Τα ηλεκτρικά σκούτερ αρχίζουν και βρίσκουν θέση στα αστικά κέντρα, ακόμα και της Ελλάδας, αποτελώντας μια βιώσιμη εναλλακτική για τις καθημερινές μετακινήσεις χιλιάδων πολιτών. Και πέρα από τα μεγάλα, γνωστά brands μοτοσυκλετών που έχουν λανσάρει δικά τους μοντέλα (όπως η Vespa Elettrica, για παράδειγμα), δεκάδες νέες εταιρείες “ξεφυτρώνουν” με γοργούς ρυθμούς (όπως η Red Electric), προσφέροντας ηλεκτρικά σκούτερ για κάθε γούστο.

Αν θέλετε να πάρετε μια “γεύση” του τι “έρχεται” στην αγορά, λοιπόν, ιδού η Red Electric. Δραστηριοποιείται μόνο στη Γαλλία αυτή τη στιγμή αλλά η γκάμα των τριών μοντέλων της είναι πολύ ενδιαφέρουσα. Τα ονομάζει RedE 2Go (ready to go) και έχουν αρκετά μεγάλη αυτονομία, αλλά και επιδόσεις, για όποιον τις χρειάζεται.

Red Electric RedE 2Go E50, E100 και E125

Τα RedE 2Go E50, E100 και Ε125 έχουν 2, 3 ή 4 μπαταρίες αντίστοιχα, κρυμμένες στο εσωτερικό τους. Το E50, παραδόξως, είναι αυτό με τη μεγαλύτερη αυτονομία, που αγγίζει τα 300 Km, σύμφωνα με την εταιρεία. Η τελική του ταχύτητα δεν ξεπερνά τα 45 Km/h και η ισχύς του εντοπίζεται στα 4.000 Watts, υπέρ-αρκετή για να ανεβείτε σε οποιαδήποτε κλίση.

Για όποιον θέλει μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το E100 μπορεί να φτάσει τα 80 Km/h, αλλά με μικρότερη αυτονομία που αγγίζει τα 220 Km. Έχει ισχύ 6.000 Watts και είναι μάλλον το μοντέλο που θα προτιμούσαν οι περισσότεροι χρήστες στην Ελλάδα, με βάση τα specs του.

Τέλος, το E125 έχει αυτονομία 200 Km αλλά είναι το ισχυρότερο όλων, με ηλεκτροκινητήρα 11.000 Watts (14,7 HP) και τελική 120 Km/h, ουσιαστικά θυμίζοντας σε μεγάλο βαθμό ένα συμβατικό, τετράχρονο 125άρι.

Και τα τρία μοντέλα έχουν οθόνη 7″ και είναι αδιάβροχα με βάση το IP67 πρότυπο, ενώ έχουν και ενσωματωμένο GPS για πλοήγηση. Είναι keyless και μπορείτε να τα ενεργοποιείτε/απενεργοποιείτε από τα smartphone σας, στο οποίο βλέπετε και πληροφορίες για την κατάστασή τους.

Επιπλέον, έχουν ενσωματωμένο αντικλεπτικό σύστημα που κλειδώνει τους τροχούς και όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα, ενώ το GPS μπορεί να σας δείξει το στίγμα του σκούτερ, αν κλαπεί. Και το “κερασάκι” είναι η αυτόματη κλήση των πρώτων βοηθειών, αν ανιχνευτεί πτώση ή σύγκρουση του σκούτερ.

Για τη φόρτιση μπορεί να χρησιμοποιηθεί είτε ο HSC ταχυφορτιστής (με τις μπαταρίες εκτός του οχήματος), είτε μια απλή σύνδεση στην πρίζα του δικτύου ενέργειας (2 ώρες και 30 λεπτά για μια πλήρη φόρτιση).

Τα RedE 2Go θα είναι διαθέσιμα σε μαύρο, γκρι, μπλε και κόκκινο χρώμα, από €3.490 για το μικρότερο μοντέλο, ξεκινώντας τον Οκτώβριο. Δυστυχώς μόνο στη Γαλλία προς το παρόν, όπως είπαμε, αλλά σύντομα και η Ελλάδα θα έχει πολλές επιλογές στην κατηγορία των ηλεκτρικών σκούτερ.

Πηγή: Rideapart

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.