Ο “πυρετός” της ηλεκτροκίνησης σταδιακά περνά και στις μεγάλες μοτοσυκλέτες, αν και το κόστος των μοντέλων αυτών παραμένει υψηλό και προβληματίζει τους υποψήφιους αγοραστές, σε συνδυασμό με την περιορισμένη αυτονομία τους. Ωστόσο, αν κάποιος θέλει μια αρκετά δυνατή, ηλεκτρική μοτοσυκλέτα, λύσεις υπάρχουν. Όπως η Zero SR/S!

Η Zero είναι μια αμερικάνικη εταιρεία με ιστορία 14 ετών και έδρα στην Καλιφόρνια, μια από τις πλέον αυστηρές πολιτείες όσον αφορά τις εκπομπές ρύπων. Η Zero SR/S είναι η πρότασή της στην κατηγορία των ηλεκτρικών sport bikes, με επιθετικό, φουτουριστικό σχεδιασμό και έως 360 Km αυτονομίας (με χρήση έξτρα μπαταρίας). Ο φορτιστής “κουμπώνει” στο σημείο που θα βρισκόταν η τάπα της βενζίνης και μια πλήρης φόρτιση διαρκεί 80′. Η πραγματική της αυτονομία, ωστόσο, είναι μικρότερη. Αγγίζει τα 260 Km εντός πόλης στο Eco mode. Όμως, πέφτει στα περίπου 130 Km στον αυτοκινητόδρομο με ταχύτητα 110 Km/h. Όσο για την τελική της ταχύτητας, είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 200 Km/h.

Η τελική ταχύτητα δεν εντυπωσιάζει, αλλά η ισχύς και η ροπή του ηλεκτροκινητήρα θα ξαφνιάσουν ακόμα και τον έμπειρο αναβάτη. Σίγουρα θα ξαφνιάσουν τις υπόλοιπες, συμβατικές μηχανές που θα βρεθούν δίπλα της στο δρόμο. Οι 110 ηλεκτρικοί ίπποι και τα 190 Nm ροπής είναι μεγέθη αρκετά ικανά να εκτοξεύσουν τη Zero SR/S προς την τελική της ταχύτητα, προσφέροντας εξαιρετικά μεγάλη επιτάχυνση. Για όσους κινούνται σπάνια εκτός πόλης και δεν κάνουν μεγάλα ταξίδια, η αυτονομία και η τελική της κρίνονται ικανοποιητικές. Η τιμή της, όμως, είναι “τσουχτερή”. Στα σχεδόν $20.000, μάλλον ελάχιστοι θα τολμήσουν να την αποκτήσουν…

Το νέο ηλεκτρικό σκούτερ που ετοιμάζει η KTM!

Πηγή: Economictimes.indiatimes

 

Προηγούμενο άρθρο1 στα 5 BMW το 2023 θα είναι ηλεκτρικό
Επόμενο άρθροΤο Brexit φέρνει 10% φόρους στα EVs από το 2026
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.