναν παράγοντα σκλήρυνσης οργανικής προέλευσης. Οργανικά έλαια, φυσική γόμμα και φλοιός ρυζιού είναι μερικές μόνο από τις φυσικές πρώτες ύλες για την κατασκευή των ελαστικών του μοντέλου.

Το εσωτερικό του ID. LIFE επίσης ακολουθεί μία φιλοσοφία αειφορίας. Οι ξύλινες επενδύσεις  χρησιμοποιούν φύλο από βιώσιμες δασικές φυτείες. Τα καθίσματα διαθέτουν Artverlours Eco καλύμματα, με μεγάλο ποσοστό χρήσης ανακυκλωμένων υλικών, που βασίζονται σε πρώτη ύλη που προκύπτει από ανακύκλωση πλαστικών απορριμμάτων.

Με το ID. LIFE, ένα προσιτό οικονομικά μοντέλο στην εισαγωγική κατηγορία, η Volkswagen σκοπεύει να κάνει τη βιώσιμη κινητικότητα διαθέσιμη σε ακόμα περισσότερο κόσμο, επεκτείνοντας τη στρατηγική ACCELERATE. Η εταιρεία έχει στόχο να αυξήσει το ποσοστό των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της τουλάχιστον στο 70% των πωλήσεών της στην Ευρώπη και στο 50% των αντίστοιχων σε Βόρεια Αμερική και Κίνα, μέχρι το 2030. Με την επιθετική, φιλόδοξη στρατηγική της για την ηλεκτροκίνηση, η Volkswagen στοχεύει ξεκάθαρα να καταστεί ξεκάθαρα η πρώτη επιλογή για τη βιώσιμη κινητικότητα.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.