Η EV πλατφόρμα MEB του VW Group μας έχει ήδη προσφέρει αρκετά (και δημοφιλή, βάσει πωλήσεων) μοντέλα. Για παράδειγμα, το VW ID.3, το οποίο ήδη σας έχουμε παρουσιάσει υπερ-αναλυτικά, όπως και το ID.4. Αλλά και το Skoda Enyaq iV, το οποίο επίσης οδηγήσαμε πρόσφατα και μας άφησε πολύ καλές εντυπώσεις. Ωστόσο, η Audi δεν θα μπορούσε να μείνει εκτός παιχνιδιού. Το Audi Q4 e-tron (και το Q4 e-tron Sportback) ήρθαν για να προσφέρουν μια πιο premium επιλογή στην κατηγορία των “μεγάλων” compact SUVs, βασισμένα στην ίδια πλατφόρμα. Το GetElectric.gr ήταν στην επίσημη ελληνική παρουσίαση του Q4 e-tron και είχαμε την ευκαιρία να μάθουμε τα πάντα για το νέο μοντέλο της Audi, αλλά και να το οδηγήσουμε για λίγες ώρες, εντός και εκτός πόλης!

Audi: 100% BEV από το 2026

Στο πλαίσιο της παρουσίασης, οδηγήσαμε το Audi Q4 e-tron και εν συνεχεία οι άνθρωποι της Audi-Kosmocar εμβάθυναν στα τεχνικά του οχήματος, προσφέροντάς μας αρκετές πληροφορίες. Ωστόσο, η έναρξη έγινε με τα γενικότερα πλάνα της Audi, για την επόμενη πενταετία. “100% BEV”, λοιπόν, από το 2026, καθώς όλα ανεξαιρέτως τα μοντέλα της εταιρείας, σε όλες τις αγορές που δραστηροποιείται, θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά. Ο στόχος είναι σαφής και απ’ότι φαίνεται, η Audi θα μείνει πιστή σε αυτόν. Μάλιστα, το e-roadmap της προβλέπει 30 νέα ηλεκτρικά μοντέλα μέχρι το 2025, με τα 20 εξ’αυτών να είναι BEVs. Πρόκειται για μια επένδυση ύψους €12 δις που θα μειώσει τις εκπομπές CO2 κατά 30% και θα αφορά το 50% των ετήσιων πωλήσεών της.

Τα επερχόμενα μοντέλα της Audi θα βασιστούν σε 4 διαφορετικές πλατφόρμες. Την γνωστή μας MEB για τα μικρότερα, entry-level μοντέλα της (Α1-Q4), αντίστοιχη της σημερινής MQB. Την PPE για τα μεσαία και μεγάλα premium EVs (A4-A8 και Q5-Q8), η οποία έχει αναπτυχθεί από κοινού με την Porsche. Highlight της, η υποστήριξη δομής 800V με ταχεία φόρτιση 350 kW, που σίγουρα αναμένουμε με ανυπομονησία. Έπειτα, η πλατφόρμα MLB evo (e-tron και e-tron sportback), η οποία βασίζεται στην σημερινή MLB. Τέλος, η J1, που αφορά EVs υψηλών επιδόσεων (π.χ. e-tron GT και Porsche Taycan EV).

Με βάση τα παραπάνω θα πορευθεί η εταιρεία τα επόμενα χρόνια, λοιπόν, οπότε είναι βέβαιο πως θα δοκιμάσουμε αρκετά νέα EVs της… πάμε, όμως, να εστιάσουμε στα Audi Q4 e-tron & e-tron Sportback!

Σχεδίαση και χώροι

Εξ’αρχής, αυτό που έγινε σαφές είναι πως το Q4 e-tron εστιάζει στην premium αίσθηση και τους διαθέσιμους χώρους, χωρίς να “ξεφεύγει” σε διαστάσεις. Είναι μικρότερο από το συμβατικό Q7, για παράδειγμα, αλλά προσφέρει περισσότερο χώρο για τους επιβάτες (1.828mm έναντι 1.808mm)! Ένα από τα μεγάλα “υπέρ” των EV platforms, άλλωστε, είναι η απελευθέρωση πολύτιμου χώρου. Η μπαταρία τοποθετείται χαμηλά, στο πάτωμα, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας βρίσκεται κάτω από το port-baggage. Στο εμπρός μέρος έχουμε λίγα περιφερειακά, ενώ δεν υπάρχει τούνελ για μετάδοση, εξάτμιση κ.λπ.

Αυτά μεταφράζονται σε περισσότερο χώρο για τους επιβάτες, ακόμα και με μικρές εξωτερικές διαστάσεις. Το Q4 e-tron έχει μήκος 4,59m, χώρο αποσκευών 520 lt και αρκετούς, μικρότερους αποθηκευτικούς χώρους μέσα στην καμπίνα (σχεδόν 25 lt). ‘Ενα άλλο πλεονέκτημα των BEVs είναι και ο πολύ μικρός κύκλος στροφής (στα 10,2m για τα RWD και στα 11,5m για το Quattro), ελλείψει μετάδοσης εμπρός. Σε συνδυασμό με τους μικρούς προβόλους (855 cm εμπρός), οι ελιγμοί σε parking και τα στενά της πόλης γίνονται πολύ πιο εύκολοι.

Η ευμεγέθης μάσκα φέρει το σήμα της Audi με μαύρο background, ώστε να ξεχωρίζει. Ορισμένοι θα προτιμήσουν την Sportback εκδοχή, όπου το C-pillar καταλήγει στην αεροτομή. Περί ορέξεως, βέβαια, αφού προσωπικά βρήκα την απλή έκδοση πιο ενδιαφέρουσα, σχεδιαστικά. Στην Sportback έκδοση, ο χώρος κεφαλής για τους πίσω είναι 96 cm, έναντι 98,4 cm στην SUV. Τέλος, ένα… παράδοξο είναι πως ο χώρος αποσκευών είναι μεγαλύτερος στο Sportback (535 lt), αν και με ριγμένα τα καθίσματα, η… τάξη αποκαθίσταται (1.490 lt έναντι 1.460 lt).

Φώτα, εσωτερικό, χειριστήρια

Τα LED φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω είναι αποδοτικά αλλά και καλαίσθητα. Για τα εμπρός υπάρχει και επιλογή Matrix LED με 4 διαφορετικά DRL patterns αλλά και προηγμένες λειτουργίες (αυτόματης δέσμης κ.λπ.). Στο πίσω μέρος έχουμε ενιαία LED λωρίδα φωτισμού που διατρέχει όλο το πλάτος του οχήματος. Φυσικά, στην έκδοση Sportback αλλάζει και η ορατότητα από το πίσω τζάμι, ελαφρώς προς το χειρότερο.

Περνώντας στο εσωτερικό, έχουμε επίπεδο τιμόνι (άνω και κάτω) στον standard εξοπλισμό. Η κεντρική κονσόλα είναι “floating” και διαχωρίζεται από τα πλήκτρα ελέγχου των περισσότερων λειτουργιών και την οθόνη MMI των 10,1-11,6″, τα οποία “κοιτούν” τον οδηγό, δημιουργώντας μια οδηγοκεντρική αίσθηση. Αρκετά από τα πλήκτρα είναι αφής, αλλά όχι όλα, όπως μας αρέσει. Το καλό είναι πως η απόκριση τους είναι πολύ καλή, όπως και της οθόνης, κάτι που ήταν και το “παράπονό” μας στο ID.3, όταν το δοκιμάσαμε. Φυσικά, όλα τα υλικά είναι premium και οικολογικά, ενώ το e-tron logo δεσπόζει στο ταμπλώ, μπροστά από τον συνοδηγό.

Είχαμε την τύχη να οδηγήσουμε μοντέλο με HUD στον εξοπλισμό. Η ένδειξη που προβάλλεται “στον δρόμο”, μπροστά από τον οδηγό, όντως είναι αρκετά χρήσιμη. Τραβά τα μάτια σας από το καντράν καθώς εκεί βλέπετε την ταχύτητα, πληροφορίες για το Adaptive Cruise Control αλλά και τα “βελάκια” που σας πλοηγούν με χρήση GPS. Επίσης, ρυθμίζεται καθ’ύψος, ενώ θα εξοικειωθείτε γρήγορα μαζί της. Όσο για την οθόνη πίσω από το τιμόνι, είναι 10,25″, ενώ έρχεται σε 3 διαφορετικές εκδόσεις (Digital Cockpit ή Virtual Cockpit με 2-3 layouts).

Αμάξωμα και βάρος

Όπως όλα τα ηλεκτρικά SUVs, το Audi Q4 e-tron είναι… “βαρύ”. Σε σχέση με τα συμβατικά μοντέλα, τουλάχιστον. Ξεκινά από τα 1.965 Kg και φτάνει τα 2.210 Kg, ανάλογα με τον εξοπλισμό και την έκδοση. Το Sportback, είναι μόλις 5 Kg βαρύτερο, ευτυχώς. Το βάρος αυτό προέρχεται από την μπαταρία, κυρίως, η οποία ζυγίζει 352 Kg στην έκδοση Q4 35 e-tron και 515 Kg για τα Q4 40 e-tron και Q4 50 e-tron Quattro. Επίσης, το πλαίσιο του σασί που την προστατεύει είναι από θερμικά επεξεργασμένο χάλυβα και “μέσα” του υπάρχουν επιπλέον προφίλ αλουμινίου, για μεγαλύτερη προστασία.

Βέβαια, η κατανομή αγγίζει το 50:50 και το κέντρο βάρος του οχήματος είναι πολύ χαμηλά, όπως σε όλα τα EVs. Έτσι, οι σχεδόν 2 τόνοι αφήνουν μια πολύ πιο “ελαφριά” αίσθηση στον οδηγό, κάτι που εξακολουθεί να εκπλήσσει όσους οδηγούν για πρώτη φορά ένα ηλεκτρικό όχημα. Η δυνατότητα ρυμούλκησης αγγίζει τα 1.000 Kg (1.200 για το Quattro).

Τροχοί και ανάρτηση

Το Q4 e-tron “πατά” σε τροχούς 19-21″ και εμπρός έχουμε ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων με γόνατα McPherson, ενώ πίσω ανάρτηση 5 συνδέσμων. Η standard επιλογή είναι η Comfort με 18cm απόσταση από το έδαφος. Υπάρχει όμως και η Sport, χαμηλωμένη κατά 15-10mm (εμπρός-πίσω), με ηλεκτρονικά ελεγχόμενη απόσβεση DCC. Και υπάρχει η Comfort για… off-road καταστάσεις, με απόσταση από το έδαφος αυξημένη κατά 18mm εμπρός και 9mm πίσω.

Προλάβαμε να βγάλουμε το Q4 e-tron εκτός δρόμου στις λίγες ώρες που το είχαμε στη διαθεσή μας και μας άφησε θετικές εντυπώσεις. Σε γενικές γραμμές, αν και ένα τόσο βαρύ και ψηλό όχημα δεν εμπνέει ιδιαίτερα την σπορ οδήγηση, καταφέρνει να κρύψει το βάρος του και να ακολουθήσει τα inputs του οδηγού, όπως περιμέναμε. Το μόνο που δεν μας… ξετρέλανε ήταν η αίσθηση του πεντάλ του φρένου, για το οποίο θα μιλήσουμε στη συνέχεια.

Να σημειώσουμε πως το Q4 e-tron είναι το πρώτο Audi με ηλεκτρομηχανική κρεμαγιέρα (EPS) με ένα γρανάζι. Προαιρετικά διατίθεται και το σύστημα προοδευτικής στρέψης, ενώ σε γενικές γραμμές το τιμόνι είναι αρκετά ελαφρύ σε μικρές ταχύτητες και αρκετά “βαρύ” εκεί που χρειάζεται.

Ισχύς, επιδόσεις, μετάδοση

Διαθέσιμες θα βρείτε τρεις εκδόσεις, από πλευράς ισχύος/αυτονομίας. Η 35 e-tron και η 40 e-tron είναι RWD, με απόδοση 170 και 204 ίππων αντίστοιχα. Η ροπή αγγίζει τα 310 Nm και το 0-100 Km/h έρχεται σε 9″ και 8,5″ αντίστοιχα. Η αναλογία κιλών ανά ίππο είναι τέτοια που δεν μπορεί να βάλει “φωτιά στην άσφαλτο”, φυσικά. Οι ρεπρίζ, όμως, ειδικά μέχρι τα 100 Km/h, είναι πολύ καλές και θα καλύψουν τον μέσο οδηγό. Όσο για την τελική ταχύτητα, περιορίζεται στα 160 Km/h. Ο κινητήρας είναι μόνιμου μαγνήτη (PSM) και ζυγίζει 90 Kg. Η ισχύς μεταφέρεται στους τροχούς μέσω ενός κιβωτίου μιας σχέσης, βάρους 21,4 Kg.

Για τους πιο απαιτητικούς, υπάρχει η έκδοση Q4 50 e-tron Quattro. Σε αυτήν έχουμε ένα επιπλέον ηλεκτροκινητήρα (επαγωγικό-ASM) που κινεί τους εμπρός τροχούς, όταν απαιτηθεί. Είτε κατά την επιτάχυνση στην ευθεία, είτε κατά την έλλειψη πρόσφυσης ενώ στρίβετε ή σε ολισθηρά εδάφη. Έτσι, έχουμε επιπλέον 109 ίππους στους εμπρός τροχούς, με το σύνολο να φθάνει τους 299. Αυτός ο κινητήρας ζυγίζει 60 Kg και καταναλώνει ελάχιστη ενέργεια όταν δεν λειτουργεί, εκ κατασκευής. Η ροπή ανέρχεται στα 460 Nm και το 0-100 Km/h έρχεται αρκετά νωρίτερα, στα 6,2″. Τέλος, και η τελική είναι αυξημένη, στα 180 Km/h, ενώ σημειώνουμε πως υπάρχει και το “Boost Function” που προσφέρει άλλους 34 ίππους, υπό συγκεκριμένες συνθήκες, όταν απαιτηθεί (μπαταρία πάνω από το 88% και θερμοκρασία της μεταξύ 25-50 βαθμών).

Φρένα και ανάκτηση ενέργειας

Όσον αφορά τα φρένα, εμπρός έχουμε δίσκους 330-358mm, ενώ πίσω έχουμε ταμπούρα, όπως σε όλα τα EVs της MEB πλατφόρμας. Η αναγεννητική πέδηση λειτουργεί μέχρι και τα 0,3g επιβράδυνσης, τα οποία αρκούν για ένα μεγάλο ποσοστό της καθημερινής χρήσης. Τα μεγάλα εμπρός φρένα αναλαμβάνουν τα υπόλοιπα, μαζί με τα ταμπούρα, τα οποία έχουμε διαπιστώσει πως είναι επαρκέστατα.

Από πλευράς αποτελεσματικότητας μείναμε ικανοποιημένοι. Ωστόσο, η αίσθηση του πεντάλ του φρένου είναι κάτι που απαιτεί ημέρες εξοικείωσης, τις οποίες δεν είχαμε στη διάθεσή μας. Στην αρχή του εύρους του, το πεντάλ έχει πολύ μικρή αντίσταση και ενεργοποιεί μόνο τα e-brakes, για επιβράδυνση με μηδενική φθορά των φρένων και μέγιστη ανάκτηση ενέργειας, Από ένα σημείο πίεσης και πέρα, ενεργοποιούνται τα μηχανικά φρένα και έχουμε ένα “κανονικό” feedback. Μάλλον θα προτιμούσαμε μια σταθερή αίσθηση σε όλο το εύρος του πεντάλ, αλλά ίσως με τον καιρό να το συνηθίζαμε.

Η ανάκτηση ενέργειας αλλάζει μέσω των paddles πίσω από το τιμόνι σε Level 0, Level 1 (0,06g), Level 2 (0,1g) και Level 3 (0,15g). Αν από τον επιλογέα στην κεντρική κονσόλα επιλέξετε το B mode, τότε ενεργοποιείται το Level 3. Μέσα στην πόλη και ειδικά σε περιοχές με μεγάλες κατηφόρας θα βρείτε το B αρκετά ευχάριστο και χρήσιμο, ενώ σε ανοιχτό δρόμο, τα 1 και 2 είναι ιδανικά. Μέσω της κύριας οθόνης μπορείτε να επιλέξετε μεταξύ των Comfort, Auto, Efficiency, Individual και Dynamic modes, αλλά και του Off-road στην έκδοση Quattro. Τέλος, υπάρχει και τοRange Profile όπου περιορίζεται στο ελάχιστο η κατανάλωση (έως 90 Km/h).

Αυτονομία και φόρτιση

Πάμε και στο ενδιαφέρον κομμάτι της αυτονομίας. Το “μικρό” Q4 35 e-tron έχει μπαταρία 52 kWh ενώ τα 40 και 50 έχουν μπαταρία 77 kWh. Αμφότερες έχουν τάση λειτουργίας 240-408V, ενώ είναι ενεργά θερμαινόμενες και ψυχόμενες, με στοιχεία της LG. Μάλιστα, έχουν ένα αποκλειστικά “δικό τους” κύκλωμα θέρμανσης/ψύξης, ξεχωριστό από των μοτέρ/controller/φορτιστή. Η αυτονομία του 35 e-tron αγγίζει τα 313-341 Km, με το Sportback να είναι ελαφρώς πιο οικονομικό (έως 349 Km). Η κατανάλωση που αναφέρει η Audi ανέρχεται στις 17-19,1 kWh/100 Km (16,6-18,6 για το Sportback). Ο on-board φορτιστής είναι 7,2 kW και την γεμίζει σε 7,5 ώρες. Η ταχεία φόρτιση DC αγγίζει τα 100 kW και κάνει το 5-80% σε 38′.

Το 40 e-tron έχει αυτονομία 475-520 Km, με κατανάλωση 17,3-19,3 kWh/100 Km. Το 50 e-tron Quattro έχει μειωμένη αυτονομία, όπως είναι αναμενόμενο, στα 443-788 Km (έως 497 Km στην Sportback έκδοση). Ο on-board φορτιστής στα δύο ανώτερα μοντέλα είναι 11 kW και υποστηρίζεται 125 kW ταχεία φόρτιση. Έτσι, παρά τη μεγαλύτερη μπαταρία, οι χρόνοι φόρτισης είναι ακριβώς οι ίδιοι σε όλα τα Q4 e-tron. Να σημειωθεί πως κατά την DC φόρτιση, μπορεί να ενεργοποιηθεί το AC για να βοηθήσει στην ψύξη της μπαταρίας, αν χρειαστεί. Το Type 2 καλώδιο φόρτισης του e-tron έχει μήκος 6m ενώ το καλώδιο οικιακής φόρτισης (σούκο) έχει μήκος 4,5m.

Εν τέλει, το κόστος χρήσης των Q4 e-tron κυμαίνεται μεταξύ €2 και €2,4 ανά 100 Km, με τις σημερινές τιμές ενέργειας. Στην πράξη, με το 40 e-tron, δύο επιβαίνοντες, τον κλιματισμό στο full, πάντα ενεργό το Dynamic mode και αρκετά σημεία όπου πιέσαμε τον ηλεκτροκινητήρα για να διαπιστώσουμε τις επιδόσεις, είδαμε στο τέλος της ημέρας μια κατανάλωση κοντά στις 25 kWh/100 Km. Με ήπια οδήγηση στην ίδια διαδρομή, θα πετυχαίναμε εύκολα την ονομαστική κατανάλωση.

Αεροδυναμική

Ειδικής μνείας αξίζει και η αεροδυναμική του οχήματος, χάριν της αυτονομίας. Η Audi προσπάθησε αρκετά για να φτάσει τον αεροδυναμικό συντελεστή στο 0,28 Cd (0,27 Cd για το Sportback). Μάλιστα, με την χαμηλωμένη ανάρτηση, το Sportback πέφτει στο 0,26 Cd και το “απλό” στο 0,27 Cd. Επιπλέον, ήταν ενδιαφέρον να μάθουμε από που η Audi κέρδισε Km αυτονομίας και πόσα.

Για παράδειγμα, οι τροχοί των 19″ προσφέρουν +5 Km αυτονομίας. Το πίσω flat πάτωμα που καλύπτει ψαλίδια και ανάρτηση έδωσε άλλα 4 Km, ενώ η πίσω αεροτομή στο Sportback δίνει +12 Km. Ένα μικροσκοπικό 3D spoiler μπροστά από τους τροχούς μειώνει την “μετωπική” σύγκρουση του αέρα με αυτούς, δίνοντας +14 Km αυτονομίας. Οι ενεργοί αεραγωγοί εμπρός και γενικά η σχεδίαση της μάσκας δίνουν άλλα 11 Km ενώ μια απλή “εγκοπή” στους πλαϊνούς καθρέπτες δίνει… +2 Km. Ακόμα και η στεγανοποίηση της πέμπτης πόρτας βελτιώνει τον συντελεστή κατά 0,005 Cd, προσφέροντας 4 Km αυτονομίας. Μπορεί να φαίνονται λίγα, ένα προς ένα, αλλά αθροιστικά ξεπερνούν τα +50 Km και αυτά είναι μόνο τα όσα είδαμε στην παρουσίαση.

Infotainment και συστήματα υποβοήθησης

Όπως προείπαμε, στο Q4 e-tron θα βρείτε κεντρική οθόνη MMI 10,1-11,6″ και το Audi digital ή virtual cockpit των 10,25″. Τα μενού είναι γρήγορα και σχετικά εύχρηστα ενώ υποστηρίζεται πλήρης συνδεσιμότητα με smartphone (Android Auto, Apple CarPlay) και το myAudi app για απομακρυσμένο έλεγχο. Από πλευράς ήχου έχουμε ένα standard σύστημα 7 ηχείων+subwoofer με 6κάναλο ενισχυτή 180W. Για τους πιο απαιτητικούς, υπάρχει το premium σύστημα της Sonos με 9 ηχεία+subwoofer, απόδοση 580W, 3D Sound και το Audi soundCube software. Αν αναρωτιέστε για τα συστήματα της B&O που βρίσκαμε σε μοντέλα της Audi, θα συνεχίσουμε να το κάνουμε, ανάλογα με το μοντέλο και την έκδοση.

Όσο για τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, έχουμε όλα όσα ξέραμε από το ID.3, οπότε σας παραπέμπουμε στο review του. Συνοπτικά, ανίχνευση πιθανής σύγκρουσης με αυτόματο φρενάρισμα, ειδοποίηση αλλαγής λωρίδας, adaptive cruise control, predictive speed limiter αλλά προσθέστε και την ειδοποίηση τυφλής γωνίας μέσω κίτρινων LEDs, εσωτερικά στους πλαϊνούς καθρέφτες. Πολύ χρήσιμη στις ελληνικές πόλεις όπου τα δίκυκλα εμφανίζονται από το πουθενά σε κλάσματα δευτερολέπτων. Ήδη αναφερθήκαμε στο AR HUD ενώ να τονίσουμε και την ύπαρξη του Audi Swerve Support. Αυτό σας βοηθά να διατηρήσετε τον έλεγχο του οχήματος αν χρειαστεί να κάνετε απότομο ελιγμό αποφυγής, ειδικά σε υψηλές ταχύτητες.

Τέλος, από πλευράς παθητικής ασφάλειας, να σημειώσουμε την ύπαρξη αερόσακου θώρακος-κεφαλής μεταξύ οδηγού/συνοδηγού. Η δουλειά του είναι να προστατεύει σε περίπτωση πλαϊνής πρόσκρουσης από το να χτυπήσουν μεταξύ τους.

Οι τιμές των Audi Q4 e-tron ξεκινούν στην Ελλάδα από τις €44.900 για την έκδοση 35. Με την επιδότηση του “Κινούμαι Ηλεκτρικά”, το “μικρό” Q4 e-tron ξεκινά από τις €39.500 περίπου. Το 40 e-tron ξεκινά από τις €52.100 και το 50 e-tron Quattro από τις €58.450.

Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στο www.audi.gr.

 

Audi Q4 e-tron photo gallery

Προηγούμενο άρθροΤο Όσλο περιορίζει την ενοικίαση ηλεκτρικών πατινιών
Επόμενο άρθροΑκόμα ένα ηλεκτρικό λεωφορείο δοκιμάζεται στην Αθήνα
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.