Μια “τριπλή πρεμιέρα” πραγματοποίησε σήμερα η Audi Hellas στη Βουλιαγμένη Αττικής, αποκαλύπτοντας τα νέα Q6 e-tron, Q5 και A5. Με τις προσθήκες αυτές στη γκάμα της η εταιρεία έστειλε ένα μήνυμα προς κάθε κατεύθυνση, όσον αφορά τη νυν στρατηγική και τους στόχους της, γύρω από την αυτοκίνηση και την ηλεκτροκίνηση πιο συγκεκριμένα.

Όπως ίσως θα θυμάστε, ο αρχικός στόχος της Audi ήταν να λανσάρει μόνο ηλεκτρικά οχήματα από το 2026. Έτσι είχαμε ακούσει στην παρουσίαση του Q4 e-tron, πριν 3 χρόνια, αλλά φυσικά τα δεδομένα έχουν αλλάξει πολύ από τότε και έχουν φέρει αναπροσαρμογές στα πλάνα όλων των κατασκευαστών αλλά και της Ευρώπης στο σύνολό της. Έτσι, η Audi πλέον “τραβά” την γραμμή στο 2027, καθώς από την πρώτη ημέρα του έτους αυτού θα πάψει να λανσάρει θερμικά μοντέλα. Ωστόσο, θερμικά θα συνεχίσουν να βγαίνουν από τη γραμμή παραγωγής της μέχρι το 2033 τουλάχιστον, δείχνοντας ξεκάθαρα οτι η μεταβατική περίοδος προς την ηλεκτροκίνηση θα συνεχιστεί για περίπου μια δεκαετία ακόμα, τουλάχιστον όσον αφορά το συγκεκριμένο brand του Ομίλου Volkswagen.

Απόδειξη είναι και τα νέα μοντέλα που είδαμε σήμερα από κοντά. Τα A5 και Q5 λανσαρίστηκαν με turbo κινητήρες βενζίνης και diesel αλλά με στάνταρ το υβριδικό (MHEV) σύστημα των 48V, που θα τους προσφέρει 24 ηλεκτρικούς ίππους σε πολλές συνθήκες και σενάρια λειτουργίας. Επιπλέον θα τα δούμε και σε plug-in εκδόσεις μέσα στο 2025, αν και ελαφρώς αργότερα, μετά το καλοκαίρι. Έτσι, η εταιρεία κλείνει το μάτι στους παραδοσιακούς της πελάτες που επιμένουν θερμικά, εκμεταλλευόμενη όμως τις δυνατότητες και τα πλεονεκτήματα των υβριδικών συστημάτων κίνησης.

Όσον αφορά το Q6 e-tron που προφανώς μας αφορά περισσότερο, ως Μέσο που επικεντρώνεται στην ηλεκτροκίνηση, η 800V πλατφόρμα PPE δείχνει σύγχρονη και ικανή να κοιτάξει τον ανταγωνισμό στα μάτια, με μέγιστη ισχύ φόρτισης τα 270KW, αυτονομία μέχρι και πάνω από 630 Km χάρη στην μπαταρία των 94,9 -ωφέλιμων- KWh και έως 388 ίππους στην κορυφαία έκδοση AWD-Quattro, με κινητήρα μόνιμου μαγνήτη πίσω και ασύγχρονου εμπρός. Η ρυθμιζόμενη ανάρτηση (προαιρετικά αερανάρτηση) υπόσχεται… θαύματα, όπως και η διάταξη πολλαπλών συνδέσμων (5 τον αριθμό), σε μια προσπάθεια να “κρυφτεί” το βάρος των σχεδόν 2.400 Kg. Τεχνολογικά και από πλευράς infotainment το Q6 είναι σαφώς αναβαθμισμένο (όπως και το A6 με το οποίο μοιράζονται αρκετά, άλλωστε), αλλά αν θέλετε να μάθετε περισσότερα, δείτε το Δελτίο Τύπου που αναδημοσιεύσαμε νωρίτερα, όπου αναγράφονται και οι τιμές λιανικής των διαφόρων εκδόσεων.

Ίσως πιο σημαντικό είναι να αναφέρουμε την έμφαση που δόθηκε από τους ανθρώπους της Kosmocar-Audi στο θέμα του after-sales, πέραν της premium κατασκευής και φιλοσοφίας των νέων μοντέλων. Η εταιρεία θέλει να το αναδείξει ως το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα στην Ελλάδα έναντι των νέων brands, κυρίως εκ Κίνας, τα οποία καταφθάνουν στη χώρα μας με ταχύτατους ρυθμούς και προσπαθούν να γίνουν “established” μέσω συνεργασιών και του δικτύου του εκάστοτε εισαγωγέα. Εκεί θέλει να “χτυπήσει” τον ανταγωνισμό η Audi, διατηρώντας τους πιστούς της πελάτες και το παραδοσιακό κοινό της που επιλέγει μοντέλα όπως τα Q6, Q5 και A5, είτε μέσω leasing, είτε αποκτώντας το ιδιωτικά.

Το δεδομένο είναι οτι ο πλήρης εξηλεκτρισμός έρχεται για την Audi, αλλά η κατάσταση είναι σαφώς πιο δυναμική και θα ακολουθεί τις εξελίξεις τα επόμενα χρόνια, με την παραγωγή να προσαρμόζεται ανάλογα με την προσφορά και τη ζήτηση θερμικών και ηλεκτρικών μοντέλων. Είτε θέλετε τα μεν, λοιπόν, είτε τα δε, το Ingolstadt φιλοδοξεί να καλύπτει τις ανάγκες σας για αρκετό καιρό ακόμη…

Δείτε το Δελτίο Τύπου για το Audi Q6 e-tron εδώ

Δείτε το Δελτίο Τύπου για το Audi A5 εδώ

Δείτε το Δελτίο Τύπου για το Audi Q5 εδώ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.