Το υδρογόνο ως πηγή ενέργειας για την κίνηση ΙΧ δεν έχει φθάσει ακόμα σε “βιώσιμο” επίπεδο, τουλάχιστον για τους ιδιώτες. Ωστόσο, ίσως δεν απέχουν πολύ από αυτό το επίπεδο, όπως αποδεικνύει και η κυκλοφορία μικρού αριθμού υδρογονοκίνητων σε επιλεγμένες περιοχές. Μια από αυτές είναι και η Κοπεγχάγη της Δανίας, όπου στα ήδη υπάρχοντα υδρογονοκίνητα ΤΑΞΙ μόλις προσθέθηκαν άλλα 100 μοντέλα.

Τα 100 Toyota Mirai ανήκουν στην υπηρεσία DRIVR και οι πελάτες της μπορούν να τα καλέσουν μέσω app για να τους μεταφέρουν στον προορισμό τους. Πρόκειται για μια μίξη Mirai 1ης και 2ης γενιάς, με τα δεύτερα να είναι σημαντικά πιο εξελιγμένα, φυσικά. Σημειώνουμε πως η κυβέρνηση της Δανίας θα απαγορεύσει την πώληση μη ηλεκτρικών ΤΑΞΙ από το 2025. Δεν θα σταματήσει εκεί, όμως, αφού θέλει να μην υπάρχει κανένα ΤΑΞΙ βενζίνης ή diesel στους δρόμους της μέχρι το 2030!

Σύμφωνα με τον CEO της Hydrogen Denmark, τα νέα υδρογονοκίνητα ΤΑΞΙ θα βοηθήσουν στην αύξηση των σημείων ανεφοδιασμού, τα οποία είναι πολύ λίγα αυτή τη στιγμή. Τα οχήματα χρησιμοποιούν “πράσινο” υδρογόνο, το οποίο παράγεται με ενέργεια από ΑΠΕ. Βέβαια, τα οχήματα καθαυτά έχουν μεγάλο κόστος, στα €63.900 για τα 2ης γενιάς Mirai. Τα 1ης γενιάς ήταν ακόμα ακριβότερα, όταν κυκλοφόρησαν το 2014, στα €79.000.

Η Δανία δεν είναι η μόνη χώρα που “αγκαλιάζει” τα υδρογονοκίνητα αυτοκίνητα και δη τα ΤΑΞΙ. Στην Ισπανία, η ένωση οδηγών ΤΑΞΙ ανακοίνωσε τα σχέδιά της για 1.000 νέα υδορογονοκίνητα οχήματα στους δρόμους μέχρι το 2026. Η σύγκριση με τον κάδο των ΤΑΞΙ στην Ελλάδα είναι σχεδόν επώδυνη…

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!

Δείτε επίσης:

Toyota Mirai έκανε 1.360 Km με 5,65 Kg υδρογόνου

Πηγή: Electrive

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.